Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Wachten op nieuwe GT3 of toch voor een RS 4.0 gaan

• Maker
    Discussie
  • De GTS is zalig maar ik wil meer, MEER….
    Heb nu gezien dat ik de kids toch niet zo heel veel meeneem achterin en dus kan er maar beter een rolkooi in staan 😀

Het magische van een RS laat me niet los en dan zeker die 4.0.
    Maar jah , hoe goed gaat de nieuwe GT3 zijn ??

Warch,… wachten, wachten, beslissingen…., wat doen ze ne mens toch aan 😐

12 reacties aan het bekijken - 91 tot 102 (van in totaal 102)
    • Ik wil ook zo’n “probleem” ! 8)

De nieuwe GT3 zal weer een stuk(je) sneller zijn, dus als je schrijft “ik wil meer, MEER…” nou dan wil je straks vast en zeker de 991 GT3.

Het is dus vooral een kwestie van het geduld kunnen opbrengen.

Verlangen is ook leuk… 🙄

Als het om te rijden is en niet als verzamelobject stel ik toch een 3.8 voor
          Het verschil in prestaties is mimin en voor het prijsverschil kun je een nieuwe boxster kopen
          Volgens sommige testen is de 3.8 de meest speelse RS van de 997
          Helaas zijn er weinig propere wagens te vinden

[quote=”krisp” post=95667]

Warch,… wachten, wachten, beslissingen…., wat doen ze ne mens toch aan :|[/quote]

Seriously … :wtf: :mrgreen:

@Krisp ,dan mogen we je binnenkort proficiat wensen met de 4.0 😉

@ Mushroom:Ik zat eigenlijk ook wel zo te denken maar wou het toch nog een beetje “rustig” houden. 😀

[quote=”Mushroom” post=95675]
                  (beslissingen nemen voor iemand anders is toch gemakkelijk hé? ;))[/quote]

:first:

Zo zie je maar dat smaken verschilen. Ik weet iemand die aan ‘t wachten is op de nieuwe GT3 en die wil ‘m alleen als hij PDK heeft.
                    Ik zou zeggen: nu de 4.0 en als de nieuwe beter is: upgraden naar de nieuwe! :music:
                    (beslissingen nemen voor iemand anders is toch gemakkelijk hé? ;))

De RS 4.0 is subliem .Het beste wat Porsche op dit ogenblik heeft en had .
                      Echt een racemonster .
                      Inderdaad ik heb ook wat schrik dat de volgende GT3 er met Pdk zal komen .Maar zoals in het verleden al bewezen elk model, elke uitvoering is steeds dat beetje meer en beter .

GT3 RS 4.0 :respect2:

er zijn er een paar op de markt. sommige met 50 km andere met 500 km of 5000 km.
                          sommige ook veel te duur maar bij Porsche centers is prijs normaal (kleine premie)

Is nu wel effe wat centen ophoesten maar voordeel is dat ie waarschijnlijk en hopelijk maar weinig of geen waarde zal verliezen. + die motor man man :relaxman:

de 991 gt3 zal nooit meer van dit soort zijn
                            misschien nog alleen maar met pdk bak te krijgen.
                            Raak je dan nog aan een 4.0 limited

12 reacties aan het bekijken - 91 tot 102 (van in totaal 102)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.