Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 924)
    • 123

ik hoop dat als er gemodereerd wordt er toch wel feedback wordt gegeven aan diegene die ze modereren.. Anders wordt het wel echt verwarrend

Misschien gecensureerd door de super strenge mod ? 😀 😀 😀 😀

Snap er geen kloten meer van, daarstraks nog eens gereageerd op een verkoop topic van een kinder Porsche en nu is deze niet meer zichtbaar zonder enige commentaar .:applaus: :applaus:

[quote=”wing” post=269486]zou niet weten hor ik met een Mac een screenshot moet maken, trouwens…, alle priveberichten staan allemaal open en leesbaar, doe ik ook liever niet…..:engeltje: :engeltje: :engeltje:[/quote]

screenshots on MAC >> https://support.apple.com/nl-be/ht201361

maskeer je berichten met een tekenprogramma en sla deze op als png of jpg.

Ik heb er geen problemen mee: niet via HP desktop Windows 10 en ook niet via Ipad ios 11.????

Wing , misschien ligt het aan het internetwerk in de Limburgse kempen 😀 😀

zou niet weten hor ik met een Mac een screenshot moet maken, trouwens…, alle priveberichten staan allemaal open en leesbaar, doe ik ook liever niet…..:engeltje: :engeltje: :engeltje:

Screenshot?

Het is niet de blok van “conversations” die opent, het zijn alle “chatberichten” die onderaan van links tot rechts in het beeldscherm open gaan staan telkens… 🙄

Naast “Conversations” op het “-” teken drukken.

Ik heb bijna dagelijks het probleem tussen het lezen van de gemaakte postings hier dat alle “chat berichten” zich allemaal openen op een rij onderaan het beeldscherm, ben ik de enige met dit probleem? :popcorn:

Zo werkt het wel maar veel te omslachtig >> “Markeer onderwerpen als gelezen”
                            Tip > Plaats één knop “Markeer ALLE onderwerpen als gelezen” bovenaan de rubriek “Recente Topics”

1. Recente topics

2. kies “Categorie” > in dit voorbeeld “Porscheforum mededelingen”

3. kies “Markeer onderwerpen als gelezen” > alle nieuwe berichten in deze categorie worden gemarkeerd als gelezen.

De Aha Erlebnis was van zeer korte duur. Die knop ‘markeer onderwerpen als gelezen’ werkt hier niet. De markering met het aantal nieuwe berichten blijft gewoon staan.

[quote=”Bert V.” post=269304]verdoken knopje gevonden “markeer oderwerpen als gelezen” :popcorn:
                                [/quote]
                                Nice work @Bert V.! :first:
                                Merci om je vondst te delen!

verdoken knopje gevonden “markeer onderwerpen als gelezen” :popcorn:

Ik waardeer jullie inspanningen, maar geraak toch niet gewend aan de nieuwe layout..

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.