wat doe ik?

• Maker
    Discussie
  • kan een 968 coupé kopen
    met compleet onderhoud boekje van bij dieteren
    juist een beetje werk aan nieuwe achter banden 1 achterlicht gebarsten
    en olie radiator lekt
    voor 6000 €
    210000KM
    wat doe ik ????

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • [quote=”Rufie”:25wgs7qf]Leuke foto Koen, zijn die van jou dit jaar tijdens de parade ?[/quote]

Ja Alain.
      Gemaakt in mijn blauwtje

Zelfde treintje , andere visie

0

Mail verstuurd 😉

0

ik laat vallen maar als iemand interese heeft mail mij maar
          😉

0

Toch maar eens goed alles checken.
            Kan toch nog duur uitkomen.

0

Leuke foto Koen, zijn die van jou dit jaar tijdens de parade ?

0

En hopelijk is er hier weer een liefhebber en eigenaar van een 968 bij op het forum
                Dan kunnen we binnenkort een treintje vormen 😈

0

Is inderdaad niet veel geld voor dit type , ik zou zeggen doen , en als je hem gekocht hebt graag een paar foto’s ,

0

ja mannen heb het chassis nr juist ingevoert bij porsche blijkbaar niets abnormaal altijd heel goed onderhouden en geen enkel groot brobleem te zien .
                    ga hem zeker deze week halen
                    ben begonen zoeken achter een p en heb er nu al 2 in de garage staan 8) 😆

0

Dat bedoel ik.
                      Even iemand met kennis van zaken meenemen ivm de technische zaken , maar voor die prijs en wat je hier al gemeld hebt moet er al veel fout zijn om bezeikt te worden.

0

Als je die niet koopt, neem je dan contact met mij op ? Alvast bedankt 😉

0

jaja , normaal gezien stefx wacht nog af !!!! 😉
                          maar voor die prijs kan ik die 968 niet laten voorbij gaan
                          zelfs slaapt hij een paar maanden in mijn garage voor ik er aan begin 😀

0

Heb je nu maandag je 964 Cabrio niet ?

0

grijs blauw beige compleet leder interieur airco geen targa dak
                              coupe 1992
                              origineele lak
                              ongeval vrij

0

welk kleur binnen en buiten ,originele lak , airco, targa dak , ongeval vrij ?

0
                              14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.