Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 924)
    • Is dit wel een goed idee? Straks weten we niet meer wie wie is? Bompa Lawijt die blijven ee kennen natuurlijk!

Is dit wel een goed idee? Straks weten we niet meer wie wie is? Bompa Lawijt die blijven ee kennen natuurlijk!

Update: het is nu mogelijk om je forumnaam zelf te wijzigen! Dus Walter, ga je gang! :up:

Update: het is nu mogelijk om je forumnaam zelf te wijzigen! Dus Walter, ga je gang! :up:

Vandaag bij het inloggen moest ik een ‘beveiligingscode’ ingeven (via home – scherm). Die ken ik niet.
              Uiteindelijk heb ik toch kunnen inloggen via een ander login-scherm.
              Wat is de bedoeling??

Wim

Storend is dat iemand een vriendenbericht stuurt, en als je erop klikt de bijgeschreven tekst niet openkrijgt. :bounce:
                Kun je weer een mail sturen naar die persoon om te vragen of hij de vaag nogmaals wilt stellen via PM. :think:

Foto’s plaatsen nog steeds een ramp, vroeger nooit.
                Zo traag als dikke stront, en alleen op PFB.
                Inloggen steeds opnieuw doen.
                Onderwerp aanklikken en witte pagina krijgen, en pas na vernieuwen open gaat.

En zo kan ik nog even doorgaan, dus na alle updates steeds slechter geworden i.p.v beter.

Idem, maar is idd al een hele tijd, denk al tweetal maanden, in de praktijk stoort het echter niet echt… :sleep:

hier idem….. :popcorn:

“niet aanwezig” en inloggen

WIN7

Bij Google Chrome Laatste Versie 52.0.2743.116 m (64-bit) moet ik niet inloggen; zogezegd niet aanwezig bij mijn posts en onderaan;

Bij IE laatste versie 11 moet ik opnieuw inloggen, ben ik dan wel aanwezig bij mijn posts, maar onderaan bij “wie is online” weer niet.

Idd,
                        Effe geleden al opgemerkt, poster vriendelijk op de hoogte gebracht via pm, geen antwoord was mijn deel 😕

Ranting topic
                          En funniest jokes e.d.

Klutsen blijkbaar nog al eens door elkaar

Hier ook meermaals opnieuw inloggen ook vink ik “onthoud me ” aan.

Persoonlijk heb ik er niet echt last van en zie ik het eerder als een geheugen training 😀

Hier ook meer van dat; constant terug moeten inloggen :bounce: :bounce: :bounce:

Maarrrrrr……. ENKEL via safari op de iPad NIET via Windows op de laptop :think: :think: :think:

Idem hier, moet telkens weer opnieuw inloggen, ook al vink ik aan dat de login moet onthouden worden. Wordt lastig als je zoals ik minstens 10 keer per dag op het forum gaat.

Idem hier :bounce: :bounce: :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.