Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 924)
    • veel hangt af van het besturingssysteem van je toestel. met winXP heb ik nooit last terwijl velen hier hun beklag doen.
      nu werk ik af en toe op een systeem met win10 en daarmee ervaar ik eveneens het ongewenst afmelden.

@Wing.
        1. krijg je de volledig balk “OVERZICHT-RECENTE TOPICS-NIEUWE TOPIC-….” te zien als je naar de website surft.
        2. indien ja >> klik even op “NIEUWE TOPIC” of andere titel en keer dan terug naar “RECENTE TOPIC”
        3. krijg je dan je Forumnaam bovenaan rechts te zien of niet.

Als ik bij het openen van de website (mijn snelkoppeling is “https://porscheforum.be/forum/recent”) geen forumnaam te zien krijg, volg ik stap 1 & 2. Nadien blijf ik continue ingelogd.

blijkbaar heeft de “eigenaar” van dit forum ondertussen nog geen oplossing gevonden betreft dat inloggen hier op ‘t forum ? dacht dat er “iemand” aan het kijken was maar dat probleem is er nog steeds… 😳 , 10 keer inloggen om de nieuw geplaatste postings te lezen is niks ….. ruzie :bounce:

mail openen op de iPhone daarstraks was een drama
            pas de 8ste keer of zo iets had ik succes :wtf:

probleem opgelost :up: (deze keer zonder HTK oven 😀 )

denk dat ge uw moederbord nog eens in den oven moet steken….. :happy: :happy: :happydance: :happydance:

ik zie aan het tellertje naar mijn loginnaam dat er nieuwe PM’s binnenkomen maar kan de pagina niet openen om ze te lezen?
                  gelukkig krijg ik die PM’s wel nog met vertraging binnen in m’n mailbox.
                  en wanneer ik de evenementen pagina aanklik dan verschijnt een foutmelding “error 404 the page cannot be found”?

En ik zat in de jury… de jury geraakte het niet eens. We moesten telkens terug meten. :mrgreen:

Een wedstrijdje “om ter grootste koplampen” 😉

Miljaar, wat ne schonen mobilhome ! Daar wil ik wel met op reis gaan.
                        Af en toe een glaasje Martini en la vita e bella 🙂

Het wordt een moeilijke, hier van niks last. Noch op een Ipad Pro noch op een Surface 4

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15.jpg

[quote=”targa 84″ post=243980]raar hier nergens last van …[/quote]

+1
                            met aftandse windows 7 en firefox 49.0.2 op een ovengebakken laptop
                            ik moet wel af en toe de responstijd van m’n gekozen DNS resolvers toetsen en andere kiezen. zo niet gaat FPB heeeel traag tot blokkeren toe als er hogeresolutiefoto’s in een topic staan. terwijl dat met andere websites geen problemen oplevert.

Wim

[quote=”Harley G” post=243272]
                              Wat je ook doet hier op het forum….(negatieve) commentaar is er hier altijd wel.

Ik heb het er effe mee gehad! :salut:[/quote]

:mrgreen: :mrgreen:

Ik ben blij dat jij het nu ook hebt, en is niet negatief bedoeld zoals ik pagina terug al schreef, maar om enkel te laten weten wat er mis is aan het forum.
                              Op den duur heb je gewoon geen zin meer om op Belgische Porscheforum te klikken door al dat gedoe.

Ik begrijp de frustraties….ik zit er ook mee. Moet soms 5-7 pogingen doen om ingelogd te geraken. Zowel op iPad als via laptop.
                                Het is gemeld….

Kan mijn foto album niet meer aanpassen ( foto’s verwijderen ) :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.