Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 924)
    • Vandaar dat den Deepee zoveel posts kan doen, das gewoon een heel ploeg :respect2: :first: :happy:

Ik juist ook deepee. :engeltje:

en ik had theFab als alias :think:

En ik daarnet Deepee :bounce:

No offence Deepee, ne gemeenschappelijke voornaam hebben we al :happy:

Ik was daarnet nog ne krokodile

Ik ben ondertussen al meer dan 24h niemand anders meer geweest.
                Hout vasthouden maar het lijkt erop dat het probleem van de baan is.
                Indien iemand nog onder een foute naam ingelogd geraakt, graag asap melden!
                Thx!
                G

[quote=”Sensa911″ post=237526]@ Bones, als ik het mij goed herinner van bij de vorige actie, is dit een handmatig proces. ….[/quote]
                  exact :salut:

@ Bones, als ik het mij goed herinner van bij de vorige actie, is dit een handmatig proces. Ik zal een opzoeken hoe die buttons toen in mekaar zaten.

Bedankt daarvoor! :up:

al eventjes Harley geweest…maar direct nadien naar correcte login overgegaan.
                        Mvgr
                        Norbocay

Vandaag is het weer erg. Ik wordt continue uitgelogd, ditmaal zonder een andere identiteit aan te nemen (naar aanleiding van de post van Sensa heb ik ook nog eens gedoneerd, maar de donatiebanner verschijnt niet, al is dat niet zo erg ;-))

Idem hier, ook weer iemand anders :coolness: :coolness: :coolness:

Yep. Het probleem is nog niet weg. 😥 :bounce:

Yep. Het probleem is nog niet weg. 😥 :bounce:

yep, was daarnet eri
                                  neen, post was niet door mij geplaatst

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.