Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 924)
      • Toch wel Harley, toch wel… maar het is gewoon indrukwekkend te zien welke collectie Porsches ‘Funny’ heeft :happy:
        De wonderen der forumsoftware zijn soms ondoorgrondelijk… niet wakker van liggen…. :engeltje:

En blijkbaar kunnen jullie mjn vorige post dan weer niet zien!? 🙄

Tja, die ‘Funny’ mag hem zelf kiezen, mijn profielfoto staat ook bij hem…. geen idee, maar zijn/haar laatste post is van 21/01/2016

@mr funny
              Er is mij iets opgevallen….. Jij gebruikt dezelfde (identiek) foto bij uw profiel als ik…..ik heb deze geplaatst vorig jaar februari (op’t moment dat ik mijn auto gekocht heb)
              Ik heb zelf geen foto’s genomen van mijn auto, ik heb 1 gebruikt dat bij de verkoopadvertentie stond.
              Nu zie ik dat jij al 5jaar actief bent op PFB…..ik vroeg me gewoon af of ik eigenlijk mijn auto niet ooit van jou was?

@ WD funny heeft daar niet mee te maken. Om de één of andere reden krijg je op sommige niet meer actieve profielen, je eigen profielfoto te zien. Vraag me niet waarom maar het is zo. Ik zie daar mijn profielfoto en niet die van jouw.

Hey funny , voel mij wel vereerd maar ook wel verbaasd dat mijn wagen op uw foto staat . Ben er vrij zeker van want heb die zelf getrokken …?????

Tot voor enkele maanden moest ik ook telkens opnieuw inloggen. Nu geen problemen meer. Werk met ipad 4. Mss terug eens bijdragen betalen. Kan dan mss iets beters geinstalleerd worden met dat geld. Allee, denk ik, want ik ken er niets van.

Apple + Chrome werkt perfect.

@Wing : zie PM

Windows OS > antivirus,anti-malware/spyware,CCCleaner,Adware geïnstalleerd?
                        IOS > idem.

Het steeds opnieuw moeten inloggen kan ook veroorzaakt zijn door defecte cookies.
                        Best je cookies en tijdelijke internetbestanden eens verwijderen.
                        Privacy instellingen eens controleren.

ook met den Apple moet ik regelmatig terug inloggen… :bounce:

Hier loopt alles :up: :up: met de Apple

Ik zit dagelijks op meerdere forums, en heb nergens enig probleem, alleen hier moet je telkens inloggen als je veranderd van pagina, van de week heb ik 9 keer achter mekaar moeten inloggen om een PM te kunnen lezen, is toch niet normaal héé ???
                              heb je ook een oplossing voor een Apple ? die we eens kunnen uitproberen ?

Ik gebruik Windows7 en internet explorer 11.

Als je “browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten” aanvinkt, zal je elke keer opnieuw moeten inlogen. Dit zet je dus best uit.

20-01-201718-18-38.jpg

bij “Instellingen”

20-01-201718-22-10.jpg

[quote=”TheFab” post=246849]@Wing.
                                  1. krijg je de volledig balk “OVERZICHT-RECENTE TOPICS-NIEUWE TOPIC-….” te zien als je naar de website surft.
                                  2. indien ja >> klik even op “NIEUWE TOPIC” of andere titel en keer dan terug naar “RECENTE TOPIC”
                                  3. krijg je dan je Forumnaam bovenaan rechts te zien of niet.

Als ik bij het openen van de website (mijn snelkoppeling is “https://porscheforum.be/forum/recent”) geen forumnaam te zien krijg, volg ik stap 1 & 2. Nadien blijf ik continue ingelogd.[/quote]

@ the fab
                                  Als ik nog maar op “nieuw topic” druk dan flikkert ie mij er al uit……….. 👿 :bounce:
                                  Ik heb dit zowel voor op de PC als op de Mac, en ben blijkbaar niet de enige… :coolness:
                                  Misschien nog eens allemaal een donatie doen dat er iets aan gedaan kan worden….. :bounce: 🙄 :popcorn:

Wim

Moet je eens met den appel en safari werken. :happy: manmanman wat een miserie.

Maar den appel en firefox gaat een stuk beter.

En zoals altijd, enkel het BPF. :think:

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.