Wanneer nog eens een leuke rit ?

Home Forum Porsche Uitstappen Wanneer nog eens een leuke rit ?

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Ondertussen rij ik sinds een jaar met m’n 996(4S). Al een hele tijd wil ik samen met m’n vrouwtje eens deelnemen aan een leuke rit. Nieuwe wegjes ontdekken, wat toeren, maar ook kennismaken met de ander P-rijders hier op het forum. Vorige ritten pasten helaas niet qua datum en voor de komende tijd zie ik niets interessants op de planning.

Worden er voor de komende weken nog initiatieven verwacht?

Wij kijken er alvast naar uit !

Groetjes en hopeijk tot binnenkort!.

Gismo

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Ik heb net even naar Zolder gebeld en donderdag zijn dus de proefritten. :up:
      Sorry voor de off-topic… 😳

@ John ik probeer er zeker bij te zijn . :applaus:

Sigma 200-500MM, daar kan je de zweetdruppel op het gezicht van de coureur mee fotograferen vanop 2KM afstand :happy:

Spijtig genoeg is deze lens niet zeer lichtgevoelig en in het donker dus onbruikbaar.

😉

En kun je daar zomaar binnen dan?
              Tot aan de paddocks vraag ik mij dan af?

Anders is het niet echt de moeite om foto’s te maken.

Hmmm, ergens een linkje naar de bevestiging hiervan?
                Want het zou nogal lullig zijn als ik daar woensdag sta en er niets te zien is… :sarcastisch

[quote=”WES-RS” post=140564][quote=”bccars” post=140542]Gaat er iemand van hier donderdag naar de nachttrainingen van de 24h Zolder ?[/quote]

Ik dacht dat dit woensdag (28 aug) was? :sarcastisch
                  Ze hebben me namelijk 5 minuten geleden gevraagd of ik dan mee ga om foto’s te maken…[/quote].
                  Nee wes, is altijd donderdagavond om 20u , zeker de moeite ! :drink: :driv

Is dat de moeite?
                    Heb niets de toen en wil ook wel wat foto’s gaan nemen 😀

En waar vind ik meer info?

Ik vind enkel onderstaande pdf:
                    http://www.circuit-zolder.be/sites/default/files/24%20HoZ%20project%20timing%207.pdf

[quote=”bccars” post=140542]Gaat er iemand van hier donderdag naar de nachttrainingen van de 24h Zolder ?[/quote]

Ik dacht dat dit woensdag (28 aug) was? :sarcastisch
                      Ze hebben me namelijk 5 minuten geleden gevraagd of ik dan mee ga om foto’s te maken…

Er is een mooie rit op 29/9

ja BC , ik ga altijd naar voorstelling van 24u zien ,zal m’n orange Pbandje omdoen , als je me ziet zeg maar iets hé . :drink:

[quote=”benny996″ post=140458]Of een RLC in september,met lekker eten aan eetcafe de spork te zolder :drink:[/quote]

Gaat er iemand van hier donderdag naar de nachttrainingen van de 24h Zolder ?

[quote=”benny996″ post=140454]@john beton,,waarom wachten tot 2014 ;)[/quote]
                              heb al een druk leven en als we iets doen willen we het ook goed doen.
                              er zijn zoveel mooie wegen in Limburg maar telkens kon je er nog mooiere tegen. :first:

Of een RLC in september,met lekker eten aan eetcafe de spork te zolder :drink:

@john beton,,waarom wachten tot 2014 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.