Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 924)
  • Wim

[quote=”Mcklusky” post=259872] er zijn 3 soorten badges, daaruit kan je ook ongeveer afleiden wie wat doneerde…
      dat hoeft voor mij niet, gewoon woordje donateur is in mijn ogen voldoende

ik ben uiteraard wel bereid elke maand een update over het donatiebedrag te geven, maar uiteindelijk… why ? wat schiet je er mee op ?
      [color=#ff0000]Dat hoeft niet elke maand, maar als je grote investeringen in het forum…….sorry Stijn……..moet doen, is het goed om te zien hoe de kas ervoor staat.
      Maar 1X per jaar lijkt mij voldoende.
      [/color]
      anywayzzzz voor de donateurs thx voor de donaties, na de geplande updates zullen jullie mogelijkheden en voordelen krijgen die niet donerende leden niet zullen hebben, maar op het forum blijft alles hetzelfde voor beide categorieen, en is iedereen welkom.
      :up: :up: [/quote]

:drink:
        Ik ga toch eens naar een meet moeten komen he zeg mannen….keer kijken of dat dit jaar dan toch zou lukken. :popcorn:

Wim

[quote=”stijnG” post=259871]Dag Wim, dat jij homo bent hoor je mij niet zeggen. :D[/quote]

Daarom en lees (zoals ik al eerder schreef) in een andere post.
          En die rijdt wel met een Boxster. 😆 😆 😉

Hoi StijnG no hard feelings, ik heb dit ook nooit bedacht, anderen stelden het voor om mij meer middelen te geven om er iets van te maken, maar zoals ik steeds al zei in elke thread over de donaties, je moet je niet verplicht voelen… een lijst met namen bedragen vind ik ook ver gaan, er zijn 3 soorten badges, daaruit kan je ook ongeveer afleiden wie wat doneerde… ik ben uiteraard wel bereid elke maand een update over het donatiebedrag te geven, maar uiteindelijk… why ? wat schiet je er mee op ?

anywayzzzz voor de donateurs thx voor de donaties, na de geplande updates zullen jullie mogelijkheden en voordelen krijgen die niet donerende leden niet zullen hebben, maar op het forum blijft alles hetzelfde voor beide categorieen, en is iedereen welkom.

Dag Wim, dat jij homo bent hoor je mij niet zeggen. 😀
              Ik scheer niet alle coiffeurs over dezelfde kam hoor. Je rijdt niet met een boxster dacht ik, dus dat zit wel snor :drink:
              (jaja, ik reed zelf al met een boxster)

Wim

[quote=”vandamme” post=259862]Ik heb 5 euro betaald als een percentage van iets dat ik via het forum heb verkocht.
                [/quote]

:up: :up:

Wim

[quote=”stijnG” post=259857]ik ga helemaal niet akkoord met de stelling dat je een profiteur bent als je geen vrijwillige donatie geeft aan dit forum….seriously????

Stijn, niemand verplicht u dat, is vrijwillig.

Waarom zou ik 150 euro (of whatever) moeten betalen omdat ik hier af en toe eens rondneus.
                  heb ik dat gezegd dan dat jij € 150,00 moet betalen, nee hoor, elke donatie helpt David vooruit met het forum.

Ik kom hier af en toe, heb hier nog niets bijgeleerd, heb hier nog geen torenhoge garagekosten uitgespaard zoals in een ander topic wordt gesteld (niet over mijn persoonlijk voordat het weer verkeerd begrepen wordt), heb nog aan geen enkele meeting of bijeenkomst bijgewoond, heb hier geen vrienden gemaakt, ….
                  En bovenal omdat ik vind dat dit forum OK is zoals het is.
                  [color=#ff0000]Mooi zo, als jij nog geen gewin uit het forum gehaald heb is dat prima, en snap ik nu waarom je weer hier was.
                  Dat ik ruzie met jou hebben…..nee hoor, we zijn alleen qua mening anders.
                  Maar mensen die hier dus dingen die ik eerder beschreven heb verkopen, kunnen dan in mijn ogen een donatie doen, sparen kosten advertenties e.d uit.[/color]

Ik ben geen forumganger, maar kan me niet aan het idee ontdoen dat dit toch niet gebruikelijk is op een forum.
                  Ahhaaa, je gaat meer op café :mrgreen: en op veel forums worden vrijwillige donaties gevraagd.

Gaat het mij om die bijdrage? neen, wel om het principe dat men hier begint te pushen om een bijdrage uit uw gat te duwen en u verkeerd bekijkt als je het niet doet. Als ik iets verfoei dan is het het woord “moeten”, ik hou niet van autoriteit en ik hou er al helemaal niet van als iemand anders gaat zeggen wat ik moet doen…..
                  Tevens vind ik het zooooo verkeerd dat die donateurs per se een badge onder hun nickname willen of een lijst gepubliceerd willen zien met hun naam erop. Waarom? Om te kunnen zeggen “ik heb 160 betaald, en de rest maar 100”
                  Ik duw niks uit jouw gat, mag je zelf doen, want ik ben geen homo zoals ik al eerder aan gaf, en moet moet je ook niet.En je belasting zul je toch moeten betalen, en button hoeft voor mij ook niet, ik had hier na beëindigen Moderatorschap al het stempel forum Goeroe en heb ik op verzoek laten verwijderen, en toen kreeg ik deze button, niet om geraagd dus daar zijn we het eens over. :up:

Ik ga me wederom niet sympathiek maken met deze post, maar guess what….I don’t give a…
                  Waarom zou ik u onsympathiek vinden, ik ken u niet, en straks (zitten we) zonder dat we het zelf weten een pint of glas wijn te drinken (als je naar een rit toe zou komen) 😉 [/quote]

123

Ik heb 5 euro betaald als een percentage van iets dat ik via het forum heb verkocht.
                    Verder ga ik er vanuit dat het forum met sponsors en donaties draait en er geen werkingskosten te kort zijn
                    (of de uitbater zou er wel om komen vragen)..

Binnen dat kader probeer ik bij te dragen op technische topics en zoals ik al zei: een percentage door te storen als ik al eens wat verkoop via forum.
                    Dat is dan in mijn geval 5 euro geweest dit jaar, en het kan me geen fluit schelen of er dan een badge van donateur naast mijn naam komt of niet. Om dan een topic te posten van vrijwillige donateurs hier ik heb zoveel gedoneerd. ok.. vind ik persoonlijk beetje een beetje om aandacht roepen als dat van iemand anders dan de uitbaters komt. Ik sluit me aan bij StijnG

15€ is geen 150€ hé en zoek even de betekenis op van het woord “vrijblijvend ” op aub

i

Donaties

Als ieder van de actieve forumleden nu eens vrijblijvend 15€ stort in januari op de bankrekening v/h forum ,dan heb je voor een ruwe schatting van 250 actieve leden een bedrag van 3750€ om de werkings kosten te dekken voor een beter draaiend forum . Publiceer in februari de lijst van de vrijwillige betalers en iedereen krijgt een beter en eerlijker beeld van de mede- forummers. Profiteurs vind je op alle fora ; uiteindelijk heeft niemand daar iets aan.
                        Vergeet niet , je kan een hele boel info hier terug vinden. Je krijgt op een vrij goedkope manier vrij veel advies met betrekking tot aankoop-onderhoud – uitstappen -technische problemen enz..

Wat ook kan bijdragen tot een gezelliger forum is vrijwillig een foto van jezelf met/of zonder Porsche in je aviator :coolness:
                        Het bevordert het sociaal contact tijdens een bijeenkomst.

Voor wie 15€ teveel is, ter vergelijking : 15€ is de prijs voor 1Liter Mobil 1 0w40 olie , u allen welbekend

En voor de enkelingen die hier blijkbaar niet mee door eenzelfde deur kunnen , ga samen een pintje drinken en lost het op een volwassen manier op. Niemand zit hier op het forum om moddergevechten te aanschouwen ( aanhoren)

Keep it polite and nice please

Groetjes

Mobil-1-FS_172x257.png

Ben vannacht thuisgekomen van een event met het werk en wat ik hier nu allemaal lees….(en in de moderator mailbox)
                          Die anonieme mailer naar David…. Flink, heel flink!
                          Ik ben tegen scherp woordgebruik hier op het forum en conversaties in real life maar dit soort van aanvallen is van een achterlijk, verwerpelijk niveau. :loser:
                          Eigenlijk ben je een eerste klas loser en onnozelaar. :loser:
                          Ik ben op redelijk wat evenementen die door forummers georganiseerd worden, aanwezig en steek mij ook niet weg.
                          Altijd bereid tot een normaal gesprek. Misschien moet je dat maar eens doen in plaats van achterlijke, misplaatste annonieme mails te sturen.
                          Held! :loser:

Wim

Pas jij misschien beter in met Boxster. :mrgreen: 😉

Wim

David, mijn :respekt: heb je!
                              Sjapoo voor wat je allemaal gedaan hebt met het forum! Voor mij is dit forum meer dan goed! Veel duidelijker en overzichtelijker dan het NL forum!

Zagen en klagen kan je altijd, maar doe dat dan in je vrouw haar kapsalon :censored:
                              Perfectie is gewoon saai, anders had ik wel nog een Honda erbij gekocht ipv een Porsche…

Ik wil geen schoolmeester zijn en al zeker geen bedelaar, maar commentaar en kritiek geven mag en is welkom, alleen de manier waarop is niet zo leuk de laatste 2 dagen, (en dit is niet naar jou gericht Wim, dat weet je) lekker anoniem mails sturen zelfs bedreigen en schelden… tsss

Maar het is een feit, met de donaties van de afgelopen DRIE jaar zou ik bvb met mijn vrouw niet (of misschien net) in een exclusief 3 sterren restaurant kunnen gaan eten… om maar te zeggen dat ik er dus NIET RIJK van word, laat staan er een ITer kan van betalen, we hebben tot nu toe geroeid met de riemen die we hebben.

Wim

Goed balen…………….dan gaan we het even samen vatten.

Update nieuw forum……………fouten.

Op forum gemopper en geklaag, waaronder ik ook.

Donatie was ingevoerd om zo geld te kunnen krijgen om forum optimaal te maken, maar ging niet snel, zeg maar niet.

Dus ik als oude Mod kreeg mails (ook prive) waarom het zo lang duurde, en wat de problemen waren met nieuwe Mods vanwege hun dubbele namen en oude koeien bij elke discussie. (verschillende waren bang voor meelezen op forum post vanwege vernoemde probleem)

Ik nog wat gepost om opperhoofd uit zijn tent te lokken, met geld van donaties e.d, en na enige tijd en met vallende blaadjes lukte het.
                                  Dus ik heb de knuppel in dit hoenderhok gegooid en niemand anders.
                                  Maar dit was na zoveel mails en protesten dat ik dacht van kom, iemand moet het doen.
                                  Maar waar waren nu de klagers op het moment ik dit deed. :sarcastisch

Dan zijn er heel wat zware woorden en andere zaken naar boven gekomen, en dat was dat er geen geld in de kas zat om het professioneel te laten oplossen.

Reden, veel forumleden hier maar iets van donatie geven om forum optimaal te laten fungeren, nope.
                                  dus veel info halen, veel verkopen via forum, en dan nog is iets van een donatie teveel, en heb gekeken bij verkoop draadjes, de meeste die hier wat via het forum verkocht hebben staat geen donatie button bij.
                                  Waarom zouden ze, het is hier gratis adverteren.

Dan na uitleg van David en reagerende leden een eind gekomen aan de discussie, want blaadjes zijn bijna van de bomen.
                                  Dus rust kwam terug, en hopelijk net als ik goed geslapen.

Kom ik hier nu op het forum, en zie ik deze post van David.
                                  Kijk en dit is nu laag bij de grond, en dat van zijn eigen land genoten.

Het kan zijn dat er nu bepaalde mensen zijn die denken van shit……….wij gaan nu lekker een knuppel gooien en de dienen van het forum is flink door de slijk trekken. :think: :bounce:
                                  Als je dan wat te mekkeren hebt, doe het dan net als ik en treed naar buiten, kom uit de kast (nee ik ben geen homo)

Een opmerking David, blokkeer de adressen, en laat ze.
                                  Ik heb het ooit op het Nederlandse forum meegemaakt dat ik met de dood bedreigd ben, ze zouden wel even naar de zaak van Timo komen, en heb ze uitgenodigd maar wacht nog steeds, dus ook eikels.

Waarom: Een forumlid die vroeg op forum hoe zijn Porsche terug in elkaar moet krijgen na spuiten.
                                  Mijn antwoord: of hij nog nooit gehaard had van een fototoestel en/of labelen, en dat mocht blijkbaar niet.

Dus ik snap niet dat ik hier (PFB) nog steeds kan typen. :sarcastisch

Dus geheel van deze niet tevredenheid, problemen en zeuren over het forum komt eigenlijk maar door 1 ding, te kort aan cashflow.
                                  En daardoor is het nu zo dat er in bepaalde richtingen gedacht moet worden om dit in de toerkomst te vermijden. :salut:
                                  Of met zijn allen een donatie doen. 💡

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.