Wanneer nog eens een leuke rit ?

Home Forum Porsche Uitstappen Wanneer nog eens een leuke rit ?

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Ondertussen rij ik sinds een jaar met m’n 996(4S). Al een hele tijd wil ik samen met m’n vrouwtje eens deelnemen aan een leuke rit. Nieuwe wegjes ontdekken, wat toeren, maar ook kennismaken met de ander P-rijders hier op het forum. Vorige ritten pasten helaas niet qua datum en voor de komende tijd zie ik niets interessants op de planning.

Worden er voor de komende weken nog initiatieven verwacht?

Wij kijken er alvast naar uit !

Groetjes en hopeijk tot binnenkort!.

Gismo

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • :up: :up: :up: [quote=”john.beton.” post=140381]tijdje geleden ook al met onze beste zimmerman afgesproken om eens een mooie rit 2014 in de Limburg te organiseren. :driver: :driver: :drink:[/quote]

tijdje geleden ook al met onze beste zimmerman afgesproken om eens een mooie rit 2014 in de Limburg te organiseren. :driver: :driver: :drink:

Spijtig dat ik die dag niet vrij ben ! 😥

[quote=”de zwarte pijl” post=140290]denk eraan om met de 964 te komen, ga nog eens de uitlaat uitkuisen :driver: :ass:[/quote]
            Als ik mijn wagen in het zwart wil steken weet ik je vinden :salut:

[quote=”snoer 964″ post=140228]Da zal weer mooi worden Zwarte pijl@ Porsche4ever :what: :think: :driver: :driver: :roll:[/quote]
              Ik verlang nu al :mrgreen:

denk eraan om met de 964 te komen, ga nog eens de uitlaat uitkuisen :driver: :ass:

Da zal weer mooi worden Zwarte pijl@ Porsche4ever :what: :think: :driver: :driver: 🙄

ik zal daar ook zijn :driver: :first:

Zeker komen :salut: :driver: :driver:

Zoals door Jochen aangehaald ,zie hier :lekker:

P.C.T. Driften 15 september 2013

Beste Clubleden,

Op 15 september nodigen wij U graag uit op P.C.T.Driften.

Dit jaar hebben we opnieuw voor een namiddagrit gekozen.

Iedereen wordt verwacht tussen 11u30 en 12u00 in Gasthof “Het witte paard”, Oostvleterendorp 1, 8640 Oostvleteren waar we starten met een aperitiefje.

Daarna is er keuze tussen een gemengde koude schotel (vis/vlees) of ribbetjes of een vispannetje bij een drankje.

Na de overhandiging van de roadbook , gevolgd door een korte briefing, starten we rond 13u30 met de rit.

We vertrekken via omwegen richting het Zeetje.

Onderweg hebben we de dessertstop waar keuze is tussen een dame blanche of een coupe bresilienne (volledig met mokka ijs).

Dan vertrekken we opnieuw richting binnenland waar we eindigen met een drankje.

Dit alles wordt U aangeboden voor de prijs van 39 € per persoon (clubleden, niet-clubleden: 44 €).

Inschrijven is mogelijk via Koen Viaene : secretarispct@gmail.com met vermelding van keuze gerecht + dessert.

Betalingen op het gekende clubrekeningnummer : 000-3256861-86

Met vermelding van naam , lidnummer, aantal personen.

Inschrijven kan tot en met 7 september.

Met vriendelijke groeten,

Koen & Annelies

Ik hoop alvast dat “iets zot doen” snel groeit … met hopelijk dit seizoen nog bloemetjes ! 🙂

XXX

Voila ‘eens zot doen’
                            Komt er wel van maar geef ons even om op iets leuk te broeden :popcorn:

15/9 Porsche Club Tielt :driver:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.