Home › Forum › Zeverhoekje › Wat is er toch met het forum aan de hand??
- Dit onderwerp bevat 924 reacties, 119 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 4 maanden geleden door Hioctane102.
-
MakerDiscussie
-
2 maart 2015 om 20:38
🙁
De laatste week (weken?) merk ik het volgende;
– soms totaal niet bereikbaar
– zeer langzaam
– bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
– indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
– grotere lettersBlijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀
-
MakerDiscussie
-
[quote=”cabrio wim” post=259752]… Maar forum werkt daar wel perfect :ass: :ass:[/quote]
technisch wel, maar komt dat door donaties of ITers die daar vrijwillig mee bouwen?
voor mijn part mag je een topic starten met gemaakte forumdonaties …[quote=”kleinekastenteufel” post=259746]..’Cause it’s all ’bout the money .Mm mmm mm mmm[/quote]
vandaar dat zij die het hardst roepen zoooveel initiatief nemen om slapend rijk te worden met een alternatief
[quote=”Mart” post=259753]…, hoe we DIT forum kunnen verbeteren toch? ….[/quote]
ik hoop idd dat dat de bedoeling is bij de meesten van ons. alleen zijn de meeste oplossingen die hier aangereikt worden al voor de zoveelste keer gepasseerd en afgevoerd wegens niet werkzaam
Van onder welke steen kom jij gekropen?
Tik eens in google in “betalend forum” (71 resultaten waarvan nog een deel “niet-betalend forum) en dan eens “gratis forum” (273.000 resultaten)… Dan weet je direct waarom!“Edit @Mart: wat houdt jullie tegen om een club te stichten zoals TACB? daar werkt met 100% volgens het model dat jullie voorstaat.”
Hoezo Deepee, ik dacht dat we met opbouwende positieve kritiek bezig waren, hoe we DIT forum kunnen verbeteren toch?
De initiefnemer heeft een aantal problemen geventileerd waar hij niet vrolijk van wordt. En wij denken gewoon efkes mee hoe het beter kan, zonder dat David er de balen van krijgt. Ik denk dat hij het vrolijkst wordt van een goed draaiend forum waar iedereen gezellig een (inhoudelijke) bijdrage aan levert. Het gaat toch (gloeiende, gloeiende, gloeiende) niet om de bezoekersaantallen, ofwel????????????????????????????????
We kunnen ook zeggen dat het doel is om porscheforum.be een kritiekloos medium te laten zijn, waar je alleen maar halleluja mag roepen. If so, dan is dat duidelijk, en zouden we daar eventueel ook mee kunnen leven hoor.
[quote=”cabrio wim”]
Maar ik wil een ander oplossing aanbieden hoor om de problemen snel te kunnen oplossen.
Maak nu eens topic aan voor de jaarlijkse bijdrage, en laat daar de mensen zien wat ze gedoneerd hebben als ze zoveel met het forum hebben.[/quote]Waarom gaan we altijd bij de antwoorden over eventuele oplossingen met een grote boog omheen, dus ontwijken.
En krijg je dan als antwoord dan bij een ander hebt ook niet gaat zoals het hoort. :ounce:
Maar forum werkt daar wel perfect :ass: :ass:[quote=”deepee” post=259749][quote=”DST” post=259745]TACB website ook gene stoef … en als forum – ondanks 120 betalende leden – zo dood als een pier[/quote]
het online clubhuis is geen forum en kan je zelfs met moeite een chatroom noemen[/quote]
idd, werkt niet als een forum
[quote=”DST” post=259745]TACB website ook gene stoef … en als forum – ondanks 120 betalende leden – zo dood als een pier[/quote]
het online clubhuis is geen forum en kan je zelfs met moeite een chatroom noemen.
maar daarmee … my point prooven‘k Denk dat het hier is van “It’s all about the URL du dum dum dum”
Lyrics
Sometimes I find another world inside my mind
When I realise the crazy things we do
It makes me feel ashamed to be alive
It makes me wanna run away and hide
CHORUS
It’s all ’bout the money
It’s all ’bout the dun dun do do do dumb
I don’t think it’s funny to see us fade away
It’s all ’bout the money
It’s all ’bout the dun dun do do do dumb
And I think we got it all wrong anyway
We find strange ways of showing them how much we really care
When in fact we just don’t seem to care at all
This pretty world is getting out of hand
So tell me how we fail to understand
REPEAT CHORUS
Anyway
‘Cause it’s all ’bout the money
Mm mmm mm mmmTACB website ook gene stoef
Veel kinderziektes :popcorn:En als forum – ondanks 120 betalende leden – zo dood als een pier
ik ben het helemaal niet eens met Paul en Wim.die voorkeur geven aan een jaarlijkse vaste bijdrage
betalend lidmaatschap betekent een besloten club en heeft niks meer met het forum in zijn huidige vorm te maken
dit forum draait om veel meer dan technische info die Wim zo graag wil afschermen
en zo spontaan als men hier laat uitschijnen verlopen de donaties op PFNL dan ook weer niet.Edit @Mart: wat houdt jullie tegen om een club te stichten zoals TACB? daar werkt met 100% volgens het model dat jullie voorstaat.
En voor wie is het cq een forum nu eigenlijk bedoeld?
Voor eventuele financiele baten, voor zoveel mogelijk reikwijdte, voor bezoekers die info komen trekken maar nooit een gezellige bijdrage leveren of voor die hooguit paar honderd bezoekers die wel hun hobby/passie wil delen, met elkaar communiceren, elkaar helpen waar mogelijk en afentoe es aan een meeting meedoen? Daar heb je dus niet zo’n zware toepassing voor nodig hoor!!
Maar goed, wat is dus eigenlijk het doel van het forum dan??
Van alles wat er achter de schermen gebeurd ben ik op de hoogte hoor, is niet zo moeilijk te traceren en er dan over te praten.
Maar dit gezever hier komt dat jullie als Belgen zo zuinig zijn als de hollanders, vandaar dat het daar wel goed draait op donaties en hier niet. :salut:
Maar ik wil een ander oplossing aanbieden hoor om de problemen snel te kunnen oplossen.
Maak nu eens topic aan voor de jaarlijkse bijdrage, en laat daar de mensen zien wat ze gedoneerd hebben als ze zoveel met het forum hebben.En is niet apart hoor wat ik vraag, gebeurd op meer fora. 💡
En dat mijn brandstichten nu weinig teweeg gebracht heeft, dat komt omdat de meeste nu hier onder hun steen blijven zitten, en ja helaas het moet soms zo !!
Ik ben het helemaal met Paul en Wim eens!!
Heb liever een betaald gezellig goed draaiend forum met weinig bezoekers, dan een vrij forum met een hoop hypokrieten, waar je je continue moet excuseren voor wat je net spontaan hebt ingetikt. Ik zit ook niet op een forum te wachten waar je eerst je bericht 100x moet redigeren zodat er niet de een of ander per ongeluk op z’n teentjes wordt getrapt toevallig!!
De fora waar ik regelmatig kom, zijn klein en hartsikke gezellig, en ja we kennen mekaar allemaal voor een belangrijk deel ook nog en dat is dus super leuk. Dan weet je wie er wat zegt en hoe het is bedoeld. Waarom moeten hier 7000 vage bezoekers meelezen wat ‘P vrienden mekaar te vertellen hebben????
En over de Belgische wetgeving blijf ik me ook verbazen. In Nederland: Inkomsten – kosten = resultaat en daar betaal je dan winst- of inkomsten-belasting over (afhankelijk van je ondernemingsvorm). En de eerste paar duizend euro prive inkomsten (bijklussen, een forum, krantenwijkje of whatever) die zijn sowieso vrijgesteld.
Die Paypal begrijp ik trouwens weer niet. Is zonde geld, je kan toch ook gewoon een bankrekening bekend maken waar men voor eigen rekening een betaling naar doet. Waarom moet dat allemaal zogenaamd zo sophisticated zijn. Als ik m’n Elf met een moderne PDK zou uitrusten, dan zou die ook voor geen meter meer rijden!! (dat denk ik toch)
je brandstichten heeft hier weinig teweeg gebracht. van wat ik kon lezen …
-de verbeteringen die komende zijn waren al volop bezig op de achtergrond, de basis was al gelegd, de lijnen uitgetekend. bekvechtend over de straat blijven rollen gaat niks veranderen noch bijdragen
-de beperkte inzage in de financiën kon ik me zelf ook voorrekenen. ik hoef ook niet meer te weten. wie puurt die stuurt.
-informatie betalend maken gaat je trafiek drastisch doen dalen waardoor je minder aantrekkelijk wordt voor sponsorsbottom line bereik je niks meer dan bij een ordinair straatgevecht: veel toeschouwers die wat spektakel willen zien en achteraf een lege straat met brokken achterlaten
Even terug de reden waarom deze discussie loopt, en wel voor degenen die niet mee zijn en hier amper komen en zich nu willen profileren als de perfecte forumliden :engeltje: :engeltje: :engeltje:
Vanaf pagina 1 gaat het eigenlijk over niks anders als gemopper over het forum wat niet goed functioneert.
Er is wel iets aan gebeurd, maar als je de pagina’s door spit zul je zien dat er veel mankeert.
Nu was ik al een tijdje bezig om het opperhoofd uit zijn tent te lokken, maar heeft een tijdje geduurd voor er reactie kwam.
Nu die er eigenlijk is, krijgen we ook een stukje te zien van de keuken, en uitleg.
Dus forum werkt niet goed, en uiteindelijk blijkt daar de reden van te zijn dat er door de leden die hier hun voordeel kunnen halen om zo goedkoop mogelijk hun hobby te kunnen blijven berijden, en er dan geen of amper wat gedoneerd is voor iets van vernieuwingen aan het forum te doen.
Ik neem geen blad voor mijn mond (nooit gedaan zoals ik al schreef) en heb hier dus de knuppel in het hoenderhoek gegooid.En nu proberen er een paar forumleden mee voor het forum om het terug op de rails te krijgen, en dat is heel deze reden van discussie.
Nogmaals, ik ben de brandstichter hier, om wel te mekkeren dat er iets niet in de haak zit, maar niemand durft zijn geweer te pakken. :bounce:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.