Wat denken jullie hiervan?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Wat denken jullie hiervan?

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,
    ik ben nieuw op dit forum maar zou heel graag, zoals vele onder jullie, een porsche eigenaar worden.
    Nu zit ik vooral naar de oudere modellen te kijken omdat ik deze eigelijk meer apprecieer en ze vallen ook meer binnen m’n budget. (911 – 964) Ik zit al een heel tijdje rond te kijken, maar heb nog niet echt iets gevonden waarvan ik denk “Deze is het!” daarom wil ik ook vragen om jullie hulp. Ik weet dat foto’s niet alles zeggen, maar het geeft toch al een goede eerste indruk.

Ik zat naar deze te kijken:
    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=224793532&cd=634900364700000000&asrc=st
    Vind dat deze er heel netjes uitziet, ook vind ik de gele kleur heel mooi, maar weet niet of dit origineel is? wat denken jullie over de kilometerstand? (en natuurlijk ook in het algemeen over deze P.)

Ook heb ik mijn oog op deze laten vallen:
    http://cpcms.autoscout24.com/index.php?p=detail&a=226124841&dgpge=1&sci=4f8be78125766056732fe47ad4f6d77fb786040c&soO=asc&soB=brand_id&soL=60
    Vind dit een hele mooie alleen heeft die al heel veel kilometers op de teller staan! Is het (goed) mogelijk om zelf een revisie uit te voeren bij een porsche zoals deze?

Ook zou ik graag wat meningen hebben over de verkoper, is het een schade bedrijf dat porsches opknapt en ze terug verkoopt? of is dit gewoon een goede verkoper? Het is namelijk via een ander topic op dit forum dat ik op de site van Van Kessel was terecht gekomen.

en ook deze van bij Van Kessel leek me wel een leuk exemplaar, maar weer hetzelfde verhaal met de kilometers. Ook dacht ik ergens gelezen te hebben dat bij een Targa het meer waarschijnlijk is om roest te hebben omwille van slechte aansluiting van het dak, is dat waar?
    http://cpcms.autoscout24.com/index.php?p=detail&a=228370846&dgpge=1&sci=4f8be78125766056732fe47ad4f6d77fb786040c&soO=asc&soB=brand_id&soL=60

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dat ik niet teveel vragen stel!

Dank!
    -Fritskee

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
    • Oh ok! bedankt voor de snelle reactie!

Ik probeer gewoon een P te vinden die rijdt, hij hoeft uiterlijk niet in goeie staat te zijn, zo lang er maar geen roest aan is en motorisch niet al te veel mankementen zijn.

Een hard chassis en een motor die werkt is voor mij goed genoeg. Garage-queens heb ik het persoonlijk niet zo op. Omdat dit ver buiten budget is, en ook is het zonde om die pracht dingen niet te gebruiken waar ze voor gemaakt zijn.

Ik heb deze 3 wagens gezien.

Allemaal US wagens in een 😕 zeer bedenkelijke staat.

Er is geen historiek aanwezig, Belgische papieren aanwezig wil zeggen invoerdocument. :sarcastisch
        De groene is in ’95 ingeschreven geweest maar de onderhoudsdocumenten zijn een lachertje.
        Van de de blauwe 911T wordt gezegd dat hij gerestaureerd is in 2005, hij is niet origineel een heeft zware olielekken.

Tenzij je zelf restauratie plannen hebt en een nog gevulde geldbeugel, zou ik je toch adviseren deze wagens niet op je verlanglijstje te zetten.

[quote=”Fritskee” post=124401]Is inderdaad een hele mooie! vind de kleuren combo van zilver met een blauw interieur ook heel mooi!
            wel pas bieden vanaf 25000,- EUR… Misschien zou het wel beter zijn dat ik nog wat extra budget probeer te voorzien en het ineens goed doe… Dat is ook wat iedereen hiet op het forum heeft gezegd :up:[/quote]

Zou minstens een Porsche inspectie laten ondergaan bij eender welke aankoop. Heeft die van mij ook gehad en dat maakt toch een verschil qua gemoedsrust.

Wim

[quote=”mvn17997″ post=124391]
              Kleur verschil zie ik zo niet. Passing klep van voor is inderdaad te bekijken.[/quote]

Kont en voorkant, hoeft niks ergs te zijn, maar even aandacht aan geven.

Frits eens gaan kijken wagen staat in St-Niklaas is niet zo ver voor jou .
                Op die manier heb je een idee van wat ze aanbieden .

Is inderdaad een hele mooie! vind de kleuren combo van zilver met een blauw interieur ook heel mooi!
                  wel pas bieden vanaf 25000,- EUR… Misschien zou het wel beter zijn dat ik nog wat extra budget probeer te voorzien en het ineens goed doe… Dat is ook wat iedereen hiet op het forum heeft gezegd :up:

Bij de 993 staat er doe een bod !

[quote=”cabrio wim” post=124386]Is geen slechte prijs, maar kijk eens naar de passingen en kleur verschil. :idea:[/quote]

Kleur verschil zie ik zo niet. Passing klep van voor is inderdaad te bekijken.

Wim

Is geen slechte prijs, maar kijk eens naar de passingen en kleur verschil. 💡

Bekijk deze eens – ziet er heel netjes uit.

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-993-c4-147167144.html

PB

[quote=”Mushroom” post=124346] Dus ofwel haal jij ‘m eraf, ofwel doen wij het dan wel even op een rondrit of RLC ofzo! :sarcastisch :mrgreen: :happy:[/quote]

Met alle plezier zelfs. :mrgreen:

Met slippery bedoel ik dat hij er vetjes bij staat: olie verlies 😕

[quote=”Mushroom” post=124346]Porsche-blokken gaan (ook hier weer -in theorie-) zeker 300.000 km mee en nog veel meer ook.
                                Targaatje van Hendrik ziet er wel redelijk “slippery” uit langs de onderkant 8)
                                Die spoiler hoort er niet op en verprutst heel de lijn van de wagen. Dus ofwel haal jij ‘m eraf, ofwel doen wij het dan wel even op een rondrit of RLC ofzo! :sarcastisch :mrgreen: :happy:[/quote]

Die spoiler kan best gebruikt als het mooi weer wordt als rooster voor de BBQ 😉

[quote=”Fritskee” post=124286]Heb ondertussen ook eventjes een topic aangemaakt om me voor te stellen, hoe onbeleefd van me om dit niet te doen!

Bedankt voor de snelle reacties! het wordt zeer geapprecieerd. Ik zeg ook zeker niet dat er haast is bij het zoeken van een Porsche voor me, ik geloof nog steeds dat “geduld een mooie deugd is” en in de tijd dat ik opzoek ben naar de ideale P. voor mij heb ik iets om over te dromen!

Die eerste van bij Van Kessel kan ik dan al zeker van mijn lijstje gooien! Maar wat is er dan bijvoorbeeld nog van werk aan bij die 2de van bij Van Kessel (3de link die ik postte)? Stel dat ik zelf een revisie wil uitvoeren op deze Porsche, zou dat goed mogelijk zijn, of is dit eerder iets dat je aan de professionals moet overlaten?[/quote]

Haast? Man toch, 80 pagina’s is hier de standaard :mrgreen:

Welkom wes! Euh Fritskee!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.