wat doe ik?

• Maker
    Discussie
  • kan een 968 coupé kopen
    met compleet onderhoud boekje van bij dieteren
    juist een beetje werk aan nieuwe achter banden 1 achterlicht gebarsten
    en olie radiator lekt
    voor 6000 €
    210000KM
    wat doe ik ????

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • [quote=”Rufie”:25wgs7qf]Leuke foto Koen, zijn die van jou dit jaar tijdens de parade ?[/quote]

Ja Alain.
      Gemaakt in mijn blauwtje

Zelfde treintje , andere visie

Mail verstuurd 😉

ik laat vallen maar als iemand interese heeft mail mij maar
          😉

Toch maar eens goed alles checken.
            Kan toch nog duur uitkomen.

Leuke foto Koen, zijn die van jou dit jaar tijdens de parade ?

En hopelijk is er hier weer een liefhebber en eigenaar van een 968 bij op het forum
                Dan kunnen we binnenkort een treintje vormen 😈

Is inderdaad niet veel geld voor dit type , ik zou zeggen doen , en als je hem gekocht hebt graag een paar foto’s ,

ja mannen heb het chassis nr juist ingevoert bij porsche blijkbaar niets abnormaal altijd heel goed onderhouden en geen enkel groot brobleem te zien .
                    ga hem zeker deze week halen
                    ben begonen zoeken achter een p en heb er nu al 2 in de garage staan 8) 😆

Dat bedoel ik.
                      Even iemand met kennis van zaken meenemen ivm de technische zaken , maar voor die prijs en wat je hier al gemeld hebt moet er al veel fout zijn om bezeikt te worden.

Als je die niet koopt, neem je dan contact met mij op ? Alvast bedankt 😉

jaja , normaal gezien stefx wacht nog af !!!! 😉
                          maar voor die prijs kan ik die 968 niet laten voorbij gaan
                          zelfs slaapt hij een paar maanden in mijn garage voor ik er aan begin 😀

Heb je nu maandag je 964 Cabrio niet ?

grijs blauw beige compleet leder interieur airco geen targa dak
                              coupe 1992
                              origineele lak
                              ongeval vrij

welk kleur binnen en buiten ,originele lak , airco, targa dak , ongeval vrij ?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.