Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan

  • Maker
    Discussie
  • De GTS is zalig maar ik wil meer, MEER….
    Heb nu gezien dat ik de kids toch niet zo heel veel meeneem achterin en dus kan er maar beter een rolkooi in staan 😀

    Het magische van een RS laat me niet los en dan zeker die 4.0.
    Maar jah , hoe goed gaat de nieuwe GT3 zijn ??

    Warch,… wachten, wachten, beslissingen…., wat doen ze ne mens toch aan 😐

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 102)
    • gisteren ook zitten kwijlen voor het scherm… inderdaad, wat een beest.
      En toch een beetje een verrassing dat enkel PDK aangeboden wordt, dus Funny ge zult den uwen moeten houden… 😈

        Hier se, alles wat je ervan wilt weten!
        Alleen CO2 + verbruik hmmm! Maar man wat een machien :coolness:

        http://www.porsche.com/microsite/911-gt3/belgium.aspx?ws=1

            Ondertussen ook op de hoogte ,geniet ervan !
            En vooral veel foto’s posten !

              voorstelling is voorzien voor Genevé op 7 maart
              Ik ga er naar toe op uitnodiging van Porsche en dit is natuurlijk te betalen
              Ik breng wel verslag uit

                Maar zal ook te verkrijgen zijn handgeschakeld !
                De voorstelling is voorzien voor de IAA te Frankfurt !

                  De 991GT3 zal dus toch met PDK standaard geleverd worden :salut: :salut: :salut:

                  gt3pdk.png

                    [quote=”Molen934″ post=117693]Zeg bruno bezit jij een RS ❓
                    Is daar goed dagelijks mee te rijden :?:[/quote]

                    Daar is zeker dagelijks mee te rijden als je de rijhoogte in de gaten houdt

                    Euh er zit veel verschil tussen een MK1 en MK2

                    Andere vering
                    andere motorophanging
                    Breder koetswerk en meer spoorbreedte
                    Bredere banden en helaas alleen maar semi slick op de RS mk2
                    Meer pk’s maar de 3.8 zou de minder betrouwbare versie zijn van de 3.6
                    een veel betere voorsplitter dan op de mk1 want je rijdt die niet kapot
                    mk2 is veel comfortabeler dan de mk1
                    enz enz

                      Heerlijk probleem :happy:

                      Eerst de unieke 4.0 en daarna straks een proefritje in de 991. Kans dat de 4.0 blijft is er. Anders ruil je hem in op de 991. En heb je iets ‘gewoons” 😕

                      my 2 cents. Maar wat zijn ze waard. Gij moet beslissen :lekker:

                        4.0 is gewoon porno met nen spoiler op… atmosferisch 500pk, 8500 RPM, als uw haar daar niet van recht komt dan hebde een afwijking…

                        Ik zou niet twijfelen :driver: :driver:

                          De 4.0 kan een investering zijn .
                          Rob hij is aan het kijken en vergelijken tussen een 3.6 en een 3.8 .
                          Ik denk dat de 4.0 iets boven zijn budget zal zijn ,hij schrijft dat je nu Gt3 Rs’en kan kopen van rond de ton .

                            Ligt er denk ik vooral aan wat je ermee wilt doen. Kopen en neerzetten als belegging of daadwerkelijk ermee het circuit op. Denk dat de laatste niet echt zijn waarde blijft houden.

                            4.0. erg exclusief. Zeker een investering.

                              [quote=”Funny” post=117696]Volgens mij is er niet al teveel verschil in kont tussen een 997 Gt3 Rs mk1 en mk2 .
                              Andere vleugel ,luchtinlaten ,lichten .
                              Is er een verschil in vermogen en motor ja .Voelbaar ja .[/quote]

                              Achterlichtjes, luchtinlaten en het liftsysteem ❗
                              Maar kijk eens over de hele linie van de RS jes, ze blijven wel geld waard.

                                Volgens mij is er niet al teveel verschil in kont tussen een 997 Gt3 Rs mk1 en mk2 .
                                Andere vleugel ,luchtinlaten ,lichten .
                                Is er een verschil in vermogen en motor ja .Voelbaar ja .

                                  Zeg bruno bezit jij een RS ❓
                                  Is daar goed dagelijks mee te rijden ❓

                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 102)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.