Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 924)
    • heeft iemand het de laatste 2 uur nog ervaren ?

Soms heb ik de indruk dat het bij bepaalde topics gebeurt en niet bij andere. er gebeuren ook verschillende dingen:
        1. gewoon volledig uitgelogd worden bij het openen van een topic
        2. vraag tot opnieuw inloggen bij het openen van een topic en als je dat niet doet, dan kan je verder onder iemand anders’ nickname. Zodra je weer op iets klikt ben je terug jezelf

Hopelijk wordt de oplossing gevonden

ik blijf ook steeds mezelf en ervaar de problemen dus ook niet…. aan onze zijde (forum) is er voor zover we kunnen zien niks mis, de hosting firma heeft er nu iemand opgezet om te zien wat er spaak loopt. Voorlopig blijft het een raadsel wat dit triggert… Zodra de financien het toelaten gaan we trouwens over op een beveiligde versie van de site met ssl encryptie. Maar eerst het geld zien bij elkaar te krijgen voor een servicecontract om deze problemen te voorkomen en laten op te lossen, want dit gaat mijn petje te boven. 😥

[quote=”KROKODILE” post=237375]Nu vdl dacht juist bij Vera te gaan :what:[/quote]

😀 😀 😀 😀 😀 😀

Wim

Hier gewoon cabrio Wim zoals altijd. :mrgreen:

Nu vdl dacht juist bij Vera te gaan :what:

en ik net jeanke… :bounce:

You wish!!!

Hier dikke miserie momenteel ben ik The Fab.

Hier geen problemen met “andere namen”, ééns TheFab altijd TheFab. 😀 😀 😀 😀

Ah neje, die zitten nu hier he :engeltje: :mrgreen:

… toch geen vier meldingen van madammen die hun fotoshoot hebben afgezegd ❓
                            want ik zie die nergens meer.

[quote=”Harley G” post=237335]Roze blokjes! :coolness:

Door het probleem met inloggen onder een andere forumnaam, is er inderdaad terug aan het forum gesleuteld.
                              Als iemand nog hetzelfde probleem (ingelogd onder andere forumnaam) heeft vanaf vandaag, graag asap melden!
                              Thx :up:
                              G[/quote]

Was daarnet ingelogd als deepee
                              Hij had 4 meldingen :censored: :censored:

Gisterenavond , en toen waren de groene blokjes al verdwenen , een post geplaatst onder Rollie :what:
                                Te laat gezien :popcorn:

het valt mij op dat ik bij een posting geen smiley’s meer kan plaatsen….

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.