wat denken jullie van deze cayman

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening wat denken jullie van deze cayman

• Maker
    Discussie
  • wat denken de kenners hier op het forum van deze mooierd:
    https://www.2dehands.be/autos/porsche/cayman/porsche-cayman-pracht-staat-435446651.html

Is bereid mijn 944 S2 Cabrio over te nemen. Ik zou er wel aan toe steken, maar ik heb dan ook geen gezever meer….

Mijn bedenkingen:
    – amerikaan (zie achterbumper) van Belg die hem daar kocht toen hij daar werkte en hem nu over liet komen naar België. Dus wel al ingeschreven in België en carpass beschikbaar
    – 5 boite ipv de 6 boite die ik op mijn eerdere 987 had
    – redelijk kaal qua opties (enkel cruise control en iets grotere velg op het eerste zicht)

Geen idee of er een onderhoudshistoriek, facturen bij zijn.
    Geen idee of die mens de eerste eigenaar is of de 10e bij manier van spreken

What y’all think…
    Ziet er mooi onderhouden uit (enkel wat vuil op de foto’s binnen in), niet te hoog qua km’s

Zijn er eigenlijk nog verschillen US vs EUR

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • 123

[quote=”ZUFF-718″ post=269404]

Trouwens op Autoscout adverteert deze verkoper onder de vorm van privé persoon ; terwijl op 2 hands hij een 7-tal wagens aanbiedt : dat straalt ook al zeker GEEN vertrouwen uit en lees alle letters van de 1 jaar verplichte garantieverzekering die ze geven ,Er staan namelijk meer uitzonderingen in als regels. Ik heb toevallig voor een maatschappij gewerkt die dit soort verzekeringen afsloot.
      [/quote]

Je hebt veel kans als je factuur vraagt dat hij er plots nog BTW bij zal willen rekenen…

goedemorgen, thnx voor het advies

Ik had deze morgen de meneer in kwestie al beleefd laten weten via een telefoontje dat ik er niet op zal ingaan en dit om 1 reden: hetgeen wing hier aanhaalt (ik ben idd bang bij een herverkoop dat de ex USA mij parten zou spelen)

Dat hij weinig opties heeft doet mij niet veel, want het is idd geen daily wagen.

Thnx 4 the advice

ook ééntje om over na te denken………….

Mijn tweede Porsche was een 997, een TOP wagen in TOP staat, ruim 2 jaar véél plezier aan gehad, maar toen ik aan het rondkijken was voor “eens iets anders” kwam ik tot de vaststelling als ik de wagen wou inruilen tegen een nieuwer type/model dat de verkopers zich meestal terugtrokken betreft de inruil omdat het een ex. USA wagen was….:roll: , waarom? ze hadden allemaal een andere uitleg maar ik werd er plots wel mee geconfronteerd, dus voor de verkoop achteraf…., handjes afhouden.., just my 2 cents ….:popcorn:

moet er wel bij vermelden dat ik de wagen uiteindelijk toch nog goed heb kunnen verkopen… :drink:

@ StijnG ; ik vind het altijd verdacht als men voertuig wilt overnemen die ongeveer evenveel kost.
            Dat betekent dat je deze Cayman met aandringen voor 17.5K kan meenemen ,zonder overname
            Je vindt op Mobile voor dezelfde prijs minstens 10 Cayman’s met +/- 105Km en meer opties en uiteraard een analoog KM Combi instrument.

Staan er effectief 105760 Km of Miles : de digitale aanduiding kan je omschakelen naar Km ivm met snelheid en afgelegde km’s
            Volgens Carpass ingevoerd in 2010 ? ( historiek gaat terug tot in 2010)

Trouwens op Autoscout adverteert deze verkoper onder de vorm van privé persoon ; terwijl op 2 hands hij een 7-tal wagens aanbiedt : dat straalt ook al zeker GEEN vertrouwen uit en lees alle letters van de 1 jaar verplichte garantieverzekering die ze geven ,Er staan namelijk meer uitzonderingen in als regels. Ik heb toevallig voor een maatschappij gewerkt die dit soort verzekeringen afsloot.

Het klinkt aanlokkelijk omdat hij je 944 cabrio wil overnemen ,maar ik zou als ik jou was ,hard weglopen van deze aanbieding

Hij is inderdaad wat kaal, maar het is natuurlijk niet je dagelijkse auto, dus dat is minder belangrijk. Ik word er niet warm van.
              Dat het een Amerikaan is zou me ook wat afschrikken. Er is weinig speciaals aan de auto, en om dan toch die moeite te doen om hem mee naar België te brengen lijkt me wat erover. Ik ben van nature misschien wel wat achterdochtig daarin…

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.