Wat doe jij in deze corona-tijd?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wat doe jij in deze corona-tijd?

• Maker
    Discussie
  • Misschien is het tijd om eens wat positiviteit rond het de crisis te lanceren. Geconfronteerd met sluitingen, zieken en onzekere vooruitzichten proberen we er allemaal het beste van te maken.
    Dus in dit topic graag positive vibes:
    Wat doe jij in deze situatie met je extra tijd?
    enkele voorbeelden:
    -je porsche een extra waxlaagje geven…
    -een herstelling aan je man-cave waar je nooit tijd voor had…
    -leer je kind een oude hobby…

Ik zal alvast de aanzet geven:

Als modelbouwer in mijn vrije tijd zijn we met een aantal vrienden een modelbouwprojectje gestart. We bouwen elk apart thuis een Tamiya FW14B Williams en we houden mekaar op de hoogte van de built via Whatsaap. Zo hebben we onze eigen corona-challenge waar we na de crisis afspreken en samen ons werk beoordelen voor en na (een paar) Aperol Spritz

en voor de rest
    Stay safe!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
    • Kleren besteld bij State-Of-Art met heel veel korting :happydance:

Ik heb weer een paar bakken naft ‘bespaard’ :happy:

Kijken naar Motorsport.tv : alle Le Mans races… de 907 en 917 era – prachtig !

123

kweenie ,vind het te slap design
          het lijkt heel erg op de 507 zonder veel eigen karakter toe te voegen…
          het is niet lelijk, echt niet.. maar komt gewoon redelijk meh over bij mij..

Is waar, wel blijft het een prachtig design om naar te kijken vind ik.

123

De waarde van een auto zegt niet noodzakelijk iets over de rijkwaliteiten van het ding…

Als je ziet wat voor monsterlijke prijzen ze soms betalen voor gatlelijke amerikaanse custom jobs op veiling….

Ook al iedere dag zitten kijken naar Top Gear.
                Geweldig die oude afleveringen, zoals de BMW Z8 die afgekraakt wordt, terwijl ze nu voor ongeveer 200k verkocht worden 🙂

En om 19u40

[quote=”DST” post=281369]Oude Top Gear’s zien op CAZ

Wel grappig…[/quote]

Kanaal Z? Welk uur,? Ik heb geen programmawijzer in ziekenhuis op tv

Oude Top Gear’s zien op CAZ

Wel grappig…

Ik ben superfan van Xpel, alleen niet van het prijskaartje.

Heb over twee weken de 992 ook laten voorzien van de Xpel, je moet aardig goed kijken want je ziet geen naden…. en het geeft ook een mooie glans :up: :music:

Thanks allemaal. Is idd niet zo makkelijk als je het goed wilt doen. Hier zitten ondertussen meer dan 25u werk in. Moet wel toegeven dat ik de achterbumper een 2x opnieuw heb gedaan omdat er teveel stofdeeltjes onder de folie waren gekropen (had de binnenkant van mijn koffer niet gestofzuigd en dat heeft statisch wat stof gegeven onder de folie…) Maar al doende leert men en de 2e keer was perfect. Moeilijkste was eigenlijk het dak…
                              Is wel fijn werk en het resultaat geeft veel voldoening.. Ik ben vooral fan van PPS omdat je echt geen krasjes, of steenslag krijgt op de lak (altijd gepolierde hoogglans) en je het heel makkelijk kunt proper maken (geen schrik voor inbrandende vogelshit). Tevens blijft de auto ‘nieuw’ voor jaren!

Lijkt makkelijk als je dit ziet op Youtube , maar is verre van makkelijk als je het zelf moet doen

“Carbonman “=”Handyman” nu :applaus: :drink:

WOW Carbonman ! KNAP gedaan !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.