Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 924)
    • allrighty, de laadtijd en verwerkingstijd van het forum is ook sneller geworden by the way… t gaat nog goed komen… en dankzij enkele donaties kunnen we nu ook een servicecontract afsluiten bij onze hostingfirma. Waarvoor dank !

ziet er goed uit.

Hier qua andere forumnamen ook :up:

Wim

Hier altijd al goed geweest met inloggen, dus geen probleem.
            Ook niet meer met dansende rode (vroeger groen) vlakjes om aan te klikken in een draadje. :up:

[quote=”wing67″ post=237716]moet telkens terug inloggen bij het bezoeken van verschillende topics…. :bounce: :bounce:[/quote]

vergeet je dan telkens om het vakje “onthoud mij” aan te vinken ?

ik heb hier geen problemen meer ervaren met wisselende nicknames sinds gisteren. hopelijk is hiermee de ellende van de baan en word je beloond voor je intensief speurwerk.

Bij mij geen problemen meer vandaag :first: :first: :first: :first: :first:

moet telkens terug inloggen bij het bezoeken van verschillende topics…. :bounce: :bounce:

Hier alles :up: :up:

vandaag nog iemand problemen ervaren ?

De hostingfirma heeft het probleem wellicht gevonden, om zeker te zijn hadden ze het probleem terug geimplementeerd en idd jullie beginnen het terug allemaal te melden, men weet nu waar de fout zit en dit zal zo snel mogelijk definitief opgelost worden, wat de donaties betreft, die worden dinsdag bekeken en dan krijgt iedereen die doneerde zijn buttons terug 😉 alvast bedankt voor de donaties

lsd.jpg

Hoe doen jullie dat, ik ben nog steeds mezelf. 😆
                            Wel ben ik afwezig terwijl ik dit tik in IE11 onder WIN7 en tegelijk aanwezig, mooi groen online, in Google Chrome Versie 51.0.2704.103 m …

:mrgreen:

Oesje. Hoort bij “wat is er toch met het forum adh”. Dat zal wel mijn fout zijn.

:sleep:

Edit:

Bedankt wakkere moderator. :up: :salut:

Intussen ben ik in de ene bladeraar groen online en in de andere rood online.

çois Bakkeljau zou zeggen “veulen beeter.”.

:respekt:

Lap, nu eddybeer.

Hier net even KROKODIL geweest :popcorn:

Ik (mushroom) alterneer momenteel tussen deepee en TheFab.
                                  Deze post zal tevoorschijn komen als gepost door TheFab vrees ik 😐

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.