Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 924)
    • Je kan dat wijzigen bij foruminstellingen onder PROFIEL tab, ik heb direct ook de abonnementen (mail) terug standaard op OFF gezet.

Hier ook Erwin. :bounce:

En al opgelost via profielinstellingen…

Opeens zijn alle pagina nummers omgekeerd… ??

Wim

Zo zal het altijd zijn, zoveel mensen zoveel wensen. 😉

de ene is er blij mee , de andere niet blijkbaar 😆 😆 😆

We hadden het “probleem” zelf ook al ondervonden. Zal opgelost worden.

+1 voor Mart. :first:

+1, vind het ook maar ambetant….. :wtf: :coolness:

Yep, de olie begint warm te worden, hij draait vandaag een stuk soepeler. Het is dan toch een luchtgekoeld forum volgens mij.

Over het automatisch de replys ontvangen, ik heb ze liever standaard uit. Als er dan een heel bijzonder draadje is, waar ik a la minute van op de hoogte moet zijn, dan vink ik um wel aan.

Voila, als je een bericht post, wordt je nu automatisch geabonneerd op het topic… nu krijg ik wel de mogelijkheid om me uit te schrijven… gebeurd dus automatisch…
                          Enerzijds goed omdat als je in een topic reageert, je eigenlijk toch wil weten hoe anderen daar nog op reageren….
                          Anderzijds, niet elk topic wil ik standaard volgen zelfs al heb ik gereageerd bv “stel jezelf even voor”…

Vroeger moest je jezelf bewust in schrijven, nu moet je jezelf bewust uitschrijven ….
                          Heeft beide zijn goede en minder goede kanten…. eens we het weten, kunnen we nog handelen zoals we zelf willen…

Btw, de snelheid is weer een stuk naar boven gegaan…. loopt uitstekend nu… hopelijk bij de anderen waar problemen waren ook beter nu!
                          :first:

Ennuh Bollocks, doet ie het?

Is dat niet zo?… ik ben niet geabonneerd op dit topic…. onderaan dus de keuzeknop ‘abonneren’ en niet ‘uitschrijven onderwerp’ .
                              Even testen wat er gebeurd als ik hierin een bericht post zonder me te abonneren….

Wim

Je bent op alles uitgeschreven, maar zodra je een antwoord geeft in een draadje krijg je automatisch bericht dat daar weer gepost is, en zo op de hoogte gehouden wordt voor een eventuele reactie te plaatsen.

Dus heb je geplaatst in een draadje, en je wilt daar verder geen antwoord op geven, dan na je antwoord even naar onder gaan en uitschrijven.

ik vind dit zelf wel goed werken.

Sinds de update krijg ik steeds een mail wanneer ik iets post als iemand daaronder dan weer iets post. Blijkt dat ik dan de knop “uitschrijven onderwerp” moet aanklikken om dit uit te schakelen terwijl deze knop standaard, “abonneer” is.

Kan dit niet constant “abonneer” zijn, en als men zelf wil deze knop omzetten naar “uitschrijven onderwerp?

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.