Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 924)
    • Roze blokjes! :coolness:

Door het probleem met inloggen onder een andere forumnaam, is er inderdaad terug aan het forum gesleuteld.
      Als iemand nog hetzelfde probleem (ingelogd onder andere forumnaam) heeft vanaf vandaag, graag asap melden!
      Thx :up:
      G

Nieuwe lay-out? 😯
        Geen groene blokjes meer? 😯
        What’s next? 😯

Schermopname(24).png

Alle dagen iemand anders… Mijn vrouw loopt hier met een spandoek rond “geen verbetering aan het forum meer” :bounce: :bounce:

Hier ook, alle dagen iemand anders. :bounce:

Dit klinkt dan toch als een browser cache probleem. Nadat databases zijn gewijzigd, kun je het beste even je browser cache leeg maken, dan is het probleem (of the opportunity :mrgreen: ) vermoedelijk opgelost.

-> browser aan
              -> instellingen menu (rechtsboven veelal)
              -> geschiedenis
              -> browsergegevens wissen

@Mush, bedankt voor den tip :drink:

Wim

Dit heb ik op de Mac (dus andere forumlid naam) bij inloggen nog niet gehad.

Idem hier, alle dagen iemand anders :think: :think: :think:

Opnieuw inloggen is niet nodig :salut:
                      Je klikt gewoon het venster om in te loggen weg en je komt op de pagina van het desbetreffende lid. Eens je ook maar iets aanklikt zit je ineens weer op je eigen login aangemeld.
                      Ik ben al Zjiepkit geweest, zelfs HarleyG, en de laatste was DirkL :mrgreen:
                      ScreenHunter_60Jun.2320.45.jpg

hier ook al regelmatig iemand anders geweest, je krijgt wel direct een venster in het midden van het scherm om in te loggen.
                        Na opnieuw inloggen blijft het meestal wel stabiel.

wat heel vreemd is , dat is dat ik het nog geen enkele keer heb meegemaakt… Nu moet ik zeggen dat deze problemen wel de kop opsteken nadat er serverproblemen geweest zijn bij onze host… we hebben dan een bu van de database terug geplaatst maar dat heeft blijkbaar niet geholpen dan ?
                          Qua software ed zijn alle updates uitgevoerd…

Straf. Bij mij komt het maar af en toe voor. Zowel op iPad als op laptop. Als ik echter ergens probeer op te klikken vraagt hij login en paswoord en schakelt dan toch naar mijn account. Misschien voor alle zekerheid de temp.internetfiles en cookies verwijderen?!
                            We leven nu eenmaal in een wereld waarin updates (soms) een noodzakelijk kwaad zijn om programma’s te beveiligen of gewoon nog werkende te kunnen houden. Als ze niet moesten gebeuren, zou ons opperhoofd ze ook niet doorvoeren. Komt wel goed….

Wat een ellende, steeds andere naam, steeds opnieuw inloggen, geen paswoordherkenning, groene vakjes,… 😥 😥

Jongens, ik heb het hier nog niet voor gehad. Voor de zekerheid wellicht nog es een keertje de browsergeschiedenis verwijderen. Alles lijkt normaal te werken. Ik had wel onlangs een virusmelding toen ik een ‘link’ van iemand aanklikte. Ik heb die pagina tuurlijk gelijk verlaten. Was misschien toeval dat er op dat moment een melding kwam … daarom verder toen maar geen paniek gezaaid. Zal er mogelijk niks mee te maken hebben, maar ik meld het nu toch maar efkes voor de volledigheid zekers. Ik neem aan dat iedereen z’n virusscanners heeft draaien toch …

tja, onze webmaster staat voor zware dagen/nachten/weekend vrees ik …
                                  als lapmiddel heb ik de pagina “recente topics” open staan en van daaruit open ik met de rechter muisknop de topic die ik wil lezen in een nieuw tabblad.
                                  als er dan een “gedaanteverwisseling” optreedt, dan klik ik gewoon het tabblad dicht. dit bespaart me van het af/aanmelden

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.