Wachttijd voor een afspraak bij pech …

Home Forum Porsche Talk Wachttijd voor een afspraak bij pech …

• Maker
    Discussie
  • Zond. 16-12 merkte ik dat het toch wat koud was in mijn 991.2 en na wat rijden had ik door dat de ventilatie niet werkte, geen verluchting of verwarming en een ventilator die dus niet draaide…. Maandag morgen bel ik naar mijn garage PC Mechelen waar ik doodleuk te horen kreeg dat ik de wagen op 24-12 binnen mocht brengen voor een inspectie. Is het normaal dat ik een dikke week moet wachten in de winter met een auto waar je eigenlijk niet meer mee kan rijden op het gevaar af dat je ontwaseming het niet meer doet met alle gevolgen ? De verwarming nog tot daar gelaten …. ik was toch wel ontgoocheld om het zachtjes uit te drukken.
    Het toeval wou nog dat ik met mijn Mercedes ook een kleine panne had en daar werd ik zonder zeveren ‘s anderendaags al geholpen en hersteld !!! dit geeft mij in ieder een zeer wrange nasmaak wat de service betreft van mijn PC, Mijn vraag is of jullie dit ook al overkomen is en wat je zoal als “normaal” moet beschouwen wat wachttijden aangaat met een panne bij Porsche … ?

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • … Ik heb gewoon uitgelegd dat de ventilator niet werkt en of ik (die maandag) even kon langskomen zodat ze misschien konden bepalen waar het probleem zich stelde (zekering, relais, ventilator zelf …) , ik had iemand aan de telefoon waarvan ik sterk vermoed dat zij niet goed wist wat met het probleem te doen want ze ging het eens “vragen” ….. daarna zei ze dat het niet veel zin had om langs te komen want dat ze dat ook niet in 15min konden bepalen … een zekering of relais checken duurt geen 15min denk ik dan … maar bon, het kwam er al gauw uit dat het vooral geen zin had omdat er maar 2 techniekers aanwezig waren … de rest nam zijn vakantiedagen op … mij allemaal goed maar dan heb je als garage een struktureel probleem wat personeelsbezetting betreft, m.a.w. te weinig personeel (die indruk had ik al eerder in die garage) de vraag is dat je dat als klant maar moet accepteren goed wetende dat je met een kar van toch wat centen rondrijd en dat je daartegenover toch wel een beetje service mag verwachten, ook al was het maar dat je een vervangwagen komt oppikken en dat hoeft voor mij geen Porsche te zijn hoor, eender wat is goed voor mij als je maar kan rijden dan, maar nee … wacht maar een week. Een onbeantwoord mailtje naar de CEO van die garage maakt het er voor mij niet echt beter op eigenlijk, dat vindt ik zelfs ronduit arrogant. Maar goed ik zie wel, ik vroeg me gewoon af of dit nog voorvalt in het algemeen bij andere garages of dat ik gewoon weer pech heb ….

123

goh kweenie, hoe heb je dat uitgelegd aan de telefoon?

mijn blazers werken niet?? wanneer kan ik eens komen

of

mijn blazers werken niet, ik kan niet rijden want mijn ruiten ontwasemen niet.
        Het is mijn dagelijkse auto en ik doe veel baan, dit is een serieus probleem.

Afhankelijk van hoe je een probleem voorlegt kun je een andere prioriteit krijgen.
        De persoon aan de andere kant kan ook niet altijd meteen de juiste inschatting maken van de impact van Uw probleem, hij staat niet naast je.

Verder weet je nu ook niet meteen wat er daar nog allemaal speelt , misschien zijn de helft van hun mechaniekers ziek thuis of is het al extreem druk met dingen die dringender “lijken”. Ik zeg maar wat , iemand belt en staat volledig aan de kant met auto die niet meer wil starten..

XXX

Ongeacht merk of garage mag je bij ernstige panne een snelle service verwachten.
          Zeker bij een nieuw wagen mag er toch een vervangwagen klaar staan…
          Niet echt klantvriendelijk vind ik van PC Mechelen…

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.