Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 924)
    • [quote=”cabrio wim” post=259734]… waarom kom je hier, lees je dan mee, en ga je commentaar geven met jouw gelul wat niks bijdraagt aan het probleem waar het over gaat.:[/quote]

moet dat nu echt op zo’n manier Wim ??

Wim

[quote=”boxsterfreak” post=259727]Wat ik hier allemaal lees ben ik nog nergens tegengekomen….
        Wat een bende kleuters zeg!
        Sommige hebben precies te veel tijd om te leuteren….
        Staat iets je niet aan, ga ergens anders, is zoals bij die stakers bij de NMBS… Ben je niet content, zoek dan ander werk/een ander forum ipv andere mensen hun tijd te verdoen het eindeloos gelul![/quote]

Van onder weke steen ben jij gekomen.

Ik heb tijd ja, en al vanaf mijn 48ste en je wilt niet weten wat ik nog allemaal tussendoor doe, en kan toch nog zeveren hier. :sarcastisch
        Dat is de insteek van tegenwoordig als je iets niet aanstaan, niet uitpraten maar gewoon weg gaan………doeiiii, en werken kan ik niet meer, dus ben overal afgeschreven, kan niet solliciteren, en kan niks meer wijzigen, zegt misschien genoeg ver mijn ziekte en anderen maken mij daar sms voor uit. :music: :music:
        En als jou tijd je zo dierbaar is, waarom kom je hier, lees je dan mee, en ga je commentaar geven met jouw gelul wat niks bijdraagt aan het probleem waar het over gaat. :sleep: :sleep:

PM

[hide]+1[/hide]

Wim

Wat ik hier allemaal lees ben ik nog nergens tegengekomen….
            Wat een bende kleuters zeg!
            Sommige hebben precies te veel tijd om te leuteren….
            Staat iets je niet aan, ga ergens anders, is zoals bij die stakers bij de NMBS… Ben je niet content, zoek dan ander werk/een ander forum ipv andere mensen hun tijd te verdoen het eindeloos gelul!

[quote=”deepee” post=259678]word moe om cyclisch dezelfde discussies te zien passeren.
              vergeet betalen om een forum te lezen. zo’n formule werkt NOOIT.
              technische zaken en how to’s vind je elders op het www ook en gratis als je wat talen machtig bent.
              de enige manier die hier kan werken is via professionele sponsoring, maar op voorwaarde dat de boel deftig draait.
              zo niet haken ook deze af.
              breng je zwaktes in kaart en denk na over wat je bestaansredenen zijn, zo niet gaat vroeg of laat het licht uit.[/quote]

@ Deepee – Dirk – …. ?
              Meerdere profielen op éénzelfde forum hebben , kan ook vermoeid zijn 😀 ; niet enkel de terugkerende discussies

Verder geef ik enkele bedenkingen na het lezen van de talloze discussies tijdens de afgelopen dagen..

Maak van dit forum aub een gezellige boel ; desnoods met een vzw en betalend jaarlijks lidgeld 50€ ; schrap alle dubbele profielen, schrap alle dubieuze email adressen. Van elke bijeenkomst die ik heb meegedaan, kan ik enkel maar positief zijn . Je ontmoet er toffe mensen en Porsche freaks.
              Ben 20 jaren lid van de Belgische TVR Car club met hun jaarlijkse ledenvergadering : daar worden alle rekeningen door leden goedgekeurd of betwist; ( sinds 2016 hebben ze een besloten facebook groep.)

-Breid dit forum met de toffe leden uit naar een gezellige , openlijke “club’ zonder dubbele en anonieme profielen.
              -Misschien eens een algemene vergadering organiseren waar ieder zich openlijk kan voorstellen ; de goede onder ons zullen dit weten te appreciëren, de mensen met slechte bedoelingen zullen wellicht afhaken.

-Beter een gezellig “open- forum” met gemiddeld 200 leden dan een virtueel forum met 2000 leden die constant kibbelen.

groeten

Paul alias Zuff-718

Ok…..lidgeld is misschien een verkeerde woordkeuze….zie het als Solidariteitsbijdrage.
                Een tientje per jaar per lid…dat is nog geen euro per maand.
                Als dat er niet meer af kan …..rijdt dan 10km minder met de p.
                Diegenen die alles lezen weten over wie het gaat , zonder dat ik met de vinger wijs….dat is nl. Tegen mijn principes.

Wim

Inderdaad, maar hier is niet meer aan de hand als geld tekort voor een foutloos en snel forum, maar komt door de goede donateurs. :sarcastisch :popcorn:

En dat andere wat er elke keer bijkomt als hier iets van discussie is, zijn koeien die normaal al lang vergaan geweest zouden zijn als ze onder de grond gestopt waren. :salut:

PM

[hide]Je kan je ook afvragen hoeveel van de 7481 leden het forum willen zien veranderen. Bij mij werkt alles perfect in alle geval. De onderliggende redenen moeten wij niet weten maar hier is meer aan de hand lijkt me… Nu zet ik mij terug in mijn zetel en wacht in spanning de rest van deze saga af… :popcorn: [/hide]

Ik gebruik ook fordclub en ferrarichat.
                      Die 2 forums hebben reclame in hun schermen verwerkt.
                      Beetje zoals de gratis nieuws sites.
                      In het begin een beetje storend, wen je snel aan en zal wel wat opbrengen voor de eigenaar van het forum.
                      Donatie moet op vrije basis blijven vind ik.
                      Ik heb het in het verleden ook wel eens gedaan, echter alweer een tijdje geleden omdat ik hier ook veel minder actief ben.
                      Dit doordat ik zelf geen Porsche meer heb.

Sponsoring zowel groot als klein en dit kan je mooi verdelen als je wil.
                        Ook zou je een stukje auto’s en of onderdelen te koop kunnen aanbieden hier op het forum maar dan aan 1 euro of zo.

Er zijn wegen genoeg om inkomsten te kunnen krijgen en zo het forum beter te laten draaien.

😕 eigenlijk waar maakt iedereen hem toch druk over zeg :bounce: er zijn ergere dingen in het leven hoor :what:

Even voor alle duidelijkheid, er komt geen lidgeld ! Ik heb dat nooit gewild en het zal er ook niet komen… er zijn genoeg alternatieven die intussen de laatste maanden uitgedoktert zijn en die we in het voorjaar allemaal in de praktijk gaan brengen.

En het forum ZAL beter zijn als ooit tevoren, alleen, hoe meer donaties of sponsors er zijn, hoe sneller we alles zullen kunnen implementeren.

En nu stop ik met de hele discussie en gaan we er aan verder werken. Het staat echt al maanden in de steigers, de mensen die me goed kennen kennen ook mijn ideeen, maar ik wilde geen halfslachtige oplossing meer en daarom post ik al maanden niks meer maar steek ik mijn tijd in de voorbereiding er van waardoor iedereen onterecht denkt dat ik er niks meer aan doe en slapend stinkend rijk aan het worden ben…

en nu… :driver:

De geldzaken zouden toch simpel kunnen zijn, ik val in herhaling:
                            – jaarlijks budget met open boekhouding, geen gezever
                            – weergeven wat de plannen zijn voor het forum met bijbehorende kosten
                            – jaarlijks geld ophalen via sponsoring/donaties
                            – nieuwsjaarborrel voor iedereen die gedoneerd heeft, prima idee van Wim

Kan er geen poll worden gestart omtrent lidgeld om in te kunnen schatten in hoeverre dit succes kan hebben?

Wim

Moe……..ik word alleen maar meer wakker en scherper. :sarcastisch

Ligt dit dan niet een klein beetje aan de leden, want toen we het systeem van Nederland bespraken en werd ingevoerd was er daarvoor toch genoeg animo.

En natuurlijk vind je technische zake op het www, maar dan blijkt dus dat de meeste niet eens google maar gelijk naar het forum komen en hun vraag hier neer gooien, want andere sites waar vragen en antwoorden staan, en voor halve fransen is dit moeilijk leesbaar. :mrgreen:

En je slaat de spijker hier volledig vol op de kop, als iets niet goed werkt waarom dan geld in blijven pompen.
                                Doet een zakenman zijn werk of service niet goed, gaat hij gelijk aan de galg, en dat zou dan hier niet mogen. :think:

Dus zwaktes hier worden perfect in beeld gebracht op deze manier, doneren door de leden is de remedie. :salut: :salut:

word moe om cyclisch dezelfde discussies te zien passeren.
                                  vergeet betalen om een forum te lezen. zo’n formule werkt NOOIT.
                                  technische zaken en how to’s vind je elders op het www ook en gratis als je wat talen machtig bent.
                                  de enige manier die hier kan werken is via professionele sponsoring, maar op voorwaarde dat de boel deftig draait.
                                  zo niet haken ook deze af.
                                  breng je zwaktes in kaart en denk na over wat je bestaansredenen zijn, zo niet gaat vroeg of laat het licht uit.

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.