Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 924)
    • +1 (deze opmerkingen heb ik ook al doorgegeven aan Peter)

Staan er nog updates op de planning?

Ik mis de knop “alles markeren als gelezen” toch wel een beetje.
        De balk (recente topics…) die mee naar beneden volgt zodat je niet elke keer terug helemaal naar boven moet scrollen.

De nieuwe layout blijft nog wat wennen, maar dat komt wel goed 😉 :up:

Dan blijf ik “expert forummer”:cool:

:mrgreen: :happy: :first:
            Heerlijk!! 😉

[quote=”Harley G” post=269200]…………… Je kan nog doorgroeien naar Platinum.:up:[/quote]

maar dan moet je minimaal 1000km met een PDK afgelegd hebben………….:first:

@Zuff, onze webmaster zal wel het juiste antwoord weten maar ik vermoed dat het refereert naar het aantal posts dat je in totaal geplaatst hebt. Je kan nog doorgroeien naar Platinum.:up:

aha dat is een goeie :up: :up: :up: :up:

Als je genoeg commentaar levert op PDK word je expert :salut:

Ik zag steeds in mijn profiel ” senior forummer” : sinds vandaag staat er “expert forummer” ? Vind dit reuze prettig ( streelt het ego ) maar ben benieuwd welke criteria er worden gehanteerd 😀 😀 😀 😀

ok sorry

Is reeds gemeld.

Welk ik nu mis of niet vind is dat je alle gelezen of niet gelezen topic kunt wegvinken .
                            zodat je steeds met een volledig leeg forum overzicht heb

[quote=”deepee” post=268857]als ik iets positiefs mag zeggen tussen de rest: de responstijd is er op mijn configuratie flink op vooruit gegaan.:up:[/quote]
                              Hier niet.

Wat ik dan weer zeer positief vind is dat je terug op smartphone kan zien over welk onderwerp het gaat.
                                De verschillende grote van lettertype is wel een beetje storen.
                                Maar dat went wel of kan misschien nog aangepast worden.

als ik iets positiefs mag zeggen tussen de rest: de responstijd is er op mijn configuratie flink op vooruit gegaan.:up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.