Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 924)
    • En voor de muggenzifters die blijven doordrammen over de vele donaties…
      De badges van de mensen die gedoneerd hebben staan nog op hun profiel, zij die geen badge meer hebben, hebben al niet meer gedoneerd van 2015 of 2016… ik had dat niet opgevolgd… zo zit ik dus op t geld…

Maar door al deze heisa heb ik dit vandaag gecontroleerd en weer actueel gemaakt.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je moet doneren als je geen badge meer hebt, daar is iedereen vrij in…

[quote=”ZUFF-718″ post=259790]Blokkeer of gooi die fictieve “hotmail en gmail adressen” dadelijk van het forum af : dat bespaart een hoop ellende ![/quote]

Kijk dat is net het grappige, die hotmailadressen blijken niet op het forum te zitten, ben nu ip adressen aan t vergelijken.
        Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit een enkeling of enkele zijn die hier wat ambiance proberen te maken ten koste van…

David, laat je niet deren door de Haters, die zijn er altijd, dank voor je repliek!!! :first: :drink:

Blokkeer of gooi die fictieve “hotmail en gmail adressen” dadelijk van het forum af : dat bespaart een hoop ellende !

En toch gooi ik het onderwerp weer open, want wat ik nu in mn mailbox vind van enkele anonieme hotmail adressen maakt me echt niet blij, gaande van ” je bent een dief” tot “je hebt duizenden euros op de donatie binnengekregen gangster” enz… Ik gooi hier de bewijzen van dit jaar op tafel, de sponsors zie je staan onderaan op de site, het zijn er 2, de tarieven staan open en bloot op deze site onderaan en hier is de printscreen van de donaties van dit jaar, let op de laatste dateert van gisteren, het waren er dus 2 en nu 3. En dan zou ik graag nu de heren die een donatie gedaan hebben en me duizenden euros rijker gemaakt hebben waar ik de dikke jan mee ga uithangen hun uittreksels hier zien.

Los van deze donaties heeft Peter de brauwer in februari nog 26€ gestort rechtsreeks op de bankrekening van het forum en thats it !

En toch gooi ik het onderwerp weer open, want wat ik nu in mn mailbox vind van enkele anonieme hotmail adressen maakt me echt niet blij, gaande van ” je bent een dief” tot “je hebt duizenden euros op de donatie binnengekregen gangster” enz… Ik gooi hier de bewijzen van dit jaar op tafel, de sponsors zie je staan onderaan zijn er 2, de tarieven staan open en bloot op deze site onderaan en hier is de printscreen van de donaties van dit jaar, let op de laatste dateert van gisteren, het waren er dus 2 en nu 3. En dan zou ik graag nu de heren die een donatie gedaan hebben en me duizenden euros rijker gemaakt hebben waar ik de dikke jan mee ga uithangen hun uittreksels hier zien.

Wim

Zo, en gooi er nu maar een slotje op.

Ik denk dat ik het wel duidelijk gemaakt heb voor iedereen wat er hier scheelt.
                  Laat ieder het zijne er van denken, en realiseer dat ik tot de lente geen bladeren voor mijn mond heb.

Ga lekker genieten van jullie weekend, F1 of ander ontspanning.v :up: :up:

Ik ga nu aan de Dubbele Palm. :drink:

Wim

Djuuu, heb nog een post gemist.

[quote=”stijnG” post=259757]Waar ik me ook aan stoor is dat Wim niet opgezet is met het feit dat zijn 300 euro jaarsponsoring niet opbrengt. Sponsoring is dit niet, het is reclame want je krijgt visibiliteit op het forum.
                    Welnu, wat is dat 300 euro….
                    vanaf dat CCR hier gestart is sponsorden wij het forum en het stoorde CCR niet omdat bedrag te betalen, was trouwens iets ander bedrag, heb David daar zelf persoonlijk van op de hoogte gebracht, en dat waren prive redenen

ALs ik in magazines sta, dan spreken we over 1500 euro per editie, en dat brengt ook niet altijd op. Je moet iets doen om je zaak in de kijker te zetten, maar komen wenen dat het niet opbracht is belachelijk.
                    ALs het magazine waar ik in adverteer niet opbrengt, dan stop ik met dat spel en zoek ik iets anders.
                    CCR heeft al 3 x in Porsche boeken gestaan, maar nooit voor betaald, want was altijd een artikel van klanten waar wij in vernoemd werden, dat het niet opbracht en hier komen wenen is ook niet waar, maar als ik de werkelijke reden mocht vernoemen hier, en dat is ook dat we niet op het MECC staan in Maastricht is zoiets als klanten en de donatie hier, dus moet er ook iets anders gezocht worden. :salut:

Trouwens, ik vind het hier allemaal van de pot gerukt.
                    Het komt hier over alsof de eigenaar van dit forum hier bakken geld verdient, maar dat is zeker niet zo. Pas op, ik ken die mens niet, maar ik heb wel gezond verstand en als je dat ook zou gebruiken weet je dat dit niet kan. :drink: :respect2: :salut:
                    Naïef……..daardoor hangt hier nu zo’n raar luchtje, en door nu open te zijn weten we het, voordien was het gissen wat er binnen kwan buiten de sponsoring, en weten we nu, want er werd niet gedoneerd, en nu wel door de openheid nu van David. :bounce:

En om wat olie op het vuur te gooien, ik ben in het verleden nog maar door 1 soort ondernemer “gekloot” en dat waren telkens garagisten
                    En wij door Porsche rijders die verplichtingen niet nakomen, of dingen op ons proberen te verhalen wat al eerder aan de hand was.[/quote]

David PM send ❗

Wim

[quote=”Mcklusky” post=259765]sinds ik weer meelees laat ik me toch weer verleiden om te posten, enkele statements van mij.
                        prima, en je laten verleiden is goed.

Zijn er issues met het forum ? JA
                        Kan het beter ? JA
                        Maar het is niet omdat we niks posten over wat we aan het doen zijn dat we stilzitten.
                        nee, maar dit kwam omdat het aan geldelijke middelen ontbrak

Wim heeft het onlangs gezegd en enkele anderen ook, je moet he beschouwen als een zaak en die moet draaien… Dat heb ik tot op heden niet gedaan, ik moest er niet rijk van worden.
                        Je moet er niet rijk van worden, maar door de donaties zorgen dat het forum optimaal kon draaien, maar kreeg je jammer genoeg niet., en dat doen toch de meeste belgen op het eind van het jaar, alles zo bewerken dat ze nun break even draaien. 😆

Er staat heel wat in de steigers, en er zullen nog heel wat hordes (technische) moeten genomen worden, Iedereen is vrij om te doneren wat en of hij dat wil, donerende leden zullen binnenkort andere voordelen hebben dan niet donerende leden.
                        :happydance: we gaan de goede kant op, en dan gedeelte technische info sowieso blokkeren voor niet donateurs :sarcastisch

Dit gezegd zijnde ga ik de weinige tijd en energie voor het forum terug in de backend steken ipv hier overloos en eindeloos herhalend hetzelfde te blijven zeggen…
                        Voor de leden die hier tevreden zijn, dank u wel, het gaat nog leuker en beter worden, voor de azijnpissers, geef een donatie, dan moeten we over de tekortkomingen van het forum niet meer te zagen, moet ik de knuppel m niet meer gooien, en kunne we terug over taksen, inschrijfkosten, BTW slechte garagisten en meerder van die zaken gaan zagen :sarcastisch

Ow ja nog een bedenking, komen jullie ooit op https://www.pff.de ? Al eens gezien wat de oprichter/eigenaar daar al mee verdient heeft en welke omzet dat forum draait ? Daar hoor je niemand klagen over hoeveel ermee verdient is… I wonder why ?
                        das een echte zaak 😉 [/quote]

Ik denk dat we nu onderhand wel alle meningen gehoord hebben en Dave’s post sluit de zaak wel zowat af. Laten we dit draadje alleen nog gebruiken om dingetjes, die niet helemaal lopen zoals het hoort op dit forum, te melden aan het opperhoofd. Wil je hem de middelen geven om zijn plannen uit te voeren? De knop staat onderaan rechts :drink:

Wim

[quote=”stijnG” post=259764]die klant die dat deed is inderdaad onbeschoft, net zoals ik ook onbeschofte klanten heb (nu ja het zijn geen klanten, want ik verdien er niets aan) die je 4 uur bezig houden om dan niets te bestellen maar wel je ideeën te pikken. All part of the game.
                            Is bij onze zoon hetzelfde hoor, uren voor een offerte uit te werken, en dan niks meer horen, is part of the game

Ik heb over dit forum, dacht ik, nooit geklaagd. Ik vind dit hier prima zoals het is.
                            [color=#ff0000]ik heb jou persoonlijk toch niet aangevallen wat jij nou wel doet.
                            Lees pagina 1 tot nu, en dan wetende dat ik hier 3 jaar moderator geweest ben, en nu op een ruwe manier iets probeer wakker te maken, wat jou ogen onbeschoft is.[/color]

En inderdaad, ik kom hier zomaar even den interessanten uithangen. Blijkbaar heb jij het monopoly op “uw mening uiten” en mag een ander dat niet….
                            Ik heb geen monopoly, en een ander mag zijn mening ook geven, maar nu komen er plots antwoorden en meningen van mensen die je hier bijna nooit hoort of ziet.

Soms heb ik het wel moeilijk met de Nederlandse mentaliteit 😉
                            Ik ook, want als Zeeuws Vlaming weet ook soms niet waar ik bij hoor

Ik wil je niet tegen je schenen schoppen Wim, ik ken je ook niet.
                            gelukkig, ging mijn scheen beschermers al uit de kast halen.

Ik ventileer gewoon mijn mening, zoals jij de uwe ventileert. En om dat te mogen doen hoef ik heus niet elke dag 3 uur op het forum te zitten, of een donatie te geven…..
                            [color=#ff0000]mag je ook :up: en doneren is vrijwillig, maar zeuren en klagen niet doe je bewust.
                            dus als al die niet donateurs vanaf pagina 1 iets gedoneerd hadden, hadden we deze discussie ook niet gehad.[/color]

Ik zal nu terug onder mijn steen kruipen….sorry voor het storen iedereen.
                            Wel te rusten trol 😉 [/quote]

Als het zo verder gaat, kunnen we de titel van deze topic beter veranderen in “Wat is er toch met de forummers aan de hand?”.

Ik stel voor dat we stilletjesaan gaan stoppen met dit over en weer geschiet. Ieder mag zijn mening hebben en je kan die ook op een beschaafde manier ventileren zonder te vervallen in in schofferende en denigrerende taal.

Er zijn inderdaad heel veel dingen die op de achtergrond momenteel lopen en het ziet er naar uit dat de Kerstman of de Drie Koningen een beter forum in 2018 zullen brengen. Allé ja, het is eigenlijk in hoofdzaak Peter die de boel zal reorganiseren, wsamen met David.

Tot het zover is, zullen we het moeten doen met het forum zoals het nu is. We kunnen daar nu nog dagelijks over klagen maar dat zal niets aan de huidige situatie veranderen. Heb geduld en alles zal beter worden.

Over donaties en sponsoring, zullen we het later weleens hebben. Ik heb links en rechts al een interessante suggestie gelezen en daar zullen we het achter de schermen weleens over hebben.

Kunnen we het hier dan voorlopig bij laten?

Thx!
                              G

sinds ik weer meelees laat ik me toch weer verleiden om te posten, enkele statements van mij.

-We gaan geen lidgeld vragen, we worden geen betalend forum
                                -We willen absoluut geen club, vzw of wat dan ook worden waar anderen inspraak in hebben.

Ik wil enkel een platform aanbieden waar iedereen, ook clubs, ook clubleden zelfs forumleden van andere fora gebruik van kunnen maken.
                                Zijn er issues met het forum ? JA
                                Kan het beter ? JA
                                Maar het is niet omdat we niks posten over wat we aan het doen zijn dat we stilzitten.

Wim heeft het onlangs gezegd en enkele anderen ook, je moet he beschouwen als een zaak en die moet draaien… Dat heb ik tot op heden niet gedaan, ik moest er niet rijk van worden. Bovendien in een zaak ga jij ook niet bepalen wat de eigenaar met zijn geld moet doen of hoe hij de zaak moet inrichten of runnen. Kom je niet graag in de zaak of staat de manier van werken je niet aan of moet je te lang wachten dan ga je elders, dat doe ik ook.

Al ben ik uiteraard blij met elke constructieve commentaar en positieve input die het forum kan verbeteren.

Fijn dat je in nederland vrijgesteld kan zijn van enkele duizenden euros, hier in dit geval is het anders, ik heb het forum in beheer onder mijn btw nummer om in orde te zijn met de advertenties en dergelijke en om de sponsors een factuur te kunnen aanbieden.
                                En uiteraard had ik het commercieler kunnen doen en overal geld voor vragen en er gewin uithalen, we hebben in het verleden meer dan eens dingen geprobeerd in die richting die steeds uitwezen dat dat geen goed idee was.

Nu begin ik hoe langer hoe meer te denken om idd commercieler te gaan maar toch openbaar en zonder storende advertenties te gaan werken. En forumleden die apart willen zitten en een niet openbaar clubje willen zullen dat krijgen als ze ervoor een bijdrage doen, samen met nog een resem andere voordelen. MAAR, technische info en dergelijke zullen we steeds redigeren naar het openbaar gedeelte van het forum, want dat is de reden van bestaan van een forum !

En nogmaals, het forum is geen club en wil dat ook niet zijn.
                                Het is een informatieplatform waar gelijkgestemden kunnen praten en afspreken, jullie kunnen meeten waar en wanneer je wil, in groep met zn twee of met 7000… alleen zal het forum dat niet organiseren, noch daar de verantwoordelijkheid voor nemen, dat is niet ons doel. Maar die bijeenkomsten en ritten zijn uiteraard wel tof voor de sfeer op het forum. En uiteraard zijn we er blij mee dat dit gebeurd.

Er staat heel wat in de steigers, en er zullen nog heel wat hordes (technische) moeten genomen worden, maar er word aan gewerkt, en ik hoop dat het gezaag over het geld nu voor eens en voor altijd wegblijft. Iedereen is vrij om te doneren wat en of hij dat wil, donerende leden zullen binnenkort andere voordelen hebben dan niet donerende leden. en zijn er niet genoeg donateurs ? dan halen we de nodige funding wel op een andere manier binnen.

Dit gezegd zijnde ga ik de weinige tijd en energie voor het forum terug in de backend steken ipv hier overloos en eindeloos herhalend hetzelfde te blijven zeggen…

Voor de leden die hier tevreden zijn, dank u wel, het gaat nog leuker en beter worden, voor de azijnpissers, het gaat nog leuker en beter worden, maar als u het beter kan staat u niets in de weg om het elders te bewijzen, maar stop met erover te zagen. We weten wat de problemen cq zwakheden zijn waar we aan werken. Hopelijk voelt geen enkele azijnpisser zich nu geviseerd want dan begint er weer een heel nieuwe discussie, en zoals gezegd, constructieve kritiek is welkom, BIJ MIJ en niet noodzakelijk op t forum.

Ow ja nog een bedenking, komen jullie ooit op https://www.pff.de ? Al eens gezien wat de oprichter/eigenaar daar al mee verdient heeft en welke omzet dat forum draait ? Daar hoor je niemand klagen over hoeveel ermee verdient is… I wonder why ?

Wim

[quote=”stijnG” post=259756]kom je na een tijdje nog even op dit forum loeren, man man man wat een geleuter.

inderdaad geleuter eerste klas

Helemaal niet akkoord met Wim en vind het zelfs onbeschoft wat hij hier allemaal neerpent. je hoeft het niet eens te zijn met mij.

Wees maar zeker dat de eigenaar hier niets aan verdient.
                                  klopt ook, en wel omdat de leden hier vrijwillig niks over hebben van een donatie om het forum optimaal te laten draaien, dus normaal dat hij dan niks kan omdat hij niks verdient

Als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, registreer een URL en richt zelf een forum op. Als het zo top zal zijn, zal het hier leegbloeden en is het zowiezo gedaan. Maar uiteraard hebben ze hier de beste URL, zoals Bart zegt :happy:
                                  Heb nooit gezegd en geschreven dat ik het beter kan, dus ga dat ook niet doen.

Trouwens Wim, denk je dat ze enkel bij jullie de artikelnummers uit de doos scheuren? Als ik ergens ga voor een mogelijke totaalrenovatie is mijn eerste bezoek ook vrijblijvend.
                                  ging niet over restauratie, maar om normaal onderhoud, en jij vindt dus alles wat ik hier schrijf onbeschoft, ik vind het onbeschoft dat een klant zonder te vragen de werkplaats inloopt, in onze vuilbak gaat zoeken voor de onderdeel nummers, en dan zegt als ik volgende keer kom voor een beurt breng ik olie en onderdelen zelf mee. ~Dat is precies het zelfde als naar een restaurant gaan, je biefstuk meenemen en vragen of ze deze voor jou willen bakken

Als je daar niet tegen kan, ga dan in loondienst gaan werken.
                                  De zaak is niet van mij maar van onze zoon, en ik ben altijd zelfstandig kapper geweest met mijn vrouw en 4 vrouwen als personeel, en op mijn 48ste verplicht met pensioen gegaan.

Echt triestig deze laatste 5-6 pagina’s…..
                                  dat is jouw mening[/quote]

Dus net als de meeste ga je nu meepraten om den interessanten uit te hangen en 1 iemand de schuld te geven. :bounce:
                                  maar geen oplossing aandragen voor probleem waar forumleden net als jij over liepen te mekkeren.
                                  Ik ook en heb ook geschreven in andere antwoorden dat ik de problemen van forum poste om het forum opperhoofd om uitleg te krijgen.
                                  Dus ik steek mijn kop/nek uit, gooi knuppel in dit hoenderhok of hoe je het wilt noemen, dan post ik ook wat onderdelen waar forum op draait en dan zie je dat het allemaal geen duizenden euro’s moet kosten, en krijgen wij als antwoord dat er buiten de sponsoring bijna niks aan donaties binnen komt………………………………….. 🙄

Trouwens wat doe ik moeite om het allemaal uit te leggen of te verbeteren, zoek het lekker uit. :drink: :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.