Was op zoek…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Was op zoek…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

ik heb (nog) geen Porsche maar ben wel al lang van plan er 1 aan te schaffen, 10 jaar geleden stond ik op punt te kopen (928) maar ben dan een paar maand ziek geworden… en project ging in de ijskast. Nu heeft de microbe weer toegeslagen en ga ik doorzetten. Volvo C70 verkocht. Wij (vrouw is ook grote fan (is dat 😀 of 🙁 ) zijn meer tourers dan sporters dus we neigen nu naar een goed uitgeruste Cayman van rond de 30k. Omdat we altijd met twee rijden is zetelgeheugen bijna een must, niet zo gemakkelijk te vinden… kent iemand Autostroo in Knokke, daar staat iets naar onze goesting – Adaptieve sportzetels, PASM, zetelverwarming, … misschien wat aan de dure kant. Bij Penders in Luik staat er ook iets moois maar geen elek. zetels.

AutoStroo
    Penders

Conclusie: al veel geleerd hier op het forum en nu een post. Ben van rond Leuven.

Reacties welkom natuurlijk,
    gr Xtof.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • Tuurlijk Wim, nen echte Gayman deinst niet terug van wat bruin… 😉 🙄 😆

Wim

Mooie Gayman. 😉

Zit er nu wat bruin in de antraciet lak, of lijkt dit met de schijn van zon.

Ik vind dit niet serieus! :think: :what: Eerst ons 2 maanden laten wachten en dan maar 1 fotootje sturen… komaan, zoals in de winkel “het mag wat meer zijn”!

En… proficiat!!! Ziet er mooi uit, veel veilige gelukmakende kilometers gewenst! :driver:

S2

Heel nice!!!

(Maar zeg nu niet dat je deze hebt kunnen kopen voor je “rond de 30K” uit de openingspost, want dat zou wel het koopje van het jaar zijn.).

Nice :applaus: :applaus:

Voor de non-believers :D, eindelijk rond!
                more pics later

cs1.jpg

:happydance: :up: :applaus:

S2

proficiat!

Ook benieuwd naar de pics :up:
                        :drink:

Jaja, ‘t zal wel :coolness:
                          Pictures or it didn’t happened.
                          😉

In afwachting, felicitaties, en vele veilige kilometers gewenst. :up:

Allé proficiat! Dat ging snel precies!? 😉
                            Veel geluk ermee! :driver:

Kogel is door de kerk, 2010 987 FL Cayman S PDK gekocht, < 20.000km, 111 pt check + 1 jr Approved. (Foto's volgen ...)

Welkom op het forum xtof.
                                Cayman is goede keuze.
                                Hier op het forum krijg je vast veel info.
                                Suk6

PDS

Welkom op het forum en succes met jullie zoektocht :up:

:popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.