Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan

• Maker
    Discussie
  • De GTS is zalig maar ik wil meer, MEER….
    Heb nu gezien dat ik de kids toch niet zo heel veel meeneem achterin en dus kan er maar beter een rolkooi in staan 😀

Het magische van een RS laat me niet los en dan zeker die 4.0.
    Maar jah , hoe goed gaat de nieuwe GT3 zijn ??

Warch,… wachten, wachten, beslissingen…., wat doen ze ne mens toch aan 😐

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 102)
    • Zit er veel verschil tussen een 3.6 en een 3.8 GT3RS.
      Persoonlijk vind ik de 3.8 erg fraai, vooral de kont is mooi.
      Een 3.6 kan je in Nld voor rond een ton kopen en zal niet echt veel zakken neem ik aan 😳

GT3 komt eind 2013 op markt en de RS ten vroegste half 2014

Wat een luxeprobleem! Ne mens zit te twijfelen tussen een 180cdi of 200cdi en hier is het een RS 4.0 of 991 GT3 😥
          Persoonlijk zou ik geen 997 meer aankopen. Ook al is het super exclusief en zal het misschien wat waarde houden ( ❓ ) het is een “oude model” (zegt diegene met een oud sleurijzer op zijne’n hof 😳 ). Ik zou zeker geduld hebben en voor de 991 GT3 (RS) gaan. Maar ik ben sowieso niet voor de RS modellen. Volgens mij gaat de nieuwe 991 turbo de max zijn 😕

Gaan voor de 4.0 .

Ik heb de filmpjes van Chris Harris al blauw gespeeld denk ik. :driver:

GT3 RS 4.0 :driver: :driver: :driver:

De RS 4.0 bevat zoveel emotie en is het toppunt van jarenlange evolutie dat er volgens mij geen enkele twijfel mag bestaan. RS 4.0 all the way dus! 😉

Check zeker ook eens de filmpjes/reviews van Chris Harris, de interviews met Andreas Preuninger etc…

nieuwe GT3 ziet er slick uit he. Me like a lot.

@Bruno
                    RS, Ik heb een kennis met een 3.8 en nu een 4.0 en volgens hem is het verschil enorm. De motor is een monster. + als je al de veranderingen nog ziet kan het bijna niet anders.(heb er wel nog niet mee gereden)
                    Je kan nog wel nieuwe 3.8 vinden maar daar wil ik dan weer niet zoveel geld aan geven. okkazies zijn inderdaad moeilijk om een goede te vinden.

Wat me vooral doet twijfelen voor de 4.0 is het interview dat één van die Porsche mannen gegeven heeft waarin hij zegt dat het zeer raar was om de 4.0 te presenteren als de beste wetende dat de 991 toen al zoveel beter was op zoveel vlakken… De 4.0 voelde al als het verleden. :wtf:

Voordeel is gaat wel zijn waarde houden. (allez, bij mij zal er wel serieus mee gereden worden , mits de beste verzorging uiteraard 😀 )
                    Een nieuwe GT3 zal het normale verloop hebben.

Ik weet het niet.

ik vind het best wel een “mooie kont”…

Het lijkt me ook dat de lip niet zo laag komt .Ofwel is ze al helemaal weg geschuurd . 🙄
                        Deze zal ook wel het liftsysteem hebben .

Anoniem

Die gaat wel makkelijker over verkeers drempels geraken dan de huidige denk ik.

Wat een gedrocht is dat 😳 .De achterkant trekt opniets .

Misschien al een klein voorsmaakje?

GT3RS.jpg

ik zou gaan voor de 991 GT3, volgens mij gaat deze ook subliem zijn :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 102)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.