Waregem oldtimer event 2017 enkele foto’s

Home Forum Porsche Uitstappen Waregem oldtimer event 2017 enkele foto’s

• Maker
    Discussie
  • Hier enkele foto’s van het Waregem oldtimer event, nu gaande:

IMG_0976.JPG

IMG_0978.JPG

IMG_0980.JPG

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • [quote=”Cossie300″ post=259093]Die groene turbo stond vorig jaar op een oldtimer meeting in Deerlijk ook te koop ( 99 procent zeker dat het deze was ) , wel toen voor 285000 euro . Die paarse 964 is ook een mooie wagen , 90000 euro . Is dit een redelijke prijs ?[/quote]

Die paarse die bovenaan dit topic staat, is van Vandenberghe in Sint-Martem Latem. (Jubi)
      Hij staat daar al redelijk lang te koop.
      Ik zie hem wel nu niet meer op hun site maar de vraagprijs was wel meer dan 90K.
      Ik ken niet meer exact de vraagprijs maar dat was rond de 120K.
      Indien 90K de verkoopprijs is geweest is dat naar mijn gevoel een goede aankoop geweest.

Tim

Het is wel niet die paarse van op de foto’s hierboven voor € 90 000,00.

De paarse voor € 90 000,00 was in een originele staat, met eerst lak en nog de eerste steenslagbescherming op de achtervleugels. Na 220 000 km ziet dat er al wat gebruikt uit, maar ik zou eerder deze verkiezen dan de gerestaureerde hierboven die volgens mij voor € 129 000 te koop stond, hoewel ik dit niet meer zeker ben.

Ik vond de beurs eerder gemengd, enkele echte kwaliteitsvolle klassiekers, maar evengoed auto’s waar ik in een grote boog omheen heb gelopen.

Vond die paarse 964 Jubi behoorlijk duur voor zijns staat :salut: :salut: :salut:

Die groene turbo stond vorig jaar op een oldtimer meeting in Deerlijk ook te koop ( 99 procent zeker dat het deze was ) , wel toen voor 285000 euro . Die paarse 964 is ook een mooie wagen , 90000 euro . Is dit een redelijke prijs ?

Ja, het waren stevige prijzen. Denk dat ze denken dat er wel één of andere zot die prijs zal betalen. En als het zo is, zoveel te beter voor hen.

[quote=”Mart” post=258974]Oelala Peter, wat doet die groene Turbo daar?! :respect2: :respect2: :respect2:[/quote]

Voor 190 000€ is hij van jou. :driver:

Oelala Peter, wat doet die groene Turbo daar?! :respect2: :respect2: :respect2:

[quote=”Sensa911″ post=258947]Wordt er ook gekocht of vooral gekeken?
                    [/quote]

Beide, in theorie is alles te koop wat er staat.
                    Die oranje Porsche is daar verkocht, als ik mij niet vergis?

Wordt er ook gekocht of vooral gekeken?

Ik herinner me een jaar geleden de beurs in Milaan, daar werd nog heeeel veel verkocht.

Op die beurzen is alles nog altijd een stuk duurder dan normaal. Dat valt mij wel op.

Schoon spul!
                          Wat doen de prijzen tegenwoordig?

IMG_0998.JPG

IMG_1006.JPG

IMG_1005.JPG

Attachments:
                            • IMG_0997.JPG

IMG_0992.JPG

IMG_0994.JPG

IMG_0995.JPG

Attachments:
                              • IMG_0999.JPG
                              • IMG_1001.JPG

IMG_0982.JPG

IMG_0985.JPG

IMG_0990.JPG

IMG_0988.JPG

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.