Warme winter.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Warme winter.

• Maker
    Discussie

• Bjorn
    Deelnemer

Door het heerlijk warm winterweer heb ik de laatste tijd mijn Porsche lekker veel van stal kunnen halen, zoals vandaag.
      Wie nog??? 🙄

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
      • wij hebben gisteren de 914 es goed warmgereden.
        Hij stond al een maand of 2 stil.
        Dakje eraf en in de koffer, chuffage aan en wegwezen. 8)
        Wat me opviel is dat er heel veel volk aan de zee was.
        Het was super.Nu in de wintermaanden mag je met de auto op de dijk rijden: SUPER 🙂

Ik zit nog steeds ongeduldig te wachten totdat ik terug met haar kan/mag rijden 😥

mijn p-ke heeft nog niet langer als 2 weke stil gestaan.
            gisteren en eergisteren was het zelfs zo aangenaam dat ik open reed… 8)

heb zelf al met opendak gereden, wel verwarming op 30°c en het was heerlijk ,ook wel veel bekijks gekregen mensen dachten die is zot 😳

4s

[quote=”RSR”:2ckz2w4f]Met dit warm weer is het leuk om te cruisen maar ik denk toch dat het niet zo goed uit ziet voor onze toekomst. Deze tijd van het jaar zou het echt moeten onder 0° komen, alle beestjes zullen ons deze zomer nog meer pesten nu denk maar aan de mug.[/quote]

voor mij mag het berekoud zijn, goed veel zuurstof

als er maar geen regen of sneeuw bij komt zien, dat hebben we hier allemaal minder graag denk ik

Woensdag heb een toerke van 60 km gemaakt doorheen het glooiende Hageland. Het lek aan de olieleiding is ondertussen hersteld door Walter van Porscheparts. Zalig rijden met deze zon en temperatuur, ik heb zelfs het idee dat door de koude het geluid van de wagen nog intenser is.
                  Ik kijk uit naar een prachtige zomer met weinig beestjes maar zoveel meer rijplezier.
                  Thor

ja ik zal vandaag ook een toerke doen om hem ( 3.2 bj ’86 ) eens goed warm te rijden , ze hebben daar zo’n deugd van , ( en ik ook ) ik rij 10 km gewoon tot de motor warm heeft om dan eens lekker door te trekken , niet ver van mij is er een 4 vaksbaan , zeer overzichtelijk en waar ik dan eens alleen de middelste meter in de gaten hou , ik heb die wagen 4 maanden geleden gekocht en iedere keer als ik ermee rij sta ik versteld van de mekaniek , het is auto waarbij je je volle verstand moet bijhouden ( andere ook ) maar deze vraagt gewoon om rapper te gaan ,vooral rond de 160 loopt hij zo op zijn gemak en wilt hij meer , ik ben niet alleen zeker die dat voelt ?

Met dit warm weer is het leuk om te cruisen maar ik denk toch dat het niet zo goed uit ziet voor onze toekomst. Deze tijd van het jaar zou het echt moeten onder 0° komen, alle beestjes zullen ons deze zomer nog meer pesten nu denk maar aan de mug.

🙂 twisted:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.