- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 december 2018 om 19:48
Zond. 16-12 merkte ik dat het toch wat koud was in mijn 991.2 en na wat rijden had ik door dat de ventilatie niet werkte, geen verluchting of verwarming en een ventilator die dus niet draaide…. Maandag morgen bel ik naar mijn garage PC Mechelen waar ik doodleuk te horen kreeg dat ik de wagen op 24-12 binnen mocht brengen voor een inspectie. Is het normaal dat ik een dikke week moet wachten in de winter met een auto waar je eigenlijk niet meer mee kan rijden op het gevaar af dat je ontwaseming het niet meer doet met alle gevolgen ? De verwarming nog tot daar gelaten …. ik was toch wel ontgoocheld om het zachtjes uit te drukken.
Het toeval wou nog dat ik met mijn Mercedes ook een kleine panne had en daar werd ik zonder zeveren ‘s anderendaags al geholpen en hersteld !!! dit geeft mij in ieder een zeer wrange nasmaak wat de service betreft van mijn PC, Mijn vraag is of jullie dit ook al overkomen is en wat je zoal als “normaal” moet beschouwen wat wachttijden aangaat met een panne bij Porsche … ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.