Wat is beter dan 1 porsche ???… 2 porsches….!!! Koop 2 porsches in 1…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Wat is beter dan 1 porsche ???… 2 porsches….!!! Koop 2 porsches in 1…

• Dit onderwerp bevat 5 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie

• Goffin
    Deelnemer

Koop 2 porsches in 1
      Porsche 986 cabrio in de zomer…
      Porsche 986 caymanlook in de winter
      TOTAALPRIJS : 15000€

De boxster alleen : 12500€
      Een prachtige boxster 986 in ‘t zwart , perfecte staat , geen gebruikssporen op de wagen uitzonderlijk goed onderhouden.
      Zeer origineel van velgen tot binnenbekleding , uit 1999 met
      107000 echte km op de teller.
      Mooi glanzend lakwerk zonder één foutje.
      Absoluut roestvrij… slaat onmiddellijk aan… zonder blauwe rook !!!
      De motor draait ongelooflijk mooi rond… een echt plezier om ermee te rijden. Het cabriodak werkt uitstekend ( het kreeg 2 j geleden een nieuwe achterruit)
      De zwarte binnenbekleding vertoont geen enkel foutje en is niet uitgezeten.Een wagen die ik in volste vertrouwen overdraag aan een liefhebber… die zich een porsche aanschaft om er enorm plezier aan te beleven , een porsche die alleen maar stijgt in waarde.
      Compleet Belgisch kenteken , wordt gekeurd aangeboden. (ook gemakkelijk overdraagbaar naar andere landen)
      Een heerlijke , plezierig rijdende boxster die u zal onderscheiden in het verkeer.
      Hij gaat met pijn in het hart de deur uit… wegens aankoop van een 911…

De boxster + caymandak : 15000€
      Koop 2 porsches in 1 wagen …rij in de zomer als cabrio …
      en maak er een cayman van in de winter !!!
      Werkelijk… de cayman-hardtop bezorgt je wagen een complete restyling naar cayman.
      Zeldzaam op de markt !!!!! ( zie foto’s)

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • [quote=”Luke” post=272216]Hola, gaat ie weg? Weliswaar mooie vervanger gevonden maar dan ook geen boxster rondrit meer??? :wtf:[/quote]

Ik vond het sowieso een arm concept. Insluiten is mooier dan uitsluiten. Bedoeling van rondritten en dergelijke events is toch dat je gelijkgestemde zielen ontmoet? Wat maakt het dan uit of dat met een luftie, een transaxle of waterkoker is?

XXX

Mooie verleiding :up:

Dag Luke
            De boxster gaat inderdaad weg Luke.
            … inderdaad geen boxster rondritten meer… (mag niet meer hé)
            Ik heb me laten verleiden door een 911 sc type 930 targa turbo flatnose.
            Ik stuur een paar foto’s mee.
            Groeten

Hola, gaat ie weg? Weliswaar mooie vervanger gevonden maar dan ook geen boxster rondrit meer??? :wtf:

Suc6 met de verkoop.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.