Wat doe jij in deze corona-tijd?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wat doe jij in deze corona-tijd?

• Maker
    Discussie
  • Misschien is het tijd om eens wat positiviteit rond het de crisis te lanceren. Geconfronteerd met sluitingen, zieken en onzekere vooruitzichten proberen we er allemaal het beste van te maken.
    Dus in dit topic graag positive vibes:
    Wat doe jij in deze situatie met je extra tijd?
    enkele voorbeelden:
    -je porsche een extra waxlaagje geven…
    -een herstelling aan je man-cave waar je nooit tijd voor had…
    -leer je kind een oude hobby…

Ik zal alvast de aanzet geven:

Als modelbouwer in mijn vrije tijd zijn we met een aantal vrienden een modelbouwprojectje gestart. We bouwen elk apart thuis een Tamiya FW14B Williams en we houden mekaar op de hoogte van de built via Whatsaap. Zo hebben we onze eigen corona-challenge waar we na de crisis afspreken en samen ons werk beoordelen voor en na (een paar) Aperol Spritz

en voor de rest
    Stay safe!

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
    • Wie kan me hier een redelijke uitleg over geven :

– joggers lopen hier rond 2 à 3 personen tegelijk, weliswaar met een redelijke afstand van mekaar.
      – fietsers, wandelaars idem

WAAROM MOGEN WIJ NIET IN EEN AFGESLOTEN WAGEN EEN TOURKE DOEN?
      STAPPEN NERGENS AF, WILLEN GEWOON EENS WEG ZIJN UIT DE WONING !!!

Hier is het niet anders. Waar mogelijk gebruik maken van de Cayman als family/grocery car. Makkelijk uitgelegd als je een auto met 2 koffers hebt.

We hebben een motorboot en wachten op een warme dag.. maar pleziervaart is nu ook verboden, zelfs als je met een kano wil varen.
          https://www.hln.be/nieuws/binnenland/hobbyvluchten-en-pleziervaart-verboden-als-coronamaatregel~aae68a2b/

Ik ben voorlopig eerst nog even bezig met het wegwerken van de achterstallige stapels zakelijk, daarna alle klusjes nog te doen prive en dan (of eerder) ga ik mijn bootje maar weer es in het water gooien, mijn eigen varend terras!!

Tegen die tijd zijn er vast wel tests, om even te checken of mijn optionele bemanning nog/reeds virusvrij is of al van anti-dope is voorzien.:wtf:

123

ook een nest Tamiya kits liggen waar ik me mee bezighoud
              den hof zal er ook wel bij varen dak nie ver kan lopen.

Verder gewoon doorwerken, weliswaar van thuis.. beetje low key sfeer met de collegas, Ik probeer dagelijks wat volk op te bellen gewoon om het wat gezellig te houden.

En als ik ergens naar toe moet ist met de Cayman…

Ben IT-er en zelfstandige.
                Voor ons is het (gelukkig maar) keihard doorwerken, we hebben nog meer werk dan voor het Corona tijdperk…

Met de Boxster naar de firma rijden ipv de firmawagen.
                  Zal er anders dit jaar niet veel geniet van hebben.

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.