Wat is er mis met deze advertentie

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Wat is er mis met deze advertentie

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Hey T,

De nummerplaten helpen je idd niet.
      Foto’s maken het verschil, dus zoals aangegeven zeer goede foto’s maken met details zichtbaar. Ook facturen en OH boekje.
      Duidelijke zakelijke opsomming van de kenmerken en wat je gedaan hebt ter verbetering.
      Alles moet kloppen (en dat doet het bij jou ook, enkel je potentiële verkoper kan niet weten dat je een Duitse nummerplaat kan rijden) en dat moet zichtbaar zijn.
      Succes met de verkoop.

Het is het poepke wat het hem doet, he 😉

[quote=”vandamme” post=276561]

blablabala

Maar waarom zou iemand een 4S gaan lopen zoeken als je een 2S hier kan vinden voor 8K minder?

blablabla

[/quote]

omdat als je dan toch al een 996 zou kopen, een 4S veel en veel mooier is van een 2S….

123

Dat de auto er goed uit ziet op foto, en ik ga er vanuit ook in t echt is duidelijk.

Maar 18000 facturen zijn liefhebbers facturen die je voor je zelf spendeerde.
            Dat zie je maar zelden terug in herverkoop waarde..

Enkel bij auto’s waar er meer vraag dan aanbod is gaje zoiets eruit halen..
            Dan spreek ik echt zeldzame autos waar de markt in de laatste 10 jaar verveelvoudigt is qua prijs..

Hey,…ja, dat was een afweging om de boel uit te leggen. Maar u hebt waarschijnlijk gelijk.

Ik haal’m off line,… probeer het later nog een keer.

J

Duitse plaat zal er geen goed aan doen.

Een advertentie moet een advertentie zijn, geen opstel of proza.

Tijd om afscheid te nemen..
                Als ik zaken lees zoals ‘ de interieur-man’, krijg ik de kriebels.
                Zeg gewoon dat Porsche Maastricht je interieur vernieuwd heeft.
                Ik durf te zeggen dat dit er eentje is…
                Dat jij dat durft te zeggen, zegt de koper niks.

Ik weet niet, ik heb het liever wat zakelijker.

Keep it simple, een opsomming van wat er allemaal gebeurd is, zegt meer dan een monoloog.
                Mijn mening, niks meer. ik wil je advertentie niet afkraken hoor, misschien spreekt het andere mensen wel aan.

Aan je auto zal het in ieder geval niet liggen, want die ziet er heel goed uit.

ik heb de wagen al 4 jaar in bezit, en die staat geregistreerd op mijn adres in Aken. Daarom heeft ie een duitse plaat ( staat ook in de advertentie ). Maar het is duidelijk dat dit een doorn in het oog is.

Ik zal de fotoreeks aanpassen, en facturen/ohb erbij zetten.

De auto staat gewoon in Belgie,is een Belgische auto.

Wat de prijs betreft. Die van 8000,- euro goedkoper, moet nog maar blijken of ie uiteindelijk goedkoper is, want als ik alles optel wat eraan gedaan is, kom ik aan facturen van 18.000 euro.

Anyway bedankt voor de feedback so far…

123

Potentiele kopers zien duitse plak, gaan ze vergelijken prijs met de autos die in Belgie te koop zijn, en rekenen er meerkost en moeite bij om Duitse auto naar Belgie te krijgen..

Als je ziet wat je in Belgie kan krijgen voor 33000 op vlak van 996..
                    Je kan er vinden met minder km’s, jonger, bij dealers(met garantie) en 8000 euro goedkoper. Geen 4s maar 2S..
                    Maar waarom zou iemand een Duitse 4S gaan lopen zoeken als je een 2S hier kan vinden voor 8K minder?
                    AWD is minder belangerijk voor de liefhebber sportief rijden, dan voor de mens die hem nieuw kocht als daily driver in weer en wind.

Ik zeg daarmee niet dat uw auto daarom minder is, maar wie gaat naar Duitsland rijden om een auto te bekijken die duurder is? (dat hij niet eens in Duitsland staat gaan de meesten niet eens door hebben, of ze gaan het dubieus vinden zoals Ive al aangaf.)

Ive

Waarom post je foto’s met duitse nr-platen als je de wagen al vier jaar in je bezit hebt?
                      Als je toch zo trots bent op je afgewerkte “projectje” (want het meeste is , laten doen, en niet zelf restaureren volgens mij) waarom heb je dan geen recente foto’s en evnetueel detail-foto’s? Of foto’s van de facturen en onderhoudsboekje? Want een sticker van Auto-resto is ook snel geplakt natuurlijk.
                      Vooraan een duitse nummerplaat in een houder van een handelaar in Kontich terwijl de eigenaar in Genk woont?

Bij mij passeert deze advertentie als ik mijn eerste gevoel volg.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.