WAT DENKEN JULLIE HIERVAN?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster WAT DENKEN JULLIE HIERVAN?

• Maker
    Discussie

• BlackBoxster
    Deelnemer

Vraagje aan de ervaren boxster rijders…

http://www.2dehands.be/porsche-boxster- … qq=boxster

Wat denken jullie van deze advertentie? Ziet het er OPT ZICHT deftig uit, qua jaartal/KM’s en voorwaarden/prijs?

Dank bij voorbaat voor jullie mening

greetz

BlackBoxster

Kurt

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Kurt,

Als je een echte originele ‘af fabriek’ Boxster met de nodige opties en in schitterende conditie graag eens van dichtbij wil vergelijken ben je altijd welkom. 😉

En ja hij is nog steeds te koop en toch ben je vrijblijvend welkom ❗

Eric

Ik woon niet zo heel ver van deze verkoper (welke nauwelijks een tweetal km. van Porsche RS motors ingelmunster gelegen is) hij heeft steeds mooie wagens in stcok staan, maar volgens mijn bescheiden opinie is hij verre van de “goedkoopste”, de wagen die je aangeeft is trouwens straks ook in zijn 11de jaar hé.
          Een tijdje geleden had hij een cayman S staan die 65000euro moest kosten, een paar maanden later toen hij nog steeds niet verkocht geraakte (prijs was veel te duur in vergelijk met concurerende types) kwam plots zomaar 2500euro van de prijs af, over winstmarges gesproken…. 😕

da’s geen GT3 bumper, da’s een Aerokit bumper.

Origineel voor de Boxster. Alleen denk ik dat deze een copie is.

Zou toch voor een origineel exemplaar kiezen. Tenzij de Gt3 bumper ook 100% origineel is en geen piraat stuk.

De prijs is alleszinds correct gezien er xenon en 18 ” bij zijn.

grtz.

edit: navragen of de luchtmassameter reeds is vervangen (is een kost van +- 700 €) en dient (gebruikelijk) rond de 90.0000 km te worden vervangen.

Maar gt3 look is dat originele optie ? of later opgezet ,
                witte lichte , rode remklauwe is al redelijk aan gewerkt maar schijfrem is wel versleten en 18” velgen boxster van ’97 chassis is daar niet voor aangepast pas vanaf ’98 . Ja opt zicht deftig

De prijs is redelijk stevig maar ook niet overdreven gezien de opties (xenon, 18 duims enz…) als de kms correct zijn en er idd een degelijke garantie gegeven wordt zie ik geen reden waarom em niet te kopen als dit je ding is…

Dat hij stevig van prijs is en de rode remklauwen niet origineel zijn, normaal zwart.

Maar hij oogt goed.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.