Warmte wisselaar 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Warmte wisselaar 993

• Maker
    Discussie

• snoer 964
    Deelnemer

Heeft er hier op het forum iemand een Rechter (uitlaat collecteur) wartewisselaar voor een 993 2 de hands te veel of te koop ? op mijn 993 is er namelijk een klein gaatje in geroest .Ik zou deze eventueel vervangen als dit niet te duur is ofwel las ik het dicht .Alvast bedankt .
      groetjes Snoer964 .

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Anoniem

Je kan eventueel een sport collector kopen bij FVD bvb die kost dacht ik een 1000 euro incl warmte wisselaar. daagarm weet ik ook niet.

Ik weet het die prijs zou naar verluid op +- € 1500.00 incl btw komen,Ik zou hem liever vervangen maar als de prijs te gek is probeer ik te herstellen natuurlijk.Deze gaan zelden kapot van een 993 maar mijn wagen komt van aan zee en dat heeft zijn sporen na gelaten natuurlijk .Ik wacht nog even af want zo dringend is het ook niet .Ik heb dit toevallig gisteren gezien bij demontage van de grondplaat .Ik zit ook nog met een linker triangel waar speling op komt en moet vervangen worden achteraan .Is het mogelijk om de silentblokken alleen te vervangen van deze door ze er uit te persen of is dit geen optie ! Wie weet daar raad mee ? alvast bedankt .

Als lassen een goede oplossing is – zou ik dat overwegen/doen …

Nieuw kosten die dingen (van een 964 weet ik) een godsvermogen … handelaars in 2de hands delen hanteren vaak 50 tot 75 % van de nieuwprijs …

Aan de helft van een godsvermogen zit je dus al snel 😐

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.