Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 924)
    • Die issue heeft even de tijd nodig, denk ik.

Dat wil zoveel zeggen dat er http:// ipv https:// links in de database zijn opgeslagen. Is kwestie van alle foute url’s vervangen door de goeie. Altijd lastig hoor, maar uiteindelijk wel te doen!

Maar wellicht dat ie daar bij jou ook last van heeft en gekke dingen doet (je eruit gooit als je een ‘onbeveiligd’ http:// draadje raadpleegt), maar daar heb ik dus geen studie van gemaakt …

Misschien es proberen, doet het probleem zich voor bij alle draadjes? 💡

Wim

Is eigenlijk weer een ander probleem dan. 😆

Wim, ik heb het hier op de Mac ook even geprobeerd, maar omdat het ssl gebeuren nog niet is afgehecht, kan de beveiligde Mac de website niet openen.

Wim, misschien es een hoogwerker in huis halen, erop klimmen, 20 meter liften, en nog es proberen! :respekt:

Wim

Ik heb safari, dus Mac. 😉

ik heb dat hier ook eens gesimuleerd Wim. echter geen probleem met uitgelogd raken, niet met vuurvos noch IExplorer.
                edit: windows10 besturingssysteem

Wim

Net weer foutje ontdekt.

Als ik in een topic op een link (Porscheforum) klik die aangegeven is in dat draadje, lig ik eruit en kan ik mij terug opnieuw aanmelden.
                  Dus ik kom wel in het draadje van link, maar zie gelijk geen foto’s meer omdat ik dan al uitgelogd ben.

Peter, zie post van deepee.

Gisteren iets in het topic “bob de bouwer” gezet. Staat op blz 1 ipv op 62. Hen er zo nog gezien, dat de recentste berichten plots boven oudere berichten staan, ipv erachter. Zo ligt de chronologie door elkaar.

[quote=”TheFab” post=259854]… Ben online > onder avatar “OFFLINE” …[/quote]

… ook dat is een selectie bij profiel > foruminstellingen

Amai, goeie tip YellowSub, thx !

Floere, ja maar dat kunnen we (Profiel) dus zelf instellen nu! Knock yourself out! :up:

Laatste posts eerst vind ik persoonlijk beter. ( mijn gedacht).
                              Floere.

Thx Erwin, dit compenseert voor de wekelijkse onzin :respekt:

:up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.