Wat denken jullie van deze cayman?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Wat denken jullie van deze cayman?

• Maker
    Discussie
  • In Duisburg staat er eentje die me wel aanspreekt: link

Die tiptronic hoeft eigenlijk niet, maar er zitten wel een aantal andere leuke opties op.
    Valt er deftig te rijden met een tiptronic in de sneeuw? Of is die versnellingsbak een beetje verouderd?

Bedankt voor de meningen alvast!
    Groeten,
    Tommy

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Ziet er interessant uit…. :up:

Ive

Ik vind het in ieder geval een super knappe wagen met héél knap interieur.
        Perfecte combinatie mijn gedacht :wtf:

Ziet er verzorgde wagen uit.

Sinds maart vorig jaar rij ik dagdagelijks ook met een automaat.
          Afgelopen weekend zelf voor ‘t eerst met automaat in de sneeuw gereden. In combinatie met Continental TS 850 winterbanden, geen enkel probleem gehad.

Zal met een tiptronic Cayman ook wel lukken mag ik veronderstellen.

+1, interieur is natuurlijk persoonlijke smaak

S2

Velgen vind ik persoonlijk niet zo mooi op de Cayman, maar voor de rest lijkt het mij wel een mooie wagen.

ken

hey Crossbytje,

kben niet zo thuis in de Caymans, maar deze ziet er toch alvast deftig uit.
                de kleur en interieur combinatie is steeds persoonlijk – you like it or you don’t – zelf vind ik het zeker ok
                ivm de versnellingsbak kan ik je niet bijstaan.
                deze zal zeker wel ok rijden, gezien Porsche er toch een heel aantal tiptronics verkocht heeft.

andere feedback zal zeker nog we komen 😀

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.