Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 924)
    • is hier ook zo, moet telkens weer inloggen…. 😕

Probleem lijkt opgelost te zijn door de hele historiek, cookies en temp internetfiles eens te wissen. :up:

Dat is het hem nu net. Ik krijg mijn nieuwe PB’s NIET te zien! Op geen enkele manier tot ik effectief inlog met forum naam en paswoord.
          Nu dat ik het gewoon begin te worden, let ik er wat beter op maar zo kan het zijn dat ik bepaalde berichten eerst niet gezien heb.
          Niet echt vervelend maar wel nieuwe voor mij.

Idem hier. Stoort me niet echt.

@ Harley G: dat is bij mij al een tijdje zo, maar ik vind het niet echt storend. je hebt het overzicht “recente topics” waar alle nieuwe posts opgelijst staan, en eens je een topic opent zie je in de rechter bovenhoek naast je loginnaam of je nieuwe PB’s hebt … (het aantal staat zelfs tussen haakjes in de menubalk van je browser voor de naam van het geopende tabblad)
              💡 alternatief is je nieuwe berichten in een tweede venster lezen via de button “PFB Book”

Ja, bij mij hetzelfde. De vakjes voor naam en paswoord blijven staan. Maar het hindert niet echt want ik zie de net gelezen berichten en ik blijf steeds als mezelf posten…

:think: aheum, ben ik de enige die altijd maar “half” ingelogd is? Ik verklaar mij nader. Als ik het forum oproep, wordt ik automatisch ingelogd en zie ik onmiddellijk de nieuwe posts. Sinds een aantal dagen, zie ik nog steeds mijn nieuwe posts bij het openen van de site maar blijft het vakje voor de forumnaam en paswoord gewoon leeg. Bijgevolg zie ik ook mijn nieuwe mails niet.
                  het openen van verschillende topics helpt niet. Ik moet effectief mijn forum naam en paswoord ingeven, indien ik mijn mails wil lezen.
                  Gewoon posten in het forum lukt wel.
                  Vandaar de term “half” ingelogd….

Nog iemand daar last van?

nu hier geen problemen meer … hopelijk blijft het zo !!!

Hier ook nog problemen, continue spontaan uitgelogd en weer ingelogd onder andere naam, daarnet Taffy

Ter info: alles ok vanaf eerste inloggen.

Zojuist ingelogd als Peter vdl, direct uitgelogd, en opnieuw ingelogd als … mezelf …

Ik wel dus nog niet in orde :mrgreen:

blijkbaar is het probleem vannacht opgelost geraakt? ik was gisteren off-line en heb vanmorgen nog geen andere loginnaam gehad .

Ik was net effe jou! Je hebt nog veel leeswerk voor de boeg! :mrgreen:

[quote=”wing67″ post=238805]was net weer ingelogd als Dirk I ?? Nog iemand problems?? :coolness: [/quote]

Zoalng niemand onder mijn account inlogt, niet :coolness:

Maar opende zojuist dit PF en zat er in als Rud993 … inclusief E-mail adres rudi.verhoeven6@xxxxxxx.be en profiel :wtf:

Ik heb meteen maar even z’n onderschrift aangepast 😈 😉

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.