Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 924)
      • Hoop doet leven, hé Wim. 😀
        Bij McLaren staan ze ook op het punt om naar een andere motorleverancier over te stappen in de hoop terug mee te kunnen met de (sub)top. Misschien krijgt het forum ook wel een andere motorleverancier. Wie weet… :salut:

Wim

En dan hoop ik dat het de snelheid van het forum is die naar boven gaat, want kan zich met het achterveld van de formule 1 zetten, dus nog slechter als Honda. :bounce:
          Zit bijna op 2 rondes achterstand qua andere forums, en haalt bij mij de zin eruit om naar hier te komen. :think:

Nog even geduld……als alles meezit brengt het begin van de herfst ook een serieuze update. En ik hoop een betere dan de updates die ze bij Honda in de F1 doen. 🙂 :mrgreen:

bekend fenomeen, mij en andere forumleden ook al gebeurd, kunnen ze blijkbaar niets aan verhelpen… :bounce:

Eu… ben ik net wat rustig op het forum aan het lezen … en komt mijn profielfoto voorbij met een andere naam???? Heb dit nog al eens zien gebeuren, maar deze keer heb ik het kunnen flitsen 😀

ScrShot.png

Normaal kan je op de foto klikken om het profiel te zien, maar dat ging dus niet… Nog al eens voorgehad iemand?

ah ok. Ik steek mijn licht op.

btw ik was niet met vakantie maar voor het werk weg. :drink:
                  En dat nagenieten was eerder te clasificeren als “rondlopen als een zombie” en 3/4 zaterdag liggen slapen. :bounce:

Wim

[quote=”Harley G” post=253486]Het is misschien niet slecht dat je eens uitlegt over wat je het hebt.[/quote]

Ik denk dat ik het niet hoef uit te leggen. 😉

Maar degene die het gedaan heeft, waarom, de reden, en dit met de rest van de moderators te bespreken (uit te leggen)

En niet iemand die net van vakantie komt de verantwoording op hem neemt, want die moet nog even na genieten. :drink:

Het is misschien niet slecht dat je eens uitlegt over wat je het hebt.
                      Ik zat tot gisterenochtend in Canada en had geen tijd om mij met het forum bezig te houden en heb al zeker niets verwijderd.

+ 1 :bounce:

Wim

Blijkbaar vindt men (mods en opperhoofd) het niet nodig om hier op een verklaring te geven. :bounce:

Wim

Verdwijnen hier nu plots complete draadjes van het forum. :popcorn: :think:

kan ook geen pm meer verzenden, van het moment dat ik in het veld een tekst typ verdwijnd de knop “verzenden” 🙄 🙄

Wim

Ik maak er mij niet meer druk om dat alles niet werkt zoals het hoort te zijn. :sleep:

Zitten na de tijd dat het vernieuwd is nog steeds dezelfde fouten in. 🙁

Wanneer je hyperlinks in een PM wil plaatsen, dan laat je de http:// weg en begin met www ❗

Vanmorgen probeer ik reeds twee maal een PB te versturen maar als het bericht verstuurd wordt verdwijnt de inhoud en stuur ik dus een leeg bericht :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.