Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 924)
      • misschien nog eens de moment om de kas te spijzen, is ook alweer lang geleden ruzie :censored: :loser:

Wim

Mooi is dit hè, je hoort hier plots niemand meer. :what:

En dan is het gek dat sponsors er met stoppen om hun banner te laten plaatsen. :ass:

Hoe lang is het geleden dat we iets van David gehoord hebben., maar liefst 3 weken dat hij online geweest is :think:
          En wat voor lul verhaal krijgen we nu weer. :puke:

Mochten wij onze zaak zo runnen had er al een advertentie in de krant gestaan bij afdeling “faillissement aangevraagd” :popcorn: :ass:

Als Mod van een ander forum stel ik vast dat “het probleem” hier al inderdaad meermaals is aangekaart, maar inderdaad ook niet aan gebeurd… :bounce: :bounce:

Wim

Hier staat soms de bovenste balk midden in beeld, en krijg ik dan met geen mogelijkheid weg, enkel door opnieuw in te loggen.

Tis een ramp met het forum, en er werd al (toen ik nog Mod was) dat er aan gewerkt wordt.
              Maar tot op heden zoals jullie ervaren een ramp.

Erger mij er maar niet aan…………..want zal nooit goed komen denk ik, en ergste is dat het enkel hier is, dus beloofd wordt er alles, maar gedaan niks, of de persoon die dit forum onderhoud en draaiende moet houden heeft niet genoeg kennis van zaken.

Mijn gedachten, och het draait toch, dus waarom voor die paar foutjes er nog liquide middelen en energie insteken.

Zullen nu weer wel verhalen komen dat ze er hard met bezig zijn, maar allemaal loze beloftes.
              zie je maar, veranderingen die beter zouden moeten zijn, wederom een grote flop.

Tot mijn ontsteltenis stel ik vast dat de profielen van de forummers gekortwiekt zijn, je kan er niets meer van info op terugvinden.
                Blijkt als ik mijn eigen profiel bekijk dat daar ook alles gewist is , alle info en foto’s die ik er beschikbaar heb gesteld zijn verdwenen !!!
                Wat is er aan de hand ? Is dit definitief ?

Erg , heel erg….

Wim

Was maar een impuls, weer al opgeblazen en geen vermogen. :bounce: :bounce: :bounce:

tegenwoordig is elke nieuwe een turbo :engeltje:

Wim

Blijkbaar een nieuwe turbo vannacht gestoken in de 930. :think:

En nu proberen deze snelheid aan te houden en andere zaken nog op te lossen.

Oei

Ik moet zeggen dat het hier bij mij de laatste maanden quasi probleemloos werkt.
                        Eigenlijk geen issues met foto’s plaatsen. Ook nooit connectie problemen. Kan mijn berichten lezen enz.

Ok, op de iPad moet ik de laatste weken steeds opnieuw inloggen (niet op de PC), maar zo erg is dit nu ook niet.
                        En ja op de iPhone werkt het quasi niet, maar dat deed het vorige platform ook niet, dus nooit enige verwachtingen gehad

Eigenlijk is men van iets gegaan dat prima en snel werkte (vorig forum en gebruikt door zeer veel forums over de gehele wereld) naar iets anders, dat voor geen meter werkt. Misschien een domme vraag maar kunnen jullie de database niet terug plaatsen op de oude software?

Wim

Dat roepen ze al 2 jaar als ik mij niet vergis. :sleep:

En na die update kan ik niet meer als 2 foto’s gelijk plaatsen, en na de z.g betere updates die er dan tussen kwamen er niet veel verandert in mijn ogen.
                            Wil ik een post gebruiken om te quoten en het grootste gedeelte wissen ben ik alles kwijt, dus moet in stappen gebeuren van max 3 regels.
                            Snelheid geregeld een groot probleem.
                            Andere naam krijgen bij Avatar enz, enz.

Wil maar zeggen dat alles wat nieuw is zeker niet beter zal zijn als vroeger, en ja ik ben ouder.
                            En is dit kritiek, jaahaa, want krijgen wij ook in de zaak als we iets niet goed doen, moeten we dan ook oplossen om mensen tevreden te houden, en dat in een tijdsbestek van minder dan een paar jaar. 😉

Ik wou net checken of de traagheid aan mijn wifi lag, maar ligt dus aan de site.
                              Komt wel goed.

Wim

Maakt niet uit of ik bij Timo op de zaak zit, in de kapsalon of thuis, allemaal zo snel als een slak.
                                Verder op geen enkele site problemen, aanklikken en staat er, en dit duurt bij porscheforum bij elke klein die ik maak zeker 6 tot 10 seconden. :bounce:

Tiens, ik zit met bijna 15000 km van de thuisbasis van PFB toch wel het verste, maar ik kan niet klagen over de snelheid…

Wim

Hoop het, want deze forum snelheid is niet Porsche waardig, maar eerder van een 2CV. :sleep: :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.