Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 924)
  • Wim

[quote=”Harley G” post=243272]
      Ik heb het er effe mee gehad! :salut:[/quote]

Moet je niet doen, maar genieten van het mooie weer met een frisse pint. :coolness:

Punt is dat forum na de z.g up-dates niet meer werkt als voor alle vernieuwingen.
      Je zou er eens bij moeten zijn als ik hier moet inloggen, werkelijk een ramp, maar heb dit al eerder beschreven.

Sommige kunnen wel meerdere foto’s plaatsen in een keer, maar ik niet meer.

Dus waar ik vroeger als Mod kon antwoorden dat ik er geen last van had, begrijp ik het nu beter van de forumleden als toen, omdat ik het nu dagelijks heb als ik hier wil komen neuzen of posten.

Alles blijft bij het oude enkel mijne forumnaam is veranderd van boxsterwalter naar Bompa Lawijt en dit om 2 redenen .

1 – Kortelings beschik ik niet meer over het mailadres waar ik op geregistreerd was en kan ik geen PM meer ontvangen .
        als ik mij terug registreer met een ander account kon ik mijne nike name niet meer gebruiken daar deze al in gebruik is .

2 – Nu met de aankoop van mijn nieuw speeltje was het de moment om mijne naam te veranderen .
        En de meeste kende mij als Bompa Lawijt . voor mijn topics veranderd er niks :up: .

Nu om dit vrij te geven zodat iedereen zijn forumnaam kan aanpassen ben ik ook geen voorstander van , maar als je netjes een PM naar de MODs stuurt met de vraag om dit te wijzigen om bepaalde redenen moet dit kunnen . :up:

Alles blijft bij het oude enkel mijne forumnaam is veranderd van boxsterwalter naar Bompa Lawijt en dit om 2 redenen .

1 – Kortelings beschik ik niet meer over het mailadres waar ik op geregistreerd was en kan ik geen PM meer ontvangen .
          als ik mij terug registreer met een ander account kon ik mijne nike name niet meer gebruiken daar deze al in gebruik is .

2 – Nu met de aankoop van mijn nieuw speeltje was het de moment om mijne naam te veranderen .
          En de meeste kende mij als Bompa Lawijt . voor mijn topics veranderd er niks :up: .

Nu om dit vrij te geven zodat iedereen zijn forumnaam kan aanpassen ben ik ook geen voorstander van , maar als je netjes een PM naar de MODs stuurt met de vraag om dit te wijzigen om bepaalde redenen moet dit kunnen . :up:

Hey, mijn opmerking was niet negatief bedoeld he. Mijn oprechte excuses als dat zo overkwam.

Enne misscjien heb ik wel redenen om binnenkort van naam te veranderen. Mijn vrouw gaat zich aanmelden :what: :what: staat mij misscjien wel te wachten :bounce:

Hey, mijn opmerking was niet negatief bedoeld he. Mijn oprechte excuses als dat zo overkwam.

Enne misscjien heb ik wel redenen om binnenkort van naam te veranderen. Mijn vrouw gaat zich aanmelden :what: :what: staat mij misscjien wel te wachten :bounce:

Harley,

Ik lees eigenlijk niks negatief, er worden alleen enkele opmerkingen gemaakt over het feit of dit niet te veel verwarring gaat veroorzaken :popcorn:
                Hier werkt alles trouwens prima, kan alles goed lezen, kan tekst en foto’s posten, enkel de PM functie kan misschien wat beter, maar deze gebruik ik raar of zelden.
                Ben blij dat ik hier elke dag wat komen lezen en soms ook wel dingen bijleer :coolness:

:respect2: :respect2: voor zij die dit alles aan het draaien houden :up: en moeten bemiddelen wanneer er verhitte ruzie ruzie zijn.

Harley,

Ik lees eigenlijk niks negatief, er worden alleen enkele opmerkingen gemaakt over het feit of dit niet te veel verwarring gaat veroorzaken :popcorn:
                  Hier werkt alles trouwens prima, kan alles goed lezen, kan tekst en foto’s posten, enkel de PM functie kan misschien wat beter, maar deze gebruik ik raar of zelden.
                  Ben blij dat ik hier elke dag wat komen lezen en soms ook wel dingen bijleer :coolness:

:respect2: :respect2: voor zij die dit alles aan het draaien houden :up: en moeten bemiddelen wanneer er verhitte ruzie ruzie zijn.

Geen negativiteit hier Gert… Ik ben al lang blij dat ik mijn dagelijkse dosis leesplezier hier kan vinden! :respekt: voor jullie werk! :respect2:

Geen negativiteit hier Gert… Ik ben al lang blij dat ik mijn dagelijkse dosis leesplezier hier kan vinden! :respekt: voor jullie werk! :respect2:

Check de posts van Bompa Lawijt. Is toch maar enkel de naam die gewijzigd is.
                        Je gaat wel er moeten op letten dat als je voor de eerste keer na de wijziging terug online komt, de nieuwe forumnaam gebruikt of je geraakt niet online.
                        Er zijn redelijk wat mensen die graag een andere forumnaam hadden. Vandaar de vrijgave. Alternatief was dat ze een nieuw account zouden aanmaken….met wat ben je dan beter af?
                        Wat je ook doet hier op het forum….(negatieve) commentaar is er hier altijd wel.

Ik heb het er effe mee gehad! :salut:

Check de posts van Bompa Lawijt. Is toch maar enkel de naam die gewijzigd is.
                          Je gaat wel er moeten op letten dat als je voor de eerste keer na de wijziging terug online komt, de nieuwe forumnaam gebruikt of je geraakt niet online.
                          Er zijn redelijk wat mensen die graag een andere forumnaam hadden. Vandaar de vrijgave. Alternatief was dat ze een nieuw account zouden aanmaken….met wat ben je dan beter af?
                          Wat je ook doet hier op het forum….(negatieve) commentaar is er hier altijd wel.

Ik heb het er effe mee gehad! :salut:

Wim

Dus als ik het goed begrijp, kan ik Cabrio Wim in b.v Ferrari Wim wijzigen. 😯

Wat gebeurd er dan met alle eerder geposte antwoorden. :think:
                            Worden die allemaal dan aangepast, of blijven die staan en krijg je z.g een nieuw account.

Als dat zo is zal het wel een vastloper worden, is nu al een ramp.
                            Zie mijn post hierboven en is nog steeds zo. :popcorn:

Wim

Dus als ik het goed begrijp, kan ik Cabrio Wim in b.v Ferrari Wim wijzigen. 😯

Wat gebeurd er dan met alle eerder geposte antwoorden. :think:
                              Worden die allemaal dan aangepast, of blijven die staan en krijg je z.g een nieuw account.

Als dat zo is zal het wel een vastloper worden, is nu al een ramp.
                              Zie mijn post hierboven en is nog steeds zo. :popcorn:

Ach ja…… :censored:

Ach ja…… :censored:

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.