Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 924)
    • de module om PB te lezen/versturen blijkt nog buiten gebruik sinds de down time van gisteren.

zag 5 minuten geleden bij moderators PVDW erbij staan, leek me vreemd, is al heel lang niet meer op forum geweest en is na 5 min al terug als moderator verdwenen, t’ leven is aan de rappe hé :driver:

Dag Wim

, bedankt voor de info :applaus: ; intussen is het blijkbaar aangepast want ook achter je profielnaam ( niet op de homepage ) staat nu een pijltje naar beneden: als je dat aanklikt kan je snel uitloggen

Waarschijnlijk hebben ze vanavond nog een paar updates doorgevoerd : het forum wordt steeds beter :up: :up: :up:

Waar is dat tof inlog avatarke naartoe ? :think: :what:

Wim

Paul, zal niet de originele manier zijn, maar als je op HOME klikt kom je op een pagina daar zie je een rood knopje aan/uit staan
              Klik daarop en je naam komt nu in een andere kleur te staan met de inlog gegevens erbij.
              Nu verder niks doen, en als je dan naar forum gaat zul je zien det je uitgelogd bent,

Voor in te loggen nu niks anders doen als weer naar die pagina gaan en weer knop inloggen drukken, want gegevens blijven staan.

Althans …….zo werkt het bij mij.

Het klinkt misschien stupide :coolness: maar kan iemand mij uitleggen hoe je nu moet uitloggen ? 😀 😀

Rechtsboven bij profielnaam staat ofwel een – ofwel een + : als je daarop klikt verandert het van + naar – en omgekeerd
                Idem bij het vak ” aanmelden”

hier ook Zuff, kreeg vandaag drie meldingen van PB van twee weken geleden, zal nog wel ergens een “bug” in de kabel zitten zekers … :wtf: :popcorn:

[quote=”deepee” post=260656]stillaan verandert de look van het forum hoofdscherm.
                    ik vind de vormgeving van de avatar icm de profielfoto best geslaagd :up:[/quote]

+ 1 het resultaat mag er best wezen :respekt:

ik krijg in mijn prive mailbox computer deze week notificaties van persoonlijke berichten van het forum : dit heeft waarschijnlijk maken met updates deze week ??

stillaan verandert de look van het forum hoofdscherm.
                        ik vind de vormgeving van de avatar icm de profielfoto best geslaagd :up:

Verschrikkelijk, vermoedelijk brand gesticht door een paar Ass holls ook nog, wat een ellende.

Ik hoop dat hij er weer snel boven op komt. Ook verschrikkelijk voor de mensen wiens bolide daar stond om een mooie nieuwe kap of bekleding te krijgen.

Wim

Ja joh, die mannen hebben ff de tijd nodig, om rustig aan, een voor een, de probleemkes op te lossen.

Maar nee, ik heb (nog) nix gehoord van Ronald, wat is er gebeurd? (klinkt onheilspellend)

Wim

Jep, maar wil de mannen die er aan werken nog niet teveel op de kap zitten, want anders gaan anderen hier weer schrijf dat ik ga zeuren.
                                  Maar in m mijn ogen is dit geen zeuren, maar meer perfectionist zijn en van een ander ook verwacht dat ze goed werk leveren. 💡

Zeuren in mijn ogen over onderwerpen waar er hier al zoveel over zijn. :salut:

@Mart
                                  , bericht van Rovako gezien 😥
                                  Was gisteren bij een van de eerste waar Ronald het naar toe zond.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.