Home › Forum › Zeverhoekje › Wat is er toch met het forum aan de hand??
- Dit onderwerp bevat 924 reacties, 119 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 2 maanden geleden door Hioctane102.
-
MakerDiscussie
-
2 maart 2015 om 20:38
🙁
De laatste week (weken?) merk ik het volgende;
– soms totaal niet bereikbaar
– zeer langzaam
– bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
– indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
– grotere lettersBlijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀
-
MakerDiscussie
-
+ 1 Wim hier ook zeeeeeeeeeeeeeeer traag. :bounce:
Wel een snelle Porsche rijden, maar een traag forum dat niet optimaal werkt geeft niet. :think:
En in andere draadjes lees je ook dat mensen geen foto’s geplaatst krijgen. :bounce:
+1
Same here… Het is (op z’n zachtst uitgedrukt) niet de meest snelle site die ik gebruik, maar bij mij lukt alles met het nodige geduld.+1 heb hier ook geen enkel probleem met het forum …niet het snelste maar dat is ook het enig puntje…@ sensa911 …of wij zijn te rap gelukkig…
Noem mij maar naief, maar ik snap het niet goed. Bij mij functioneert het forum … . Zelfs fotos krijg ik geplaatst.
Ruim 2 weken verder, is al online geweest nu……………..maar geen reactie of uitleg waarom forum niet behoren draait. :popcorn:
Maar met leren leven denk ik. :salut:
Bedankt aan de forumbeheerder(s) .
Ik checkte voor mijn voorgaande post mijn profiel… Leeg…Ik checkte het zopas terug en driewerf hoera daar is mijn oude vertrouwde profiel terug, compleet met alle info en pics.
Nogmaals bedankt voor de interventie, hopelijk Beleven we zoiets nooit meer terug.
Het hoeft allemaal niet zo high tech te zijjn als de basics er al zijn is het goed…
De basics van gelijk welk forum zijn toch de profielen van de forummers waar het forum is uit samengesteld …Zonder forummers immers geen forum…
En dat is waarom het huidige euvel zo erg is, ik wil heel erg graag mijn profiel en de daarop geplaatste informatieve en grafische informatie terug.
Het leuke van een forum is net het struinen tussen de verschillende profielen en zielsverwanten te ontdekken, de afbeeldingen van hun wonderbaarlijke machines te bewonderen, weetjes uit te wisselen…Dit is allemaal niet meer mogelijk want iedereen zijn profiel is leeggehaald, uitgebeend als het ware.
Alle profielen gereduceerd tot anonieme karkassenHet voelt een beetje aan alsof je bestolen bent en dat kan toch nooit de bedoeling zijn ?
Vandaar mijn vraag of deze ernstige deprivatie aan het forum terug kan rechtgezet worden, concreet bedoel ik te vragen of de profielen nog terug in hun originele toestand kunnen terug gebracht worden ?Bedankt voor enige uitklaring in deze.
[quote=”Harley G” post=258264]
Niemand? Jij weet maar al te goed hoe de vork aan de steel zit [/quote]Niet persoonlijk nemen. :respect2:
2 dagen geen reactie, terwijl er hier nu meerdere Mods aanwezig zijn, dus mag ik mij toch afvragen wat er loos is, want er is elke dag minimaal wel een Mod aanwezig hier.
Ik begon mij al zorgen te maken dat er iets met jullie aan de hand was.
Verder zal ik nog wat olie op het vuur gooien, maar niet voor de Mods, want dat is monnikenwerk net als de vrijwilligers in Afrika, gaan dood van de honger mochten ze geen bijbaantje hebben buiten deze job.
En kan inderdaad niemand beter weten dan ik.Maar ik weet van een paar forumleden van andere forums dat er aan een forum best verdiend is, zeker als ze donaties krijgen, en de andere fora draaien daar volledig op en hebben zelfs (genoeg) reserves in liquide vorm.
Hier nog reclame aanwezig waar goed voor betaald word/werd plus donaties, dus moet toch ook iets aanwezig zijn om dit forum goed te laten draaien. 💡
Plus ons opperhoofd heeft een redelijk onaantastbare positie als het gaat om onze gegevens die hij allemaal heeft.Maar zo lang ik hier zit en meeloop is er al van alles de revue gepasseerd, van samenwerking tot overname is besproken, en alles van dicht bij meegemaakt tot het ook weer klapte.
Maar dan is alles origineel en bij zelfde eigenaar van forum gebleven.
Dan zou alles moderner, beter werkend meer mogelijk heden op het forum enz, enz,enz.
Maar uiteindelijk is alles langzamer, slechter, haperend forum geworden, en hoef die hier verder niet op te noemen, want als je vanaf pagina 1 tot heden leest heb je een waslijst die niet op een A4tje past.De reden van posten is dat ik het eigenlijk een beetje gehad heb hier.
Niet vanwege de forumleden hoor, al zitten er natuurlijk altijd bij die een forum zien als vraagbaak en verkoopsite waar alles kosteloos kan.
Maar gewoon om iets te posten van leuke draadjes met foto’s e.d, kost je gewoon teveel tijd door de problemen.Dit was het dan, prettig weekend allen, en hoop dat het weer een beetje mee werkt.
Voor de F1 mannen, veel kijk plezier en hoop op spannende race. :up:Hoezo Bert…. :popcorn: , is toch een leuke bijverdienste…., met al de donaties en sponsors hier…. :up:
Toch begrijp ik Wim wel een beetje, het is van pagina 39 geleden dat er hier nog een reactie van David is gekomen, ondertussen dus al 10 pagina’s geleden 😐
Soms loopt het misschien wat traag, maar voor de rest heb ik niet echt problemen me het forum :popcorn::respect2: voor zij die dit alles draaiend houden, je moet het toch maar doen, je dagelijkse job combineren :up: :up:
[quote=”cabrio wim” post=258254]Mooi is dit hè, je hoort hier plots niemand meer. :what: [/quote]
Niemand? Jij weet maar al te goed hoe de vork aan de steel zit en dat dit buiten de macht van de mod’s ligt…. Wij kunnen hier ook maar alleen komen vertellen wat ons gezegd wordt…. :salut:
Maar nogmaals dat weet jij beter dan ik. :drink:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.