wat gaan de prijzen doen ?????????

Home Forum Porsche Talk wat gaan de prijzen doen ?????????

• Maker
    Discussie
  • de markt voor de 911′ s zijn opeens vlug gestegen met bedragen om u tegen te zeggen.

geeft er iemand een glazen bol ?
    dat kan toch niet blijven duren.
    ik zie dat er veel blijven staan op het internet ,maar ik denk dat enkel de speciale of zeldzame modellen nog worden verkocht

6 reacties aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)
    • Als ik een 911 koop, zal het een 991.2 zijn….

Dat kan je van deze niet zeggen:

964

De laagste biedprijs is de enige correcte. Ik heb die wagen gezien. in augustus. De motor is niet eens aangesloten, dus je moet maar op zijn woord geloven dat die ok is.

Heb mijne 964 Targa vorige maand toch verkocht aan vraagprijs na ongeveer 6 maanden te koop.
          Beetje geduld en zuivere wagen doet natuurlijk veel he :salut: :salut: :salut:

Ik weet op dit ogenblik nog twee 964 C2 te koop voor op het eerste gezicht normale (46K) en zelfs lage prijs (38K). Ze stonden ook al in augustus te koop toen ik er naar gaan kijken ben (die van 38K zelfs nog duurder). Maar de ene is opnieuw gelakt maar twijfelachtig van kwaliteit en de andere moet gelakt worden maar heeft issues die wel eens snel 25000€ kunnen kosten. Gevolg, ze blijven gewoon staan voor die prijzen.

En wie een mooie heeft zal niet snel geneigd zijn om die van de hand te doen. En het kost stukken van mensen om een 911 in topstaat te brengen.

Voor mij is het allemaal gelijk, raakt eigenlijk mijn koude kleren niet.

Blijven rijden is de boodschap, winter zomer, met af en toe een ander toestelletje met telkens eigen karakter, zodat gewenning geen kans krijgt.

Als ze stijgen in waarde is ‘t goed, als ze dalen kopen wij er nog een karretje bij zodat ze vervolgens weer stijgen.

:driver: :driver: :driver:

Ook wij hebben de P’jts uiteraard liefst: origineel, historiek, onderhoud, facturen, event. matching, weinig km en … transaxel of lucht. Van 1963 tot 1996(7) dus.

Inderdaad, velen blijven staan maar naar mijn mening zullen de zuivere toch wel blijven verkopen en ook hun waarde behouden in de toekomst.

Nu de vraag is, wat is een zuivere. :think:
                Voor mij
                -Origineel
                -Unieke optie(s) waardoor de auto uniek is en weinig te vinden. vb: X88
                -Zeer gedocumenteerde historiek met onderhoudsboekje en facturen
                -matching numbers
                -relatief weinig km
                -geen massa productie wagen

Dit zijn naar mijn mening de criteria waar aan een Porsche moet voldoen om zijn waarde te behouden.
                Als er een criterium niet is maar de rest wel, komt hij voor mij ook in aanmerking

De andere auto’s gaan niet echt stijgen naar mijn gevoel.

6 reacties aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.