Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 924)
    • Lap, nu ben ik Krokodille 😯 en zelf pc niet dichtgedaan :think:

ik heb hier ook enkele keren moeten inloggen, was ingelogd als PM de hele tijd, is nu weer even in orde blijkbaar :wtf: :wtf:

forum doet raar 😯
          was niet uitgelogd, open pc en zet hem gewoon terug aan en ben plots Bert V, effe uitgelogd en alles terug ok :up:

Vanmorgen, 6u00u, was ik blijkbaar ook van naam veranderd :what:

Is de afgelopen dagen nog meermaals gebeurd, maar herstelde zichzelf na enkele seconden.

Ditmaal heb ik zelf handmatig moeten uitloggen en opnieuw inloggen met correcte username.

heb het zelfde voor gehad, Fonny en Eddybeer

Gewoon even ter info : ik meld mij aan en lees-reageer. Ik plaats een nieuwe post en hopla ik ben opeens ingelogd als “fonny”. Blijkbaar een ander lid? Dus even uitgelogd en opnieuw met eigen gegevens ingelogd. Tweede keer dat ik dat voor heb (weet de naam niet meer van de eerste keer). Wel raar? Volgende keer eens zien of ik PM’s en dergelijke kan openen. Want dan zit er ergens toch een zware privacyfout in het systeem.

Dat groene vlak daar stoor ik me al aan sinds het forum vernieuwd werd. Daar er niemand iets op zei heb ik ook maar gezwegen en gedacht dat ik het probleem was. Het groene vlak geeft de indruk aanklikbaar te zijn omdat er een kleine pop-up plaatsvindt de moment dat je erover gaat, ‘t zijn echter alleen de witte letters die aanklikbaar zijn.

Doch, :respekt: voor ‘t forum, dit zijn maar details :up:

Wim

Toch zijn bovenstaande problemen niet gewoon voor een forum. 💡
                    Op ander fora heb ik dit niet.
                    Wat ook zeer irritant is dat als ik met muis naar groene vlak ga voor op te klikken, verspringt dit eerst naar boven of onder, dus goed mikken voor het opent. :bounce:

heb het ook voor dat hij om de haverklap vraagt om in te loggen, gewoon negeren

Stabieler ?? net niet vind ik…. :wtf: ik moet hier meer inloggen als dat ik kan lezen…., en dan springt ie met regelmaat op een andere forumgebruiker …, :coolness:

Hey Deepee

Ik heb de indruk dat het opnieuw veel stabieler is. Ik had de problemen zowel met windows als OS

Geduld is niet mijn sterkste kant :engeltje:

welk platform, besturingssysteem, browser, … gebruiken jullie ?
                            hier wel eens occasioneel een vreemde gebruikersnaam, maar dat is na één klik weer weg.

ik krijg de indruk dat het steeds erger wordt, kunnen we zelf iets aan onze instellingen doen?

Kan niet meer inloggen onder krokodile.
                                Probeer steeds opnieuw en ben telkens iemand anders reeds een 10 tal keer geprobeerd.
                                Hopelijk is dit vlug opgelost; :bounce: :bounce:

idem hier, maar vaak wordt ik ook uitgelogd bij het veranderen van topic

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.