Wat is er aan de hand?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wat is er aan de hand?

• Maker
    Discussie
  • Het is hier nog altijd niet gebeterd vind ik waar zit iedereen hier eigenlijk ? 😥 . Ik zie hier niets meer dat ik nog kan lezen of zo. Alle mensen vertel eens iets 😕

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • BRRRRRRRRRR……………. 😯 😯

Kan ik die vrouwen er bij krijgen als ik die aankoop ?? 😉

Anoniem

Schonen boxster 8) 8)

Zeer leuk , maar waarom is er maar eentje shaved??? 😥
            Zo duur zijn die Mach 3 Turbo’s toch ook weer niet 😉

Anoniem

Hier iets om de stille momenten door te komen, wel vooral voor boxter- maar ook voor andere liefhebbers. En dak ulder nu nie meer hoor héé… 😉

http://members.just404.com/HotPorshe/index.html

(ps, misschien leuk voor n’een avatar 😛 )

@ RSR; Nee,nee, zo bedoelde ik het niet… ❗ Ik bedoelde maar dat ik dan vanaf nu heel hard mijn best ga doen om meer te zeveren…. 😉
                (en da zal me wel lukken… 8) )…

@ Boxster: Nu maakt ge me wel verlegen… 😳 😳

Voila sé…bij deze heb ik vandaag dan al meer gepost dan de afgelopen weken! Goe bezig! 😆

Wel RSR zo denk ik er ook over 😉 ,en ivm Black-boxster zijn reactie geen nood het zijn ook zeer toffe mensen ❗ die met nog een veel mooiere boxster rondtoeren ➡ dan mijn beestje ➡ ➡ (wel te verstaan dat ik zeer tevreden ben met mijn Boxsterke )

Edwin…………. 😉

[quote=”black boxster”:1d3idii8]Ja, ja,ik kom ook dagelijks eens kijken….alleen weet ik niet altijd wat posten…maar als het toch geapprecieerd wordt,dan wil ik hier wel wat meer proberen te zeveren… 😆 [/quote]

Geapprecieerd worden 😯 ? snap ik niet ik heb toch geen problemen met u. Een Porsche is een Porsche he of da nu een 924 is of een Carrera GT das allemaal 1 pot nat voor mij dus.

Of lees ik hier iets verkeerd ? 😕

Luc

[quote=”Boxster”:nrzdc73q]Wel Luc / dirkie en 911-lover,ik ben er ook 😆 of telt ne Boxster nie mee 😕 lol:

Ikke denk nog aan Zondag 🙄 !!!zal wel overgaan zeker

Ps ; Luc heb je mijn mailke ontvangen ❓ [/quote]

Neen ik heb je mailke nog niet ontvangen.
                      luc@lecars.be is wel mijn adres he.
                      En u Boxster teld wel mee je kon toch volgen of niet soms. Ik heb toch nooit op u moeten wachten en als ik jullie en den bompa voorbij ging ben je toch ook gevolgd.

Luc

[quote=”black boxster”:2cuogfvn]Ja, ja,ik kom ook dagelijks eens kijken….alleen weet ik niet altijd wat posten…maar als het toch geapprecieerd wordt,dan wil ik hier wel wat meer proberen te zeveren… 😆 [/quote]

Doen , zeker doen 😉 😆

Ja, ja,ik kom ook dagelijks eens kijken….alleen weet ik niet altijd wat posten…maar als het toch geapprecieerd wordt,dan wil ik hier wel wat meer proberen te zeveren… 😆

Wel Luc / dirkie en 911-lover,ik ben er ook 😆 of telt ne Boxster nie mee 😕 lol:

Ikke denk nog aan Zondag 🙄 !!!zal wel overgaan zeker

Ps ; Luc heb je mijn mailke ontvangen ❓

Ik ben nog steeds hier aanwezig hoor Luc 😉

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.