Warme winter.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Warme winter.

• Maker
    Discussie
  • Door het heerlijk warm winterweer heb ik de laatste tijd mijn Porsche lekker veel van stal kunnen halen, zoals vandaag.
    Wie nog??? 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Anoniem

Hmm…heb deze voormiddag toch even in de sneeuw gaan rijden met de C4. Heel leuk, en nu heb ik het bewijs gevoeld dat het een C4 is 😀 ?

Neen hoor Sebastiaan. Mijn werkpaard is ook niet gewassen.
        En was mijn P hier kwam die gegarandeerd niet buiten 😈 😉

Lekker glijden deze morgen 😀

ja maar tegen dat we thuis komen is het toch altijd donker dus maakt het niet veel uit dat de sneeuw dan weg is. En de vuile pap ook niet zo erg, wagen is toch de laatste weken nog niet gewassen geweest dus… (nu hoop ik dat Koen wel niet is flauwgevallen na dit te lezen 😆 )

Yep, en tegen dat we naar huis kunnen is het weer een dikke vieze brij…

Ja eindelijk alles wit, zelfs in stad Brussel.

Thuis ligt naar het schijnt 10cm

Vandaag kunnen we toch eindelijk in winterse omstandigheden rijden

Inderdaad, Stef, ik rijd ook elke dag met de P, zomer en winter, en de voldoening wordt er zeker niet minder op, integendeel.
                    Soms denk ik er wel aan om de P voor een tijdje in de garage te stallen (en misschien doe ik het uiteindelijk nog wel als het écht berekoud wordt), maar ik denk dat het me moeilijk zou vallen. 😛

[quote=”stefx911″:3umn0et9][quote=”911-lover”:3umn0et9]Ik zit nog steeds ongeduldig te wachten totdat ik terug met haar kan/mag rijden 😥 [/quote]

Was (is) er dan zoveel werk aan Koen ?[/quote]

Laten we zeggen dat het wachten totdat eraan begonnen wordt veel langer is dan de tijd om de wagen te maken 😉

It put’s a smile on your face! EVERY day!

Zelfde voor mijn vrouwke. Die rijdt met haar raketje ook dagelijks en altijd met heel veel voldoening!

ah, worden ze dan niet “gewoon” als je er dagelijks mee rijdt Stefan?

Tis ook een plezier als je er elke dag mee rijdt hoor Rufie!

I know the feeling Koen.

Ik heb de afgelopen 2 dagen goed gereden met de 968. Het is toch een plezier als het een tijdje geleden is.

[quote=”911-lover”:34otax2a]Ik zit nog steeds ongeduldig te wachten totdat ik terug met haar kan/mag rijden 😥 [/quote]

Was (is) er dan zoveel werk aan Koen ?

[quote=”911-lover”:smp0j0p4]Ik zit nog steeds ongeduldig te wachten totdat ik terug met haar kan/mag rijden 😥 [/quote]

Begint wel echt lang te duren 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.