Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 924)
    • En… na de update komen er positieve dingen naar boven hier

Zoals o.a zuff-driver die eerst anoniem was en nu straight zijn foto in zijn profiel plakt ! :applaus:

Het is aan de anonieme profielen zelf om zich vrijblijvend kenbaar te maken , het is zeker niet aan andere leden ( met voorkennis) om de anonimiteit van sommige profielen te openbaren. :coolness:

Het is uitkijken naar leuke topics zonder onderling kibbelen :music:

Wim

Soms moet er wat gezeurd worden om iets te bereiken. 💡

Maar deepee maakte deze week een opmerking dat het forum wel erg snel moest zijn vanwege de 5 extra draadjes die gepost werden, maar reageerde ik dan maar niet op, en blijkt nu dat anderen het ook nog steeds ervaren.

Of komt het dat de verbinding eerst naar Holland moet gelegd worden. :mrgreen:

Het goede nieuws is dat het forum toch een dikke 36 uur zeurpiet vrij is geweest! :first:

Het goede nieuws is dat het forum toch een dikke 36 uur zeurpiet vrij is geweest! :first:

Wim

Ik………….

https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=50403

Even naar beneden scrollen.

😉 😉

de zoekfunctie is idd een ramp omdat de database dat ook was, door al wat er in het verleden misgegaan was. Peter heeft de database opgekuist en als we de nieuwe versie online gooien zal de indexatie veel sneller en beter gebeuren.

[quote=”cabrio wim” post=259925]David, kun je bij de verbeteringen van het forum ook iets wijzigen in de zoekfunctie.

Ala je daar maar toe gaat en je typt wat in is de kans groot dat je het niet gaat vinden, want je moet handmatig de zoekberichten
                  op “any date” zetten.

Standaard gaat hij maar 1 jaar terug, en begrijp nu dat sommige forumleden hier schrijven dat ze op de zoekfunctie niet de gewenst resultaten kregen :idea:[/quote]

Bedankt Wim voor de tip, zo heb ik juist mijn antwoord gevonden. :respect2:

Wim

Heb ik daar over geschreven. :think:

Tsjonge deepee wat is er met je aan de hand ?

De meeste zoek opdrachten komen niet naar boven als niet handmatig iets wijzigt, en dat is van a year ago omzetten naar any year, en dan moet je hem nog eens laten zoeken.
                    dat je dan de topictitels krijgt maakt mij niet uit 💡

En waarom deze 2 posten hierboven verwijdert, was niks verkeerd mee hoor dat ik schreef dat je zo snel was door 102 hi otane. :sarcastisch

wat je bij de zoekfunctie nu niet kan kiezen is om de zoekresultaten niet weer te geven als individuele replies maar enkel de topic titels

Wim

Komt waarschijnlijk omdat jij 102 hi octan gebruikt. :mrgreen: :happy: :happy:

tijdens onze Duvel meeting gisteren is het nog even aangehaald:
                          de snelheid van het forum blijkt de laatste tijd geen probleem meer te zijn als je dit afmeet aan de massa berichten die we in korte tijd voorgeschoteld kregen de voorbije week :mrgreen: :happy:

Wim

David, kun je bij de verbeteringen van het forum ook iets wijzigen in de zoekfunctie.

Ala je daar maar toe gaat en je typt wat in is de kans groot dat je het niet gaat vinden, want je moet handmatig de zoekberichten
                            op “any date” zetten.

Standaard gaat hij maar 1 jaar terug, en begrijp nu dat sommige forumleden hier schrijven dat ze op de zoekfunctie niet de gewenst resultaten kregen 💡

Ja Paul, die liter olie hebben we niet nodig in de winter, maaruh zo’n brilleke daar komen we de koude dagen wel mee door … ! :mrgreen:

PS 1: Het is hier beter om een leesbril op het vuur te gooien, dan een een liter olie. Nog beter wellicht om het vuur te blussen, om er een paar kisten Duvel op te gooien! :drink:

Mart , je bent een “poker” of een “stoker” 😀 😀 😀 😀

De storm was een paar uren gaan liggen en nu post jij een leesbril van 15€ ; sommigen gaan dit interpreteren als zijnde niet goed teksten te kunnen lezen :coolness: :coolness: :coolness:

Trouwens waar vind je deze? bij Hans Anders of bij Pearl ? :coolness:

[quote=”ZUFF-718″ post=259850]
                                  [/quote]

Of eennuh …

images-2.jpg

:drink:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.