Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 924)
    • Yep, de poppen gaan weer aan het dansen!

En ik ben niet degene die dit post….:(

Ik was daarnet de floere

Ik vond al dat die 944 mij bekend voorkwam .. :mrgreen:

Yep ik was net wing67 , direct naar de garage gelopen maar spijtig genoeg stond zijne P er niet :happy:

was net weer ingelogd als Dirk I ?? Nog iemand problems?? :coolness:

Beste forummers,
                De voorbije uren zijn diverse updates op de forumsoftware uitgevoerd. Hiervan kan u beperkte hinder ondervinden, waaronder automatisch uitloggen.
                Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor kan ervaren!

dat laatste bedoel ik en is met zekerheid de oorzaak :salut:

ja soms log ik in op de pc en als ik in de zetel zit op mijn laptop…maar nooit beiden tegelijk of misschien dat het op de pc nog open staat terwijl ik ook op de laptop kijk… zal eens checken.
                    Alvast bedankt voor de info deepee.

probeer je misschien aan te melden met meerdere toestellen (PC/laptop/tablet) tegelijk ? want dat duldt de forumsoftware niet.

Sedert een week problemen met inloggen :bounce:
                        Als ik wachtwoord ingeef raak ik zelden ingelogd… soms een tiental keer proberen om met een beetje geluk ingelogd te raken.
                        vroeger werd paswoord bewaard en nu niet meer..

Mushroom, is inderdaad wat ik bedoelde, en zal dus wel normaal zijn.

Het lijkt of ik niet ingelogd ben, maar zie toch de nieuwe berichten.
                          Bij openen van een nieuw bericht komt dan dadelijk de gebruikersnaam tevoorschijn. :salut:

Hier qua inloggen net hetzelfde, als ik op het forum kom en zie dat er bovenaan 7 blokjes staan , overzicht, recente topics ….. weet ik dat ik niet moet inloggen.
                            Wat ik ook nog opmerk, thuis op de MAC zijn de blokjes “nieuw” groen, op zaak Windows zijn deze rood. 😉

Dat heb ik ook.

Ben je dan effectief uitgelogd?
                                Ik heb ook soms dat ik op ‘t forum kom en ipv “welkom mushroom” (ik vink automatisch inloggen aan en moet dus quasi nooit inloggen) staat er gewoon een vakje voor usernaam en paswoord. Ik ben op dat moment eigenlijk wel al ingelogd want ik zie de rode vlagjes staan bij de laatste nieuwe posts. Als ik dan op een post klik komt er direct weer de “Welkom mushroom” :salut:

Wil echt geen spelbreker zijn, :engeltje: , maar heb sinds enkele dagen dat ik niet meer moet inloggen, maar automatisch in- maar spijtig genoeg ook uitgelogd wordt bij gewoon bekijken van website.

Zal ook wel opgelost worden zeker…

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.