Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 996 › Wat is er mis met deze advertentie
- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 8 maanden geleden door
123.
-
MakerDiscussie
-
21 mei 2019 om 01:35
Okee mannen , …. deze advertentie :
Wat is er mis mee….hoe komt het dat ik nul, maar dan ook nul reacties krijg ? Is het de duitse plaat ? Verhaal te lang ?
Ik vraag jullie eerlijke, ongezouten mening, ga eens goed los : waarom komt hier niemand op af ?
Merci,
Tim -
MakerDiscussie
-
[quote=”OscarTango” post=276614]
Really ?!… dan hebt ge er nog nooit tegoei naar gekeken, of de 996-en zeggen u zowiezo niks… ][/quote]
996 of 986 staan idd niet echt hoog op mijn want list..
[quote=”DST” post=276601]Ik ken nu niet veel van de 996 reeks
Maar van een 2S heb ik nog nooit gehoord.[/quote]Dat klopt ; ik lees sinds 3 jaren zeer veel over Porsche maar ik ken eigenlijk enkel een 993 2S en 993 4S
over de 996 vind ik enkel het onderstaande terug
“Behalve de “Carrera 2” werd er in 1998 direct ook de “Carrera 4” vierwielaandrijver gelanceerd. Natuurlijk was de cabriolet ook weer van de partij, de kap was net als bij de 964 en 993 volledig elektrisch bedienbaar. Vanaf modeljaar 2002 was er ook een “Targa” en een “4S”-versie beschikbaar. Tevens kreeg het interieur een update. Het nieuwe interieur is o.a. te herkennen aan een afsluitbaar handschoenenkastje in het dashboard. De tweede generatie vanaf modeljaar 2002 van de reguliere modellen zijn voorzien van de krachtigere 3.6 liter motor, welke het vermogen naar 320 pk brengt. De 4S heeft hetzelfde ophanging, remsysteem en body als Turbo, maar dan zonder de koelgaten in de achterschermen, de permanente achterspoiler en een praktischere voorspoiler met een uitsnijding onderaan in het midden. Van de GT3 verschenen drie modellen: de reguliere, een lichtere Cupversie en de zowel lichtere als krachtigere “RS” (RennSport) versie. Ook een “GT2″ werd uitgebracht: deze had aanvankelijk een top van 315 km/h maar na een update werd de topsnelheid 319 km/h.”ha… werd tijd, haal ‘m er maar van af nu …..:lol: :happydance: 😀
Bij de 996 serie vind ik ook de 4s de mooiste.
Aangaande de advertentie, foto’s vind ik niet goed.
Gebruik geen foto’s zomaar maar trek er specifiek voor je advertentie. Duidelijk, goede belichting, alle zijde vd wagen en interieur. Ook van de administratie.
Commentaar bij de wagen beknopt en informatief, ook in Engels/Duits.Van de 996 reeks kan enkel de 4S mij bekoren vanwege ……. Idd de brede kont En reflector. Deze ontbreekt op de turbo waardoor veel minder mooi naar mijn mening
[quote=”vandamme” post=276600
Ik ga eerlijk zijn, het verschil in kont tussen 2S en 4S is me nog nooit zo opgevallen.
[/quote]
Really ?!… dan hebt ge er nog nooit tegoei naar gekeken, of de 996-en zeggen u zowiezo niks… Ik moest een 4s hebben, vanwege de kont ( reflector, breder ), en ik neem aan dat er mensen zijn die daar specifiek naar op zoek zijn. Indien het puur om een 996 te hebben is, dan is een c2 uiteraard de goedkopere optie. Het is ook puur estetisch, want ze zijn iets trager door het hogere gewicht.
Voor zover ik weet:
996 Carrera 2 en 4: smal (1770mm)
996 Carrera 2S: bestaat volgens mij niet
996 Carrera 4S: breed (1830mm)
997.2 (en 997.1) Carrera 2 en 2S: smal (1808mm)
997.2 (en 997.1) Carrera 4 en 4S: breed (1852mm)Bron: AutoWeek
De S heeft, voor zover ik weet altijd een brede kont. (ik heb het dan over de 996)
Een 2S ken ik ook niet.
2, 4 en 4S.De oudere 911jes zijn zeker even mooi met smalle heupen.
996, hmmm , liever de 4S dan een gewone 2Ik ken nu niet veel van de 996 reeks
Maar van een 2S heb ik nog nooit gehoord.[quote=”de_koen” post=276569]
omdat als je dan toch al een 996 zou kopen, een 4S veel en veel mooier is van een 2S….[/quote]
Ik ga eerlijk zijn, het verschil in kont tussen 2S en 4S is me nog nooit zo opgevallen.
En persoonlijk zegt het me niet zoveel die dikke reet :think: , het mooiste is nog altijd een Early 911 en die zijn veel slanker in de heupen.Maar goed, los daarvan, ik blijf er bij, als er veel 2S en overall 996 aanbod is, en het scheelt zoveel in prijs , blijft dat concurrentie voor een 4S.
ongezouten mening ?? ………………….. gewoon….., je bent een lul dat je zo een mooie auto verkoopt ….. lol :up: :up: :happydance: :happydance: :happydance:
Je bent niet de enige, ik krijg ook heel weinig reactie op mijn advertentie. En als je bekijkt hoeveel advertenties er al weken, maanden, soms jaren staan… Ik denk dat de verkoop van P-kes in een serieuse dip zit.
Niets van aantrekken, gewoon blijven verder rijden, op een bepaald moment vind je wel een koper, maar je moet het wat tijd geven.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.