Wat doe jij in deze corona-tijd?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wat doe jij in deze corona-tijd?

• Maker
    Discussie
  • Misschien is het tijd om eens wat positiviteit rond het de crisis te lanceren. Geconfronteerd met sluitingen, zieken en onzekere vooruitzichten proberen we er allemaal het beste van te maken.
    Dus in dit topic graag positive vibes:
    Wat doe jij in deze situatie met je extra tijd?
    enkele voorbeelden:
    -je porsche een extra waxlaagje geven…
    -een herstelling aan je man-cave waar je nooit tijd voor had…
    -leer je kind een oude hobby…

Ik zal alvast de aanzet geven:

Als modelbouwer in mijn vrije tijd zijn we met een aantal vrienden een modelbouwprojectje gestart. We bouwen elk apart thuis een Tamiya FW14B Williams en we houden mekaar op de hoogte van de built via Whatsaap. Zo hebben we onze eigen corona-challenge waar we na de crisis afspreken en samen ons werk beoordelen voor en na (een paar) Aperol Spritz

en voor de rest
    Stay safe!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
    • :up: :up: :up:

0

:up:

0

Mooi gedaan ziet er goed uit. :up:

0
            0

Ben nog net voor de lock-down mijne nieuwe daily gaan halen. Ondertussen in de vrije uren heb ik mij verdiept in het Paint protection foil of Xpel. Ondertussen heb ik zo goed als heel de auto in Xpel gedaan. (Alleen de deuren nog) Ik had geen zin om premium prijs te betalen voor PPS voor mijn niet zo premium daily dus heb ik het mij zelf geleerd. Enige handigheid en geduld is noodzakelijk maar het is zeer goed gelukt, beter zelfs als de macan die door een leverancier van Porsche is gedaan. btw daily is een A1 40TFSI edition one. Echt leuk kleine hothatch…

0

super!

0

Met de p wat in den hof toeren.

0

nice … :up:

0

Dit weekend mijn 4-kolomsbrug gemonteerd…

Enkel nog de elektriciteit en hydraulica afwerken en we zijn weer een stapje verder 8)

0
                      123

wow, das wel next level shit !

0

Even een update van mijn Tamiya 1/12e FW14B. Cockpit is af dankzij het super detailset van Topstudio. Monocoque is in de clearcoat gezet (interieur gemaskeerd hiervoor) en de spoilers krijgen mijn ‘carbon behandeling’. Alles deskundig afgekeken en nagebouwd uit een referentieboek vol detail fotos.
                          Deze zal klaargemaakt worden voor een internationale wedstrijd in september.

0

Cool! Leuk om te zien dat ook iemand Tamiya aan het bouwen is…

0
                            123

tank gebouwd van ‘t weekend..
                              is al redelijk, moet nog wat detail afwerking zodat hij lijkt op de Leopard waarmee ik in 2017 eens op toer was.

oa de camo net, en de 35 op de turrent moet ik nog iets voor vinden
                              helemaal identiek zal het niet zijn, tis een licht andere versie, oa materiaal koffers op de zijkanten heb ik niet.
                              en de tamiya kit komt met een MG44 ipv met een FN MAG die ik had op de turret.

0

mooie vloertegels plumber, het totaalplaatje gaat af zijn als het klaar is :up:

0

Ik ben vorig weekend nog een dagje bezig geweest en gewerkt aan mijn Porsche-cave…
                                  Ben begonnen met de Swisstrax vloer te leggen…

Volgend weekend begin ik aan de kolombrug…. daarvoor heb ik eerst een motorkraan moeten kopen en in mekaar knutselen… de zoon vond dat best een grappig ding 😀

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.