Wat denken jullie ? Shoot !

Home Forum Zeverhoekje Wat denken jullie ? Shoot !

• Maker
    Discussie
  • Na haar geslaagd gevecht tegen kanker is mijn vrouw terug aan het schilderen geslagen.

Dit is een eerste aanzet om een Porsche te schilderen, basis is een foto van de Porsche website.

Wat denken jullie, graag reactie, positief en negatief :popcorn:
    Enne het is nog niet klaar he … 😀
    Breng het probeersel zondag wel mee naar Alken

IMG_1208.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • pm verstuurd

Zuff driver, ik heb blijkbaar een probleem om een pb te sturen.
        Misschien kan je zelf even contact opnemen en kan ik daar op antwoorden.

Ok ! komt voor mekaar !

Formaat 50 op 60 misschien?

Het was nog niet klaar… en kunstenares stelde haar Veto 😈 om niet te zeggen dat ik het stomweg vergeten was… :salut: :salut: :salut:
              Zal de vorderingen blijven posten.

Dank trouwens voor de fijne reacties :respect2:

Dat lukt wel zonder fotoshop hoor, … :music:

door de foto te laten bewerken in fotosjop naar de gewenste autokleur maak je het de kunstenaar een pak gemakkelijker 💡

helaas kregen we vandaag het canvas niet onder ogen :think:

Dat kan zeker, Anne wil dat graag doen !

Hoe groot wil je graag ?
                  Geef maar afmeting die je wenst op, bijna alles kan
                  Mag ook via pb.

Zeer mooi gedaan, als ze moest goesting hebben en het model vervangen door een cayman in antraciet bruin.
                    Dat wil ik wel kopen en ergens een mooi plaatsje geven.

PORSCHE-Cayman.jpg

Van Gogh is er niks bij! :mrgreen: :drink:

vind het heel mooi, mag gerust in de living hangen :up:

Allereerst proficiat met de winst in het gevecht tegen de kanker. Beterschap met het herstel.

nu de schildering. Ik vind het mooi gedaan in verhouding echter zou graag minder tekening zien en meer artistieke vaardigheden om een eigen stempel te drukken op de wijze waarop Porsche wordt vormgegeven. Ik bedoel hiermee dat de lijnen niet strak hoeven te zijn om de contouren duidelijk te maken en je best je fantasie moet kunnen laten gaan over wat je nu eigenlijk ziet. Minder foto meer kunst.
                          Maar ga vooral door!!

Ze heeft duidelijk talent. Ik wou dat ik het kon, maar heb er totaal geen aanleg voor.
                            Moet nochtans heel veel voldoening geven!
                            Kortom: dat ze maar verder doet …

Mooi gedaan, je zal het talent maar hebben, ‘k zou het niet kunnen.

Mooi vind de kleuren combinatie en het wazige effect knap!

Ziet er deftig uit :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.