Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 924)
    • krijg ook geen melding meer via mail, de rest okeej :up:

Foto lukt wel :first: :first: :first:

Hier ook telkens opnieuw inloggen. :what: :what: :what:

IMG_0215.JPG

+1

Er zit serieuze vertraging op de bericht meldingen

hier ook alles ok, alleen 100x inloggen per uur en kreeg net ook een mail dat ik een pb gekregen heb maar heb er helaas geen ontvangen….. :wtf:

voor de rest alles in orde :drink:

raar hier nergens last van
                zal ook foto proberen of dit lukt
                :drink:

Attachments:
                • 20160830_162214-2-3.jpg
                Wim

Wordt steeds gekker hier.
                  Na elke gelezen draadje moet ik opnieuw inloggen. :bounce:

En vandaag een melding gekregen via mail dat er een nieuw bericht voor mij was.
                  Blijkt dat dit van 4 dagen geleden was dat ik een mail wisseling had met bccars, en daar nu pas een melding van krijg. :think:

Ik vermeld bewust de naam erbij van forumlid zodat jullie niet kunnen denken dat ik het uit mijn duim zuig.

Wim

Probeer eens met 2 foto’s gelijk, dan lukt het bij mij wel, meer foto’s gaat ook niet meer bij mij.

Foto’s plaatsen, gisteren lukte dit nog en nu niet meer??? :think: :think:

Het moet me toch van het hart dat ik geen problemen heb!

Zo, dat lucht op!

:mrgreen:

Zo, dat lucht op!

Zo, dat lucht op!

Idem ditto, ik moet hier ook 50 keer per uur inloggen, stilzwijgen als je een email krijgt dat je een pm ontvangen hebt, een ramp om die gelezen te krijgen want je geraakt niet ingelogd …. 😳

Idem ditto, ik moet hier ook 50 keer per uur inloggen, stilzwijgen als je een email krijgt dat je een pm ontvangen hebt, een ramp om die gelezen te krijgen want je geraakt niet ingelogd …. 😳

Wim

[quote=”Harley G” post=243272]
                                  Ik heb het er effe mee gehad! :salut:[/quote]

Moet je niet doen, maar genieten van het mooie weer met een frisse pint. :coolness:

Punt is dat forum na de z.g up-dates niet meer werkt als voor alle vernieuwingen.
                                  Je zou er eens bij moeten zijn als ik hier moet inloggen, werkelijk een ramp, maar heb dit al eerder beschreven.

Sommige kunnen wel meerdere foto’s plaatsen in een keer, maar ik niet meer.

Dus waar ik vroeger als Mod kon antwoorden dat ik er geen last van had, begrijp ik het nu beter van de forumleden als toen, omdat ik het nu dagelijks heb als ik hier wil komen neuzen of posten.

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.